ak teda hovoríme o víkende, tak mizerný počet cestujúcich v spojoch L 13 sa v pohode zmestí do súčasnej ponúkanej kapacity električiek. Čo sa týka samotného posilnenia L 3, teda opätovný návrat dvojičiek, tak ten by sa mal udiať v prvom rade už len kvôli Jazerčanom. L 13 ponúkaná od 2. 8. 2008 nadväzovala na električkové spoje.
Myšlienka napojiť L 13 na L 19 nie je zlá, možno sa potom Krásna zbaví antiprestupovacieho psychického bloku.
Linka 13 z Krásnej po Dneperskú príchod 2 minúty pred L19, a bol by z krásnej krásny interval, akurát od dneperskej by šiel do mesta len jeden bus namiesto dvoch po prakticky tej istej trase ? Prestupovanie na nové nízkopodlažné autobusy by sa určite pozdávalo viac, ako na zlé hnusné električky.
Ani by som nepovedal, na sidliskach kde su nove generacie a deti praveže stupa dopyt oveľa viac ako v Krasnej kde sa postavi par domov a okrem ineho kto stavia dnes v takto lukrativnej oblasti? Asi iba človek ktory nejake to euro ma takže auto je samozrejmosť v dome.
Ako by som ju "posilnil" ? No najjednoduchšie , zrušiť solo vozy aspoň na L3 aj cez víkend, a prisposobiť príchod / odchod ED k busu 13 z a do krásnej - ak by len po važec jazdila, napríklad - a na to netreba nejakú veľkú "vedu".. Alebo zabezpečiť prestup na L 19 - tak ako som už písal tu.. A nemeniť interval,,, napríklad.
ja sa cudujem, ze sa chce obyvatelom krasnej vobec cestovat ad po slaneckej ceste. Ved v rannej zapche su rychlejsie aj ked nestihnu prestupit na 1. elektricku
namiesto toho, aby sa vybudovala možnosť prestupu na hrane už na existujúcej zastávke – na Važeckej, radšej sa rozmýšľa nad vybudovaním úplne nového obratiska s prestupom tam. Možno je to finančne menej náročné, to netuším, ale logika tomu chýba – už aj z pohľadu toho, že ponuka električkových spojov je vyššia než spojov L 19.
"Lebo pochybujem že DP posilní potom ešte ED kôly tomu na jazere.."
--->>> nie je to také jednoduché, ako si myslíš. Skús navrhnúť, ako by si ju posilnil. Samozrejme, musíš pritom myslieť na koordináciu s ostatnými linkami. Nedá sa len tak pridať 1 alebo 2 spoje za hodinu.
veď práve že to – v minulosti jazdili do Krásnej v sedle 2 spoje za hodinu z Važeckej a stačilo to. V roku 2008 im bola navrhnutá linka s 2-násobným počtom spojov za hodinu (v sedle). A nepáčilo sa im to, lebo bolo treba prestupovať (hoci s 1 a tým istým cestovným lístkom a nie ako v minulosti).
Čo sa týka zvýšenia počtu obyvateľov v Krásnej, treba si uvedomiť, že v súčasnosti je nižší dopyt po MHD kvôli vyššej individuálnej motorizácii. Kedysi nebolo auto v každej rodine, ako je tomu pomaly dnes, takže hoci počet obyvateľ rastie, dopyt po MHD môže klesať (a určite aj klesá).
Ojojoj, ospravedlňujem sa všetkým pravým koňarom, že som ich umiestnil do metropoly východu ?.
Rudyke902: Urážal by som možno BMka alebo Shortyho, keby som ich takto tituloval. U teba ide o púhe konštatovanie reality.
Podla mna tato situacia v MHD aj tak nebude trvalá,urcite sa nieco bude menit a pevne dufam ze prvá linka s ktorou narobia poriadky bude L13 a po nej L52L.
To si vyprosím aby si tu na verejne diskusné fórum písal takéto narážky na moju osobu, keď ma ani nepoznáš..
Neurážam tu nikoho - tak prosím buď taký láskavý a váž slová ak tu píšeš, a ak nechceš reagovať k prebiehajúcej téme, tak prosím nereaguj vôbec a neurážaj, jasné ? Ďakujem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Rudyke902
Neurážam tu nikoho - tak prosím buď taký láskavý a váž slová ak tu píšeš, a ak nechceš reagovať k prebiehajúcej téme, tak prosím nereaguj vôbec a neurážaj, jasné ? Ďakujem.