vrátilo sa znovu rozdelenie zastávok na NO /smer Palackého a smer Štefánikova/ a pribudli nerozhodní cestujúci pobehujúci od jedného nástupišťa ku druhému ?
Nejak moc fandíš dpmk. Nie je dovod.
..."Čochvíľa bude zrekonštruovaná trasa L2"... to "čochvíľa" znamená v košických podmienkach už šesť rokov.
Križovatka pri šp.h. javí po roku po rekonštrukcii dosť velké závady. Choď sa pozrieť na ten zvlnený asfalt, prehnuté kolaje, atd. V súvislosti s plánovanou prestavbou na tramtrain táto križovatka nevyhovie a bude sa znovu prestavovať.
Keď bola na Južnej trať v stave v akom teraz odstavili spomínanú trať v BA, tak tam akorát pripevnili značky 15km/h a jazdilo sa tam ešte päť rokov.
Pamätám sa na raritu pri Rybe, vyjazdený žliabok v žliabku ! Hlava kolajnice sjetá asi o 15mm! Je to vyfotené.
podľa platného služobného príkazu a na samotnú žiadosť vodičov DP je platná 3. varianta poza Baumax, ja schvaľujem aj trasu "popred" Baumax... iné varianty sú zakázané
? Len teraz som postrehol informáciu, že v Blave odstavili električkovú trať na Hlavnú stanicu. ? Práve preto som pyšný na košický DP, že aj napriek nepriaznivej situácii nemusel žiaden taký krok urobiť. Čochvíľa bude zrekonštruovaná trasa L2 okrem Komenského, postavená dokonca nová trať... ? Aj z toho mála čo máte viete niečo urobiť, resp. udržať štandard... (zrekonštruovaný most smerom Nad Jazero, vyeše polovica Južnej triedy, križovatka pri Športovej Hale a každoročná oprava trate do USS) ? ...a práve toto je umenie. ? Len tak ďalej
ako cestujúci, ktorý využíva dané linky, by som rád poznal zmenu, aby som sa podľa nej mohol zariadiť. Nie každý má čas študovať celé CP a hľadať ju. Tak mi ju teda prezraď, rád sa nechám poučiť. Narážam na to, že to nie je 1.-krát, čo sa to udialo, ani 2.-krát, ba ani 3.-krát, ale už nespočetnýkrát.
Dispecer