To, že KT8 dostali nový náter a dopyt, ešte neznamená, že ich nemôžu vyradiť. Viď T3, zopár ich už je v novom nátere a aj dopyt majú všetky a nedáva im to imunitu po príchode Várií. ?
Nie lebo proste nie, vario je zastarale polovicate zle kvazi okopirovane T3 s pohonom na uhlie, my predsa potrebujeme megamodernu elektricku, jednu taku som videl na obrazku a ta je aj najlepsia.
Problem je ze 15T je zbytocne dlha... vy by ste potrebovali nejaku nizkokapacitnu elektricku (kapacitne na urovni T6), ktora by sa podla potreby dala spriahat do suprav, otazka je kto taku koncepciu este dnes vyraba...
no tie Combina od Siemensu by tiez neboli zle ? ked uz nieco kupit tak poriadne nizkopodlazne briky ako vravim nie polovicate riesenia teda ciastocne nizkopodlazne -Varia ktore mimochodom ani nie su najnovsie briky ,opakujem len kvazi nove prerobene T3 (aj zvonku ich dost pripominaju) ,takze ja som za T15 od Skody v kombinacii s Combinami od Siemensu a samozrejme za priebeznej vymeny kolajiska ,kedze to je podmienka nutna,nepotrebujeme si predsa hned po zakupeni tie briky znicit, cize nech to uz budu akekolvek nove modely,zakladom bude vymena kolajiska v co najrychlejsom moznom termine..
Ziska tym to ze sa obnovi vozovy park, ci ked tvoje stare auto dojazdi a kupis si nove, co sa vlastne zmenilo s tym ze mas nove auto?, tiez asi nic lebo mozes nanom jazdit len tak ako na tvojom starom aute. To ze pozemne vozidlo je nove znamena len ze bude nove, nebude ani lietat ani plavat. Znamena to snad len to ze sa zivotnost predlzi o ubudajuci vek noveho vozidla. Co je nezanedbatelny fakt.
Ako spomenuli uz ini 67 vozidiel nebude a uz vobec sa nebavime o vyradovani KT8D5, to by ich teraz nestriekali vsetky do mestskych farieb a instalovali tlacidla na dvere ze jo.