Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: OBUS #67972:
pravidelne jazdia dva, jeden na 52, 20 alebo 33, a druhy najcastejsie na 18, 20, 21, 29, alebo 51
dnes bol jeden na 16tke
Jazdia este niekde okrem KE v pravidelnej prevadzke Novoplany? Na akých linkach ich možno vidiet najcastejsie? ?
Reply on: Kona #67970:
Ale tá cena! ?
Reply on: Tatranka #67969:
Už vidím tie rumunské napodobnené Astry, čo si vyjednal. Fakt šrot nadovšetko ? ?
Reply on: stn35 #67965:
Pred chvíľou som dojednal kontrakt na 41 kusov...http://www.astra-passengers.ro/index.php?link=produse&pid=15#!prettyPhoto[galeria]/0/
Jednu mi dali grátis a ešte sme aj tak ušetrili 10 tisíc Evri,ktoré sa použijú na nákup nových odpadkových košov s LED podsvietením na zastávky MHD v Starom meste ?
Reply on: stn35 #67965:
Snívaj ďalej... ?
Reply on: 381+383 #67966:
čiže VSS križovatke sa najbližsie roky oprava neujde?
Reply on: stn35 #67965:
V rámci obdobia do roku 2015 sa budú rekonštruovať:
- projekt IDS - Nám. MMM - Kuzmányho - Nám. osloboditeľov (len severná časť križovatky) - Staničné námestie (mimo obratiska),
- projekt MED - Havlíčkova - Nám.MMM (oblúky plus ľavé odbočenie); Čsl. armády - Amfiteáter - Trieda SNP - kruháč - Moldavská - Krajský súd; križovatka Nám. osloboditeľov južná strana.
..ale podme spat k hlavnemu a dlhorocnemu problemu a tym je IDS v Kosiciach..jeho realizacia z eurofondov- OP Doprava ,ktorym sucastou bude aj vymena kolajnic po trase Stanicne namestie-Dom umenia-Hlavna Posta-NMM, dalej trasy el c.9 teda Amfik- Trieda SNP -Zelezniky-Jazero +Juzna trieda + v 2.faze dobudovanie trasy z NMM na smer Tahanovce a Furca(popri Hypertescu) toto by mala byt a musi byt priorita pre mesto pred samotnym nakupom nizkopodlaznych elektriciek(prip by sa to malo robit sucasne) ,pricom stale verim ze nakoniec zvitazi zdravy rozum a mesto sa dohodne so Skodou Plzen(resp tender na nakup vyhraje Skoda Plzen) a ze nam ako mestu na zakazku spravia nieco na styl for city T15(Riga) alebo T26(Miskolc) samozrejme v takej cenovej hladine aby to vyslo na tych 40 suprav(resp voznov-presne detaily neviem) ako je napisane v podmienkach obnovy vozoveho parku..vsetko je si myslim vecou dohody na zakazke medzi samotnym mestom a zavodom(v tomto pripade Skoda Plzen a.s.)
Reply on: Jack37 #67960:
1. 12. 2004
Reply on: tbus #67954:
V beznej praxi to tak funguje a je to dobry biznis, neviem ci s kreditkami ale napr. kupis si nejaky profi program za €1000 s rocnou licenciou a este platis po pende alebo kile za zplaty - ano platis zato aby ti fungoval program, ktory nefunguje alebo je nespolahlivy koli chybam vyrobcu.

Ine to nebude ani co sa tyka mobilov, pocitacov, aut a dalsich technologii. Kupis tu vec za drahu palku a este platis a stracas dalsi cas s tym zeby to aspon nejak islo. A to uz ani nehovorim ze ako zakaznikov vydieraju firmy ktore vyrabaju stroje a mechanizmy pre priemysel.
Takže sa teoreticky mohol už vtedy použiť čip Mifare DESFire, keďže sa vyrábal od roku 2002. Oba síce už sú prelomené, ale bezpečnosť mohla byť oveľa vyššia, prelomenie DESFire trvá podstatne dlhšie 😛
Reply on: Jack37 #67960:
Používať sa začali cca okolo 2004-2005 ?
Reply on: TA #67959:
Kedy sa začali používať BČK v KE?
Reply on: monoblok #67946:
smutné na tom je to, že súčasné nedostatočne bezpečné karty sa vydávali aj po tom, čo sa navonok prejavilo ich jednoduché prelomenie. Teda už v čase, keď sa predávali, DPMK vedel, že nie sú bezpečné a predával ich naďalej s tým, že budú platiť minimálne 5 rokov.
Reply on: Kona #67952:
Bez urážky, ale práve prečo iba na R? Na iných linkách by neboli potrebné (napr. L9)? To, že sú rýchlodrážneho charakteru neznamená, že musia jazdiť iba po rýchlodráhe.
Tak som sa sekol, cim mladsia karta, tym viac clovek zaplati za vymenu. S tymi podmienkami som sa sekol tiez, plati to pre typy kariet ako ISIC. Tam je to tak, ze pre dany typ nevydaju predlzovacie znamky, a tak si ich clovek musi vymenit, lebo predlzovacia znamka plati rok. V pripade DPMK to tak ale nie je, a tak nemozu skratit platnost ani vyzadovat jej vymenu. Evidentne si tak chcu nahradit naklady na zmeny v systeme ?. K tym kartam ZTP sa ani nevyjadrujem, to je na zaplakanie...
Reply on: monoblok #67953:
"Kedykolvek sa Ti moze stratit, zlomit, prestane fungovat chip a musis si ju jednoducho zaobstarat nanovo, ked chces danu sluzbu vyuzivat" - Akurat ze ked sa ti karta strati, alebo zlomi tak je to tvoj problem a nesies naklady. Ak prestane fungovat nie tvojim zavinenim, vymenia ti ju zadarmo, pretoze to je problem predajcu. Rovnako je problem predajcu ze niekto si sam dobija kredit, neexistuje JEDINY dovod, preco by cestujuci mali platit za problemy DPMK.
Reply on: monoblok #67953:
1. Zlomiť, znehodnotiť (...) sa môže (osobná zodpovednosť majiteľa), ale ak nie, nie je dôvod na jej (podotýkam) administratívne znefunkčnenie (k VI/2014). Staré (=nebezpečné) ISIC-karty budú fungovať ďalej. To už nevadí, že sú staré a "nebezpečné"?

2. Bezpečnosť. Koľko kariet bolo "hacknutých"? Vie to DPMK? Či si na to dajú urobiť nejakú nezávislú štúdiu? A kvôli čomu sa má naraz (=plošne) vymeniť 80 tisíc či koľko kariet? Kvôli ich nebezpečnosti? Však to sa dalo vyriešiť aj postupnou výmenou. Doteraz ich nebezpečnosť nevadila, že? Ale uznávam, že istota zisku cca 600 tisíc € do 30.6.2014 je lákavá...

3. O kredit mojej starej mamy nemaj obavy. Žiadny tam nemá. Kartu má len na preukázanie ZŤP osoby, keďže DPMK odmieta uznávať oficiálny doklad ZŤP, ktorý je takýmto ľuďom vydávaný Úradom práce, rodiny a socialistických vecí...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.