Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer #75195:
Najprv sa bude musieť vypracovať štúdia udržateľnosti, či to vôbec celé má zmysel ? Jediný, kto je o tom skalopevne presvedčený, je súdruh Olexa ?
Reply on: Dispecer #75195:
Keď tu toto číta vedenie, tak si hovorí: ,,Oni na to ešte nezabudli" ??
No ja som len zvedavý kedy (a je jedno už z akých fondov, či penazi) príde na rad aj kompletná reko trate na jazere+obratisko Važecka.. Na jazere je NAJSTARŠIA bkv trať v KE , a od kedy je je aj najfrekventovanejšia, jazdi po nej dosť liniek, asi najviac z ED a jazdi občas aj teraz ešte po nej často náhradná autobusova doprava.. atd.. Podľa mňa mala byť v niektorom zozname ak už nie na prvom mieste, ale určite nie ako posledná - ako že "možno že raz aj na ňu dôjde.." Neviem podľa akých kritérii (ak nie vek a opotrebenie) sa zadelovali jednotlivé trate a uzly do projektov - len aby sa skôr kôly zlému stavu nestalo nejaké neštastie, alebo sa zničia nové vozy, alebo sa bude musieť skôr odstaviť ako na ňu dôjde rad... Ved uvidíme.. ?
Reply on: S499.1023 #75191:
Až tak do detailov nevidím do problematiky vrchného vedenia, ale to, že v Košiciach máme najpomalšie trolíky Tr 14 a Tr 15 v prevádzke v celej Európe je bezpochyby zásluha Elzy (a občas padajúce trakčné stĺpy na vozidlá MHD).
Reply on: forest #75194:
NMM - Terminál Sever sa vraj naposledy plánoval budúce plánovacie obdobie...
Reply on: veteran #75188:
cize defacto mimo METu ostali uz "len" zvysne useky ktore su paradoxne v jednom z najhorsich stavov a priam kricia po rekonstrukcii.. krizovatka VSS-Barca s obratiskom a Krizovatka VSS-Jazero Bajkal s obratiskom ,juznu triedu nepredpokladam ze maju v plane.. a to este nevravim kedy chcu spravit tu novu trasu NMM-Terminal Sever- Tahanovce sidlisko s obratiskom lebo nejak to stichlo ?
Reply on: 5 #75192:
Ak sa teda teraz hromadne obmedzí výprava Citelisov, tak v zime mi budú chýbať najviac. Ich vykurovanie je k nezaplateniu?
20L - 6702

Podľa dnešnej výpravy súdim, že na nový rok je už objednané o poznanie menej plynu...
Reply on: Alco #75189:
Budú musieť doplniť pevné svorky pred napínáky a tak?
Reply on: 110mat110 #75187:
Lebo MET nemá s týmto programovým obdobím nič.
Úsek od NMM na Stanicu spadá pod IKD a zvyšok je pod MEU.

Reply on: PTI #75179:
No poteš nás kolbás....to zase vrchári z DP budú musieť vo volnom čase všetko dorábať a dávať do poriadku, tak ako pri trolejbusovom vedení.
Reply on: TA #75185:
Stavby MET budú financované z dvoch období (respektíve majú byť, tu už nie je isté nič):
– projektová dokumentácia z obdobia 2007–2013
– realizácia z obdobia 2014–2020

...s tým, že z pôvodného METu, ktorý bol zrušený, boli vyňaté úseky uzlov, ktoré budú aj zrealizované ešte z peňazí obdobia 2007–2013 a namiesto nich boli do projektu zahrnuté ďalšie (nové) úseky:
– UČS 12 Zimná–Boženy Němcovej
– UČS 13 obratisko Botanická záhrada
– UČS 14 Námestie Maratónu mieru–Havlíčkova
– UČS 15 Križovatka VSS, kruhový objazd
Reply on: Yogi616 #75184:
Ako to ze nie? Nejako som sa sice stratil v tom, co sa nakoniec bude stavat ale tie kolajnice sa kludne mozu pouzit na ulici CSA alebo na Amfiteatri. Zalezi len od toho, ci nam EU vramci MET dovoli pouzit svoje kolajnice alebo budeme musiet nakupit nove.
Reply on: Granite01 #75180:
Zoberú úver a vec je vybavená. Trápiť ich to nemusí, veď sa nejedná o ich vlastné peniaze.
Mesto však má ešte dosť majetku na rozpredanie – len aby napríklad mestské lesy napokon neskončili v dúhových rukách.
Reply on: PTI #75178:
V tom prípade ale stavby pod pomenovaním MET nebudú môcť byť preplatené z uplynulého programového obdobia. Alebo sa mýlim? Je to priveľký luxus pre nás nevyužiť takúto možnosť a v podstate len tak vyhodiť € do vzduchu. Aj keď budú financované už zo súčasného obdobia, tak pre zmenu prostriedky určené na toto obdobie sa mohli použiť inde.
Reply on: 110mat110 #75183:
Až na to, že MET s tým nič nemá,
Reply on: KosickyTiger #75182:
Neviem ako je to s financovanim pri MET ale pouzitelne budu. Ak EU nebude mat namietky
Reply on: veteran #75177:
A čo s ,,novými" cca 8 ročnými koľajnicami pri stanici? Použijú ich ešte niekde?
Reply on: TA #75176:
Kapacity? Kto Dúha?
Však oni nemajú skoro žiadne kapacity. . . drvivá väčšina nákladiakov a strojov sú stroje od subiek. Takže kde oni mohli niečo presunúť, keď prakticky nemajú nič k dispozícii ?
Reply on: TA #75164:
No nie je to úplne tak, že ich to nemusí zaujímať.
Ide o stavbu za cca 37mil.€ + DPH. Mesto nemá žiadne voľné prostriedky a videli sme, aké problémy narobilo mestu platenie prehratého súdneho sporu za 10 mil. eur (to im ešte darovali pozemky s kasárňami).
Takže ak by bolo treba zaplatiť 43 mil. € z vlastného vrecka, tak neviem ako to urobia, keďže celkové daňové príjmy na rok 2014 sú plánované vo výške 89 mil.eur a z toho pre vašu predstavu daň z nehnuteľností a stavieb predstavuje 20,9 mil. eur.
Proste si mesto nemôže vôbec dovoliť takto veľkú investíciu nedokončiť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.