Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
No ja som xcel nahodiť do dispečera výpravu..ale sám so domotaný z toho ..mám tu poznačené že 3516 bol na L19 a potom som ho fotil na L30 asi... ? ? ?
Reply on: Igor #6877:
Nemam na teba kontakt... potreboval by som len i.adresu na ktorej sa da stiahnuť cennik odliatkov modelov elektryčiek,busov a vlakov. Pošli mi ho na mail.
DIK. ?
No dneska to bola parada... ?
Ja to hovorím stále... a úprimne povedané všetok ten chaos spôsobuje len a len DP... Bohužiaľ je to tak... (nebudem to tu vypisovať prečo, ale každému kto bude mať záujem vysvetlím ochotne - a najmä DISPEČÉROM, ktorých by som... /česť výnimkám/...) ? ? ?

Keď mám určený čas, že od 09:00 do 15:00 platí výluka, tak aj má platiť a nie, že po 14:00 každé vozidlo ide - kade vodičovi napadne... ? ? ?
Reply on: Sittam #6939:
Vzhľadom na to, že to bolo ešte pomerne krátko po začiatku výluky, je možné, že sa jednalo o prejazd z L16 na L71.
diggi: vidim, ze aj dpmk ma kvalifikovanych, operativnych a siete znalych dispecerov. byt tam na mieste toho vodica, urcite by som ho uposluchol, ale najprv by som si ten "odklon" nechal napisat do vlakopisu a potom by som mu tam ten autobus nechal, nech si ho vycuva sam. k tomu rozsiahlu a podrobnu staznost a bol by fesi spokojny, asi by to bola jeho posledna sluzba na dispecingu, takze uz by sa so ziadnym vodicom nemusel rozculovat... *****ov treba eliminovat!
Reply on: Sittam #6939:
To bola možno iba skúška budúcej trolejbusovej linky. ?

Ale vážne... Aj keď sa MMM koná každoročne a DPMK by s tým už mal mať dobré skúsenosti, mal som pocit, že sa dnes opäť konal organizovaný chaos. Na mnohých zastávkach boli oznamy o zmene organizácie dopravy odtrhnuté (možno aj preto, že niektorým jednotlivcom zavadzali pri nahliadnutí do CP), ľudia hromžili a odchod jednotlivých spojov sa dal zistiť takmer iba "ukrajinským" systémom (stoja ľudia na zastávke - spoj ešte nešiel; na zastávke nikto nie je - spoj už odišiel) alebo "maratónskym" systémom (dlho stoja hromžiaci ľudia na zastávke alebo dlho nikto nestojí - tadiaľ nič nepremáva).

Bolo by určite prospešné, keby sa na zastávkach neobjavovali len strohé oznamy o zmene trás liniek, ale vyrobili sa aj mimoriadne schémy siete pre tento deň. Dnes mi volali niekoľkí známi, ktorí sa z toho nevedeli vysomáriť a niektoré názvy ulíc im buď nič nehovorili alebo nevedeli, kde sa nachádzajú.
elektricky nabiehaju na standardnu premavku z odklonenych tras
Neviem aky bol dovod, ale dnes cca 9:40 sa po Podhradovej prehnal klbovy Ikarus s linkovym oznacenim 71
No chaos bol najma z rána ked sa za pár minut dovalili všetky električky na amfiteáter. Vtedy som dispečerovi nezávidel napchať do obratiska 2 x T3 linky č. 4, 2 x T3 linky č. 6, 2 x T3 linky č. 7, 2 x KT8 linky č. 9 a ešte aj KT-čka L5 sa striedali na amfiku...No niektorí jedinci museli aj 2 kolečka cez obratisko urobiť kým sa odtial dostali...ale postupne sa situácia znormalizovala..jedna T3-ka linky č. 4 sa naprázdno presúvala cez Terasu do Barce, aby nabehla na svoj čas...

Z Ťahanoviec RA5-ka musela poriadne meškať..vodič 6243-ky sa ešte v čase svojho odchodu hádal s dispečerom pri Súde...nemohol sa totiž dostať na Ťahanovce a dispečer ho poslal do uzavretej ulice..nakoniec 12.55 !!! išiel na Ťahanovce cez Moldavskú, Alejovú a Jazero... ?
Tretia bodka na 5208 !!! ?
Zistiť, či sa na linke XY ničia vozy, by sa dalo vypravovaním stále tých istých vozov na danú linku. Po určitom čase by sa vyhodnotil stupeň zničenia... Zistiť, či sa na linke XY ničia vozy najviac, to by chcelo zaviesť konštantnú výpravu na viacero liniek a potom stupeň zničenia porovnať...

