? Len teraz som postrehol informáciu, že v Blave odstavili električkovú trať na Hlavnú stanicu. ? Práve preto som pyšný na košický DP, že aj napriek nepriaznivej situácii nemusel žiaden taký krok urobiť. Čochvíľa bude zrekonštruovaná trasa L2 okrem Komenského, postavená dokonca nová trať... ? Aj z toho mála čo máte viete niečo urobiť, resp. udržať štandard... (zrekonštruovaný most smerom Nad Jazero, vyeše polovica Južnej triedy, križovatka pri Športovej Hale a každoročná oprava trate do USS) ? ...a práve toto je umenie. ? Len tak ďalej
ako cestujúci, ktorý využíva dané linky, by som rád poznal zmenu, aby som sa podľa nej mohol zariadiť. Nie každý má čas študovať celé CP a hľadať ju. Tak mi ju teda prezraď, rád sa nechám poučiť. Narážam na to, že to nie je 1.-krát, čo sa to udialo, ani 2.-krát, ba ani 3.-krát, ale už nespočetnýkrát.
Aká pseudozmena sa udiala v CP L 33 2. 11. 2011? Oproti predchádzajúcemu CP sa nič navonok nezmenilo. S čím majú súvis tieto tajuplné zmeny u niektorých liniek, ktoré sa sem-tam dejú?
nejaký voz z nočnej služby by sa isto našiel, ale v KE sa radšej budú denne voziť prázdne autobusy na Alpinku a Jahodnú, akoby sa mali spoje posilniť tam, kde je to vážne
Ano aj tak sa to da riešiť, demencia v praxi ? Z Protifaš. bojovnikov je zaka odbočenia na Roosleveltovu takže sa k banke nedostaneš ani stamaď ani zo Šturovej. Jak idiot cez pol mesta sa musiš krutit aby si sa niekde dostal, čista šikana vodičov. Do zadku by som panovi Titlovi napchal tie zakazy pekne krasne.
A L20 ma pre Furču vyznam ako pre teba trolejbus, kopu cestujucich z horneho konca furče ju využiva tak ako ty trolik.
Preto hovorim, že je nezmysel považovať TD za NOSNU pre Furču, lebo ma vyznam hlavne pre ľudi z dolnej časti, L15 a 20 ma vyznam zas pre ľudi z hornej časti. Takže buď su nosne obidve alebo ani jedna ? A proste je to tak. A označiť 15ku za doplnkovu diky pekne.....
Stara 18ka bola super linka. Ak by sa predlžila 55ka v špičke na NO bolo by to idealne podľa mňa, uplne by stačilo par spojov medzi 15kou ako doplnkove (ako 50ka).
Vôbec by som nerušil trolejbusy, lebo pre mňa majú väčší význam ako L15. Cestujúci z Fábryho a Kalinovskej teda uprednostňujú túto dopravu. Ja s tým chodím aj na NO, Mlynskú baštu, lebo nemá zmysel, aby som ja k týmto miestam využíval L15, resp. L17, ktoré majú dlhšiu dobu k týmto miestam. Úplne perfektné spojenie bolo niekedy s L27 a L30. Toto spojenie by som uprednostnil aj dnes pred trolejbusmi.
A L20 vôbec nepovažujem za linku, ktorá by mala pre Furču nejaký význam.
Re #64574 Tomko00: Práveže tá linka môže ísť príkladom, hustý interval, čiže sa dá dobre prestúpiť, a pritom minimálne požiadavky na výpravu, pretože má krátku trasu a nič nekopíruje. Využívaná je hojne sám ňou cestujem denne, niekedy aj 2x a skutočne s prestupom na mieri na hrane, čakanie jednu dve minúty a príde trolej aj 27. Opačným smerom tiež, len s tým trolejom niesom si istý kedy prichádza, ale z 27 je to v pohode prestup.
Peter55