Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: romeo #75171:
Trakciu robí na stavbe IKD fa ELZA.
Reply on: TA #75176:
Nie, tr. SNP a Moldavská cesta - to sú stavby MET , ktoré sa iba pripravujú. Momentálne beží výber dodávateľa na stavby MEU - otočka Havlíčkova, otočka Amfiteáter, Bardelovská + triangel tr.SNP, Čsl.armády + triangel Zimná, ľavé odbočenie Komenského - Hviezdoslavova, triangel Námestie osloboditeľov. Toto sa má skoordinovať s IKD, lebo na NO a MMM tieto stavby na seba naväzujú.
Reply on: TA #75176:
Trieda SNP ani Moldavská sa teraz predsa robiť nebude. Dúha má stihnúť dorobiť to, čo začala a ďalej: vymeniť výhybky a križovania pri Športovej hale, spraviť Štúrovu, Námestie osloboditeľov, od Senného trhu až na stanicu vrátane obratiska a sanácie mostného telesa pri VSE a dokončiť meniareň.
Reply on: PTI #75169:
Na Kuzmányho sa už 11. deň neurobilo nič. Takže kapacity najskôr len presunuli. V časti južne od Šrobárovej sa neurobilo vôbec nič približne od polovice októbra. Ak zoberiem do úvahy, že asi 1,5 mesiaca kládli inžinierske siete v časti od Hviezdoslavovej po Poštovú, minimálne toľko im to bude ešte trvať na zvyšnom úseku. A je vôbec otázne, kedy tam začnú robiť.
Nemusia stihnúť do konca roka 2015 aj Triedu SNP a Moldavskú cestu?
Reply on: romeo #75174:
Tak, pomýliť si SOR NB 12 a SOR NB 18 nie je ťažké... ?
Reply on: Dispecer #75173:
Niektorí akoby žili v inom svete asi,šak hlavne že je to žltomodré,nie? ?
Reply on: romeo #75172:
Ta, nebolo jej divné, že dáky dlhší je? ?
Reply on: romeo #75171:
tak tú druhú časť príspevku si nevšímajte,to sa len známa pomýlila a šla na 36-ke namiesto 16-ky ?
Celú zákazku získala dúha s konzorciom zue Krakow. Všetky veci, ktoré malo robiť zue,išli rýchlo,oni nabehli a porobili-väčšinou trakčné stlpy a podobne. A koľajnice a kopkanie sa v zemi robí dúha,resp. ich dodávatelia,a práve táto časť ide pomaly,takže nerobte si veľké nádeje ?

Mňa skôr zaujíma,či sa menila trasa linky 16-lebo podľa oznamov nie,no vodič z mieru v smere k jakabovmu palácu zamieril k NMM a hlásilo mu ďalšiu zastávku Slovenský rozhlas,tak neviem či zle nahodené linkové tabule,či sa vodič pomýlil,alebo čo.
Reply on: PTI #75169:
Klasik by povedal: Na Kuzmányho nič nové. Nedeje sa tam nič, nerobí sa. Tak, ako v podstate skoro celé sviatky.
Reply on: Dispecer #75167:
Nie som v KE, ťažko posúdim, ale z fotografií na webe ozaj vyzerá, že sa pustili do Hviezdoslavovej oveľa ráznejšie ako do Kuzmányho. Otázka je, koľko robotníkov robilo dnes na Kuzmánke... A čo sa týka nasadenia - ak chcú celú stavbu skončiť v termíne /myslím ten ozaj limitný, aby sa neprešvihli eutrofondy/, tak prakticky oddnes by mali na stavbe robiť od rána do večera, nehľadiac na počasie a dni pracovného pokoja. Časovej rezervy už veľa nemajú. A to ich ešte iba čaká najhorší úsek celej stavby - na Štúrovej medzi Kuzmányho a Moyzesovou, a tak isto električkový nadjazd za VSE ....
Reply on: Dispecer #75167:
Vlastne, ešte som zabudol spomenúť, že na Hviezdoslavovej (od križovatky s Moyzesovou) sa začalo s odstraňovaním panelov...
Reply on: PTI #75166:
Netvrdím že nie je to ťažké, ale zjavne sa zdá, že teraz asi majú kapacity robiť obe rekonštrukcie naraz ak sa do NMM pustili tak zhurta a nie ako vtedy, keď mali začať s STN...
Reply on: Dispecer #75165:
Demontáž trolejového vedenia - to je to najjednoduchšie, čo sa na tejto stavbe realizuje ....
Sakra a tak som sa tešil, že to dopadne podobne ako so Staničným námestím... Vedenie (od zastávky Radnica Starého mesta smer Amfiteáter/Zimná až po križovatku so Strojárenskou bolo dole už pred obedom, 2 hodiny dozadu odstraňovali už aj laná so závesmi (alebo ako sa to odborne nazýva)... ?
Reply on: Granite01 #75162:
V prípade takýchto podmienok a okolností by penále malo byť vo výške celej platby.
V podstate vedeniu mesta môže byť jedno, či sa to stihne alebo nie. Veď ak nestihnú, zaplatia to Dúhe z mestských peňazí. Verejné zdroje sú predsa nevyčerpateľné.
Na aké (maximálne) rýchlosti sú rekonštruované novšie trate? Zaujíma ma hlavne Južná trieda a úseky rýchlodráhy. A možno Kuzmányho.

K Dúhe odo mňa toľkoto: Ak poznáte okolo seba nejakých podnikateľov, pýtajte sa ich na jej majiteľa, Miroslava Remetu. Iba základné otázky, ktoré by ste sa pýtali o každom: či im vždy platil, či ich nikdy neoklamal, či by s ním podnikali zase a pod. Alebo sa pýtajte zamestnancov z jeho firiem, či sa im vidí férový chlap alebo skôr podvodník a pod. Nepíšem tu nič "za" ani "proti", pozisťujte si sami, čo vám povedia ľudia, ktorí ho stretli. Tak získate aj lepší obraz o rekonštrukciách tratí atď.
Reply on: TA #75159:
Zmluvy sú vždy postavené medzi investorom (mestom) a realizátorom. EÚ to síce prepláca (cez MinD), ale ak sa nedodržia nakoniec podmienky, musí tie peniaze investor vrátiť, keďže po nedodržaní podmienok ide o neoprávnené čerpanie.
Takže aj keď Dúha oneskorene niečo postaví, dostane tak maximálne nejaké smiešne penále. . .(okrem iného tieto projekty infraštruktúry sú finančne náročné = asi žiadna firma by do toho nešla, ak by sa malo všetko fakturovať úplne na konci + neverím, že v zmluve bude nejaká podmienka typu "ak to nepostavíte dovtedy, tak to zaplatíte zo svojho")
Podľa mňa celé riziko nezdaru padá na plecia mesta. Takže dúfajme, že to aspoň ako tak majú pod kontrolou.
Reply on: TA #75159:
Klídek! Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko. DÚHA to má určite ošetrené. Subdodávatelia nedostanú zaplatené a je to!? ? ?
Reply on: Granite01 #75157:
Ňet problem, času dosc...?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.