Ale keď vozy prechádzajú z linky na linku aj niekoľkokrát denne, to by asi nešlo.
Reply on: Diggi #6930:
Dobre. Ako to možno riešiť? Zavedieme po vzore Banskej Bystrice nástup len prednými dverami? (narážka na poslednú vetu)

Ešte raz, aby bolo jasné. Ja tiež nie som žiaden milovník kultúry MČ Luník IX. Ale tie nekonečné naťahovačky na tom, prečo ten a ten bus šiel na L11, keď sú aj horšie, ma už začínajú rozčuľovať.
Ak má niekto podozrenie, že obyvateľstvo Luníka IX si neplatí cestovné, nech tam pošle revízorov. Akékoľvek ďalšie výmysly ako preskakovanie zastávok, "vyberanie" vozidiel do lokality či segregovanie liniek (extra linka len pre Luník IX) sú nezmyslom.

Re #6932 280: Na ktorú z týchto liniek by som dal Solarisy? Z dopravného hľadiska ani na jednu. Na L20 ich netreba a na L11 a 34 nestačia.

Keď sme už pri tej L11, veľmi by ma zaujímalo, keby existovala nejaká štatistika, že kde sa tie vozy ničia viac. Či na Luníku IX alebo na Ťahanovciach.

---

Btw., viete čo by L11 a 34 pomohlo? Paradoxne posilnenie. Čím viac spojov bude okolo Luníka IX jazdiť, tým menšia koncentrácia "nežiadúceho" obyvateľstva v autobusoch bude.
pekny chaos musia mat dispeceri dnes * a navyse,niektori jedinci chodia s povodnymi buse
Nemá niekto foto dielne 6044?
Reply on: Vladimír #6929:
A preco nie?? Ked sme uz pri tych nobl busoch, ktore sa vraj maju chranit pred znicenim, na ktoru z liniek 11, 20, 34 by si dal Solarisy ? L34? Ta ma uz v klbovej verzii co robit sama so sebou, aby to vydrzala. L20? Blbost. A L11? Tam je potrebny klbovy voz, mozno ze by tam stacil aj SU 15, ale neviem, neviem ci by si ich uz len tam hodil. A uz ked volis medzi rozbitymi Ik435 (alebo Ik280) a takymi Karosami B941 tak tam logicky das nieco horsie, kde uz toho znicit nie je az tak co.
Reply on: Vladimír #6929:
Inač čo sa týka najhorších vozidiel tie ma jednoznačne Šaca...po vyradení C734 dostali rozpadnuté negenerálkované B732 a ja sa divím, že prečo mi na L54 príde Karosa B932E #5221 a na L35 jazdí 5232.. ? ?
Reply on: Vladimír #6929:
? ? čo si nervózny ...je pravda, že som videl Ikarus 280.87 na L11 a o dve hodiny zaťahoval na Hornádsku bez bočného okna......alebo tie gumenne držiaky v Karosa B941 su velmi oblubene u niektorých spoluobčanov a jednoducho na nich začne posilovať...videl som už toho v L34 vela.

Najväčšiu radosť som však mal v júni ked som šiel do roboty..o 21.07 sa dotrepal na KVP Ikarus 4086. S kolegom som si sadol dozadu, kde bolo prázdne a hned som zistil prečo. Všetci stáli pri vodičovi natlačení hlava na hlave len preto, že vzadu sedeli dvaja spoluobčania ktorým museli odpojiť vodu pred niekoľkými rokmi rsp. možno ani nevedeli čo to je. Ikarus mal veľké vetráky v celom buse otvorené dokorán a nedalo sa to vydržať..sa bojím čo by bolo keby došiel taký saunobus Ik435. Tomu všetkému sa dalo zabrániť ak by vodič kontroval pri nástupe lístky. ?
Akékoľvek úvahy o vyberaní "toho najhoršieho čo doma máme" na L11 považujem za absolútne scestné! ?

Táto linka predsa zabezpečuje oveľa viac vzťahov ako len obsluhu Luníka IX. Vozia sa ňou obyvatelia Sídliska Ťahanovce, zamestnanci podnikov na Prešovskej ceste, obyvatelia Luníkov VI, VII, VIII...

A vôbec, keď už tu niekto pomenoval presne "tú skupinu", ktorá vraj najviac ničí vozy, prečo by sme mali šroty dávať len na L11? Ak chceme byť dôslední, nech sa páči. Prosím si najväčšie vraky na L20! Že sa to obyvateľom Košickej Novej Vsi nepáči? No a čo! Aj na tejto linke cestujú obyvatelia Luníka IX. A môžeme ísť ďalej. Je tu L34 - v nej je hádam "obyvateľov Luníka IX" ešte viac ako v L11. Takže to čo doslúžilo v Šaci si zahováram ešte pre absolútne dožitie na túto linku....
Dá sa takto rozmýšľať? Nedá!
Reply on: Diggi #6927:
A kedysi boli aj na L32. Ale teraz tam do trhanky napchaju vacsinou nejaky Ik435 alebo nejaku 300x. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.