A L20 ma pre Furču vyznam ako pre teba trolejbus, kopu cestujucich z horneho konca furče ju využiva tak ako ty trolik.
Preto hovorim, že je nezmysel považovať TD za NOSNU pre Furču, lebo ma vyznam hlavne pre ľudi z dolnej časti, L15 a 20 ma vyznam zas pre ľudi z hornej časti. Takže buď su nosne obidve alebo ani jedna ? A proste je to tak. A označiť 15ku za doplnkovu diky pekne.....
Stara 18ka bola super linka. Ak by sa predlžila 55ka v špičke na NO bolo by to idealne podľa mňa, uplne by stačilo par spojov medzi 15kou ako doplnkove (ako 50ka).
Vôbec by som nerušil trolejbusy, lebo pre mňa majú väčší význam ako L15. Cestujúci z Fábryho a Kalinovskej teda uprednostňujú túto dopravu. Ja s tým chodím aj na NO, Mlynskú baštu, lebo nemá zmysel, aby som ja k týmto miestam využíval L15, resp. L17, ktoré majú dlhšiu dobu k týmto miestam. Úplne perfektné spojenie bolo niekedy s L27 a L30. Toto spojenie by som uprednostnil aj dnes pred trolejbusmi.
A L20 vôbec nepovažujem za linku, ktorá by mala pre Furču nejaký význam.
Re #64574 Tomko00: Práveže tá linka môže ísť príkladom, hustý interval, čiže sa dá dobre prestúpiť, a pritom minimálne požiadavky na výpravu, pretože má krátku trasu a nič nekopíruje. Využívaná je hojne sám ňou cestujem denne, niekedy aj 2x a skutočne s prestupom na mieri na hrane, čakanie jednu dve minúty a príde trolej aj 27. Opačným smerom tiež, len s tým trolejom niesom si istý kedy prichádza, ale z 27 je to v pohode prestup.
súhlas, je to iná téma, no počiatok hľadaj v #64567. To, že sa zaujímaš len o to svoje a Ti je jedno, čo premáva inde v meste je dosť krátkozraké, nemyslíš?
Re #64584 Tomko00: pár kameňov by Ti padlo vhod. Kľudne ešte prispej nejakým návrhom, zatiaľ samé perly.
Tipujem že je to len tvoj názor. Pretože môj sa s tým nezhoduje. Keď natrafiš na dobrého vodiča tak nejdeš dole 20 a hore ani nehovorim, jedine kde to je až tak obmedzene je pri tescu na tých výhybkách či čo.
To ze ti ide 20 k optime ber ako taky maly luxus. Snad tam o chvylu budu zastavovat aj ostatne. Na optimu je zatial primarne urcena 10tka. A tych 5 minut co ide naokolo ta mozno oberie o radost z pobytu v draciku
30tka je dost sporna, ale tymto by si to dokakal este viac. Pokial dobre viem, tak 24ka je "kupena" MC Koksov-Baksa a starostka by ti urcite nedala viac penazi, aby sa nou mohli premavat obyvatelia slovenskej ulice
Nech sa uprednostňuje a nech chodi aj 100 trolejbusv po sieti, ale nikomu ju nevnucujte ako NOSNU keď to tak nie je. TB su využitelne iba jednym smerom.
Božeeeeeeeeee. Ano ponahlam sa niekde tak pojdem s trolejbusom aby som ho využil na plno, poceste sa pri tom urobim, šak čo, že meškam hlavne že som využil trolejbusy a šotouši su spokojny, že chodia plne ? ? ? ? ?
L 82 vznikla ako 1 z liniek KIDS - Košického integrovaného dopravného systému. Boli to fakticky bežné spoje liniek SAD, v ktorých si na území mesta mohol cestovať za malý príplatok k predplatnému CL DPMK. Vďaka ich malému využitiu boli po čase zrušené, respektíve sa na ne "zabudlo", keďže oficiálna informácia o ich zrušení asi nikdy neuzrela svetlo sveta.
ako dopravák by si už mohol vedieť, že na dráhe platí, čím viac vozidiel tadiaľ prejde, tým sa znižujú náklady na jej prevádzku, preto sa uprednostňuje táto forma dopravy a preto je NOSNÁ...
#64577: "...ale tlačiť na mesto, aby už konečne si uvedomilo, že jeho obyvatelia MHD potrebujú a malo by sa snažiť získať financie na opravu trolejového vedenia a obnovu vozového parku..." Nechcem nikomu vnucovať trolejbusy, ale keď ich tu máme, využívajme ich naplno. ?
Košičan