Ale čo sa tym ušetri??? Že bud ekončit na exnarovej?? Neušetri sa žiaden voz ani nič akurat jak debil budem čakať 10 minut na trolejbus 1 zastavku pred mojim cielom ?
hej hej, presne tak, z furce na stanicu a dalej to akosi z furce postrada zmysel.. ja len na margo toho ze tu niekto chcel L17 titulovat ako nosnu pre furcu
17-ka vozi ludi furce na stanicu, zo stanice k ml. baste a novej nemocnici, od nemocnice na Lunik VIII... spaja viac usekov... celu okruznu trasu ponuka len pre tych, ktorim je tazko prestupovat (duochodcom).
Predsa ked idem z Haly cassosport na THC nebudem cakat na okruznu L34, ked mi ide na Tahanovce 16, 29, 15-ka z ktorej prestupim na namesti na 51, 25, 10-tku
ja na Ťahanovciach bývam a mojím nezaujatým odhadom by som povedal že podiel NP vozov na linkách 10, 18 a 34 dosahuje tak niečo pod 40% ... ale úprimne mi je to jedno či NP alebo nie - hlavné že niečo príde, zvyšok budem riešiť až keď budem mať tak o 40 rokov viac ?
tých 5 poradí L27 je asi 100% nízkopodlažných (aj keď s D2705 si nie som celkom istý) ale na L27 má prejazd aj služba D5103 napríklad (2,5 kola) a tam stretávam väčšinou nejakú 280-tku...
ad NP poradie na TD - konečne po roku a pol je na TD dostatok vodičov na to, aby vykryli aj službu 7105 (samozrejme pokiaľ nie je veľa chorých a dovolenkujúcich naraz - dostalo sa ku mne že dnes na D7108 behala 3903 zo zálohy) ... "Chcemnovetroliky" - hej, chceme. Lenže pri takom CNG lobby aké tu vládne asi len môžeme zostať pri tom "chceme" ?
a aka? vozit ludi k novej nemocnici? (stanica uz spomenuta bola), stokrat radsej by som bol ak by smer mlynska basta -nova nemocnica mal interval taky isty ako obidve tbusove linky dokopy aby sa dalo pohodlne prestupovat
L17 je pre furcu velmi zvlastna linka, v podstate obsluhuje stanicu a to jej hlavna uloha, dalej sa uplne zbytocne stretava s trolejbusmi pri mlynske baste a to tak ze trolejbus je tam skor..
Úplne mimo. Linky 20 a 20L sú NP tak z 30%. Cez víkendy je tam 1 NP z 3 vozidiel. V pracovné dni tam máš úplne všetko (NP tak 2 zo 6). Do Šace jazdí ešte 52-ka, kde možno polovicu vozov vypravuje Šaca (v Šaci je 0 NP vozov) a 56-ka = 0% NP.
To sú len tvoje výpočty, že 65%. Rozhodne netvrdím, že nerozvinutá trolejbusová infraštruktúra má byť trestom pre Furču. Ak by sa intervaly na linkách 15 a 17 zjednotili a obe by jazdili z Exnárovej po Furči (jedna severným výjazdom, druhá južným), vhodne by sa preložili s trolejbusmi, tak pokojne by si mal každý tretí spoj nízkopodlažný a to v oboch smeroch.
Ad. Jazero. To je presne také isté tvrdenie ako ten TVOJ smer. Jazero je autobusmi obslúžené len čiastočne a primárne tam ako nosná doprava prevláda električka.
Re #52758 5: Tak pardon, no musíš uznať, že do Šace jazdia takmer výlučne Tedomy, 20L je obslúžená aj Karosami, no ak to nie je 100%, ďaleko to od stovky nemá.
musim ti dať za pravdu, ani na tahanoviach to nemaju velmi svetle, musi priznať ,že často tam strašia tie Ikarusi a Karosi, a na KVP chodia busi z furce a tahanoviec, taktiež žiadna vyhra. Ale ak ide o % tak na L27 skoro stale chodi Solaris ☺ , ale neviem na kolko percent ?
Vidim, že maš tzv. Furčiansky komplex ? ? Na Jazere a Ťahanovciach je taky isty podiel NP vozov ako na furči.
Pozri sa, na Jazere je nosna Električkova doprava ED, kolko mame NP električiek? Veeeeeelmi malo.
Na Ťahanovce chodi 10 a 34, na obidvoch linkach jazdia Karosy B941, Citelisy a Ikarusy 435 to su tie tvoje hnusne stare škarede ale klbove. takže nemaju ani jednu100% niskopodlažnu linku na rozdiel od nas my ich mame až 2 A s tymi % by som bol opatrny.
kam ty mieriš, nie len pre mna, 65% furčé chodi tým smerom, a verim ,že nizkopodlažne spoje by privítali s roztovorenou náručou. Ani by som nepovedal ,že je všeobecny nedostatok nizkpodlažnych spojov, skôr je len lokalny, ( na furči)
nad jazerom maju solarisi, tahanovce maju najviac nizkpodlazných, a aj na kvp chodia nizkopodlazne. Stačilo by ak by nám vratili Solaris Urbino 18 na L71, aspon niečo, to bolo fajn.
A sme doma. TVOJIM smerom nič nízkopodlažné nejazdí. Netvár sa, že chceš poukázať na všeobecný nedostatok nízkopodlažných spojov, keď dve z dvoch doplnkových a jedna z troch nosných liniek sú 100%-ne nízkopodlažné. Mal si rovno napísať, že ty pre svoj arogantný a pohodlný zadok požaduješ voz bez schodov bez ohľadu na kapacity, možnosti a bez ohľadu na hocikoho iného.
jt
Ad. Jazero. To je presne také isté tvrdenie ako ten TVOJ smer. Jazero je autobusmi obslúžené len čiastočne a primárne tam ako nosná doprava prevláda električka.
Re #52758 5: Tak pardon, no musíš uznať, že do Šace jazdia takmer výlučne Tedomy, 20L je obslúžená aj Karosami, no ak to nie je 100%, ďaleko to od stovky nemá.