Inak ľavé odbočenie z Komenského na Hviezdoslavovu smer Masarykova je plánované v rámci METu, t.j., že potom, keď sa bude robiť MET tak znova rozkopú NMM aby doplnili vetvu (ľavé odbočenie) kt. možno ďalších X rokov nebude slúžiť ? Alebo je to nejak naplánované robiť už teraz ?
Pravdepodobne už áno. Akási „múdra“ hlava totiž vymyslela, že keby predsa len padla TT trať na Ťahanovce v plánovanom trasovaní, tak sa ako náhrada spraví trať z Havlíčkovej po Kostolianskej a veľkou estakádou ponad Aničku až na Ťahanovce. Žeby to bolo ešte x-krát drahšie a x-krát nezmyselnejšie, to sa už akosi nespomína ?
Ale veď ono to má byť električka na Ťahanovce. Ehm, popod Ťahanovce. Akurát, že trať má byť zjazdná TT, konkrétne štyrmi spojmi v špičke, ktoré to celé neskutočne predražujú. Je preto zaujímavé, že vyslovene násilné trepanie TT na túto trať je v poriadku, ale zároveň namiesto toho, aby pod Metrom spravili mimoúrovňový prechod zo stredového ostrovčeka mimo teleso cesty, tak tam dajú radšej semafor (a.k.a. všeliek na všetky košické dopravné (ne)problémy).
forest