Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tatranka #75215:
Rozkopať jedno, nechať tak a začať druhé namiesto toho, aby dokončili prvé. Logika žiadna – ako to už na Slovensku býva.
Reply on: Dispecer #75217:
...a ukončená len otvorenou slučkou bez vratnej koľaje ?
Reply on: veteran #75211:
Veď to, že má byť popod sídlisko, má tam byť tram-train a bez mimoúrovňového napojenia... ?
Reply on: Tatranka #75214:
Nemusia ani skončiť, stačí, že budú na dlhšiu dobu zablokované ?
Reply on: sc_ke_sk #75206:
Kapcity evidentne neboli navýšené, len presunuté. A všade je (centi)meter snehu, ta nemožu robic...? ? ?
Reply on: veteran #75213:
Nič nebude, mokré sny. Skončia eurofondy a už nebude za čo...?
Reply on: TA #75207:
Pravdepodobne už áno. Akási „múdra“ hlava totiž vymyslela, že keby predsa len padla TT trať na Ťahanovce v plánovanom trasovaní, tak sa ako náhrada spraví trať z Havlíčkovej po Kostolianskej a veľkou estakádou ponad Aničku až na Ťahanovce. Žeby to bolo ešte x-krát drahšie a x-krát nezmyselnejšie, to sa už akosi nespomína ?
Reply on: veteran #75210:
Veď ja viem ?
Reply on: Dispecer #75204:
Ale veď ono to má byť električka na Ťahanovce. Ehm, popod Ťahanovce. Akurát, že trať má byť zjazdná TT, konkrétne štyrmi spojmi v špičke, ktoré to celé neskutočne predražujú. Je preto zaujímavé, že vyslovene násilné trepanie TT na túto trať je v poriadku, ale zároveň namiesto toho, aby pod Metrom spravili mimoúrovňový prechod zo stredového ostrovčeka mimo teleso cesty, tak tam dajú radšej semafor (a.k.a. všeliek na všetky košické dopravné (ne)problémy).
Reply on: Mat123 #75205:
Ako výhovorka je to dobré ? V roku 2006 sa spomínalo dokončenie v roku 2010. Ups ?
Reply on: forest #75208:
Neblazni! Nevidis tie skary na betonovom paneli? Nam zatopis metro co ide pod nim!
z kuzmanky si uz mnohi robia prcu.. http://lh5.ggpht.com/-ZC8k4xajjQk/VKQcHoB2K5I/AAAAAAABLa0/Oy2YGz80EZ8/s912/IMG_9744.JPG staci napustit a mame dalsi mlynsky nahon ? ? ?
Reply on: Dispecer #75204:
A je možné žiadať € na stavbu nových len čisto električkových tratí?
Reply on: veteran #75201:
Výstavba terminálu Sever súvisí s rekonštrukciou trate Kysak - Košice, ktorá sa plánuje robiť v programovom období 2014 - 2020. Uvidíme, či z toho niečo bude.
Reply on: veteran #75199:
Podľa mňa električka na Ťahanovce zmysel by mala, tram-train vôbec... ?
Reply on: Mat123 #75200:
Veľmi zaujímavé ?
Reply on: Rudyke902 #75197:
Bola to kombinácia technický stav, frekvencia, veľkosť finančného balíka a kontinuálnosť opravených úsekov. A žiaľ, 20 rokov sa tu len látalo-plátalo, horí nám tu naraz veľa požiarov a nedá sa všetko naraz.

Zopár čísel v kartograme na zamyslenie:
http://abload.de/img/2014-05-01-ikd-met-inb3u8b.jpg
http://abload.de/img/2014-05-01-ikd-met-inr2uoq.jpg
Reply on: Dispecer #75195:
Našiel som vyjadrenie ŽSR, kde sa píše, že predpokladaný termín výstavby trate Nám. Maratónu mieru - Terminál Sever - Ťahanovce je 9/2015 - 8/2018
http://www.zsr.sk/slovensky/media-room/archiv-vyjadreni-2013/oktober/ikd-kosice-sever-nam.-maratonu-mieru-sever-tahanovce.html?page_id=2666

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.