no tie Combina od Siemensu by tiez neboli zle ? ked uz nieco kupit tak poriadne nizkopodlazne briky ako vravim nie polovicate riesenia teda ciastocne nizkopodlazne -Varia ktore mimochodom ani nie su najnovsie briky ,opakujem len kvazi nove prerobene T3 (aj zvonku ich dost pripominaju) ,takze ja som za T15 od Skody v kombinacii s Combinami od Siemensu a samozrejme za priebeznej vymeny kolajiska ,kedze to je podmienka nutna,nepotrebujeme si predsa hned po zakupeni tie briky znicit, cize nech to uz budu akekolvek nove modely,zakladom bude vymena kolajiska v co najrychlejsom moznom termine..
Kona
Adamcool: KT8 sa nemôžu rekonštruovať z euro-fondov. A tak či tak sa ich životnosť predĺži len o polovicu. Lepšie ich nahradiť úplne novými.
S tou výpravou by som ako tak súhlasil ? , len je tam jeden zádrhel, v tom, či chceš nasadiť Vario LF3 alebo Vario LF3/2 (jednosmerné alebo obojsmerné) a zabudol si na R-ky. Osobne by som kúpil už iba obojsmerné vozidlá. Výpravu by som teda zmenil takto:
Linka 2: počas špičky LF2, inak LF
Linka 3: počas špičky LF3/LF2/LF+LF, inak LF
Linka 4: počas špičky LF2, inak LF
Linka 5: vždy LF3/2 (iné nasadiť nejdú)
Linka 6: počas špičky LF3/2, LF+LF, cez pracovné dni LF2, cez voľné dni LF
Linka 7: počas špičky LF3/2, LF+LF, cez prac. dni LF2, cez voľné dni LF
Linka 9: počas špičky LF3/2, LF+LF, cez prac. dni LF2, cez voľné dni LF
Linka R1: vždy LF
Linka R2: prac. dni LF3/2,LF+LF, voľné dni LF
Linka R3: prac. dni LF3/2,LF+LF, voľné dni LF
Linka R4: vždy LF3/2, LF+LF
Linka R5: vždy LF
Linka R6: vždy LF
Linka R7: vždy LF
Linka R8: vždy LF
Toto by mohol byť prijateľný budúci scenár výpravy električkových liniek ak by sa kúpili iba Variá LF.
rpopo: Ťahať sem dajaké poľské šroty? Ani náhodou. S nimi sú iba problémy a museli by sa upravovať trate a obratiská.