Tiez nie som odbornik, hovno tomu rozumiem, ale cim by si tu trat podlozil po podbiti, keby si tam nemal strk? masina by trat nadvihla, upravila ulozenie trate a nasledne by ju polozila naspat do prazdneho priestoru, cize by si opat sadla do zlej geometrickej polohy?
Ten strk je tam prave na to, aby sa zhutnil pod vyrovnanu trat - prazce aby trat dobre sedela.
Inak je to na STN pekná prdel. Motore še tam ciskaju jeden za druhym, vyvaľene ksichty, veckaj zrobia kolečko cez parkovisko taxikoch a nazad...Najvecej KS, TV, MI, GL aľe i KE...? ? ?
To, samozrejme, nie sú všetky oznamy.. Určite by sa dali vyrobiť aj textové - doplnkové... A hlavne - na to by mal slúžiť infokiosk. Každopádne, ďakujem, Peťo
Pekné, len predsa by som tam doplnil pár riadkov textu, nie každý má logické zmýšľanie na to aby pochopil piktogramy doplnene o čisla liniek. Ľudom to treba napísať "po lopate".
Dlhú dobu tento dopravca vydáva oznamy, ktoré by som sa nebál označiť za, s prepáčením, hnoj. Neprehľadné, dlhé, škaredé, s absenciou akejkoľvek bilingválnosti či grafických prvkov. Jedným slovom absolútna hanba.
Nie len že sa pri tvorbe nerešpektuje dizjanmanuál, ale oznam je vlastne skopírovaný služobný príkaz, v ktorom je použitá snáď každá kombinácia úpravy fontu. Hrubé, kurzíva, podčiarknuté, ružové, čierne... FUJ!
Mnohí tvrdíte, že len hejtujem. Áno a veru oprávnene, no snažím sa rozprúdiť debatu o tom, ako zle to s mestom a dopravcom vyzerá.
Aby ste ale nepovedali to klasické "nám to stačí" a tiež aby ste nepísali "ukáž ako to vieš lepšie", dovolil som si pripraviť oznamy v takej podobe, ako by mali vyzerať. Prehľadné, jednoduché, dvojjazyčné a s dôrazom na piktogramy.
Takéto oznamy sa dajú vyrobiť za základných schopností práce s editorom vektorovej grafiky (u mňa Adobe Illustrator CS6... v DPMK na vektor kašlú, používajú Word a Skicár) a trvá to cca 4 hodiny. Toľko to trvalo mne a myslím, že nikoho v podniku by takáto práca nezabila. Ale to by museli najprv chcieť, všakže?
Takže dámy a páni, moje navrhované oznamy pre aktuálnu výluku na STN:
V Košiciach sa zvykla podbíjať rýchlodráha.... Trať by sa mala na prelome apríla a mája, vtedy by mala prísť do Košíc podbíjacia súprava ZUE z Poľska. Dovtedy však musí byť koľaj komplet hotová, aj s prejazdmi Poštová a Galenova....
diki aj ostatnym za odborny vyklad a clanky, niesom znaly odbodru cize o podbijani som nevedel snad to bude vsetko ok a k spokojnosti vsetkym a ze ten treti ci uz stvrty termin v maji konecne dodrzia
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
mohol by si urobit workshop aj pre panov z DPB. Tam to tiez pravidelne skusaju zo skicarom...