Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AutobusovyManik #52778:
zbytočne by 15ka končila až na Kalinovskej. Aj keď určite by sa našli linky,ktorým by sa hodila konečná na Kalinovskej. Mať konečné na dvoch koncoch zase neje od veci,ale u 15ky by to bolo.

Poprosím zmazať moje príspevky #52778 a #52779
Reply on: Yogi616 #52779:
prvú vetu opravujem na "zbytočne by 15ka končila až na Kalinovskej."
Reply on: AutobusovyManik #52778:
zbytočne by 15ka končila až na Exnárovej. Aj keď určite by sa našli linky,ktorým by sa hodila konečná na Exnárovej. Mať konečné na dvoch koncoch zase neje od veci,ale u 15ky by to bolo.

AutobusovyManik

Reply on: Yogi616 #52776:
Včera jeden divák TV NAŠA, samozrejme z Furče sa pýtal pána riaditeľa, že kto býva z DP na Exnárovej, že tam musí mať konečnú linka č. 15. On by chcel aby končila na Kalinovskej, aby proste šla pozdĺžne po celej Furči. ?
Reply on: gabo5607 #52774:
Veď samozrejme, že sa o ne každý bije. Veď ide aj o politické body.
Reply on: Peter55 #52773:
ak by linka 15 chodila celodenne na Stanicu,tak aj L17 by mala opodstatnenie končiť na Exnárovej.
Reply on: Peter55 #52772:
linka s intervalom aky ma L17 nemoze byt nosna
Stále len že nízkopodlažné, nenízkopodlažné....pred 15timi rokmi nebol ani jeden NP voz a žilo sa...behalo milion ikarusov 280 a karos B731/732...iné vozidlá vtedy v Košiciach ani neboli a? Žili staré baby o bakuliach? žili...žili vozičkári? žili...tak aký problém? Ešte aj na valale keď došiel starý ikarus, baby s batohmi a taškami sa pekne vyštverali hore a boli radi že mu práve nevytiekol olej, nevypadol motor alebo sa neodlomila podlaha...Odkedy boli dodané nízkopodlažné vozidlá, mestské časti o nich bojujú ako supy o mŕtvolu.... ?
Reply on: Yogi616 #52771:
Ale čo sa tym ušetri??? Že bud ekončit na exnarovej?? Neušetri sa žiaden voz ani nič akurat jak debil budem čakať 10 minut na trolejbus 1 zastavku pred mojim cielom ?
Reply on: pedro77 #52770:
No a? Stanica je dosť dôležity bod a navyše 15ka neobluži dolnu časť furče takže pre spodnu časť je 17ka nosna. ?
Reply on: pedro77 #52770:
L17 aj dosť nešťastne končí až na Lingove. Ako tu bolo už mnohokrát omieľané,stačilo by skrátenie po Exnárovú. Ale keď tak,tak tak...
Reply on: tbus #52768:
hej hej, presne tak, z furce na stanicu a dalej to akosi z furce postrada zmysel.. ja len na margo toho ze tu niekto chcel L17 titulovat ako nosnu pre furcu
Reply on: TA #52738:
dokonca v smere na Furču ide takmer hneď za L18, takže aj tých potenciálnych pár cestujúcich jej "ukradne"
Reply on: pedro77 #52766:
17-ka vozi ludi furce na stanicu, zo stanice k ml. baste a novej nemocnici, od nemocnice na Lunik VIII... spaja viac usekov... celu okruznu trasu ponuka len pre tych, ktorim je tazko prestupovat (duochodcom).

Predsa ked idem z Haly cassosport na THC nebudem cakat na okruznu L34, ked mi ide na Tahanovce 16, 29, 15-ka z ktorej prestupim na namesti na 51, 25, 10-tku
Reply on: Chcemnovetroliky #52760:
ja na Ťahanovciach bývam a mojím nezaujatým odhadom by som povedal že podiel NP vozov na linkách 10, 18 a 34 dosahuje tak niečo pod 40% ... ale úprimne mi je to jedno či NP alebo nie - hlavné že niečo príde, zvyšok budem riešiť až keď budem mať tak o 40 rokov viac ?
tých 5 poradí L27 je asi 100% nízkopodlažných (aj keď s D2705 si nie som celkom istý) ale na L27 má prejazd aj služba D5103 napríklad (2,5 kola) a tam stretávam väčšinou nejakú 280-tku...

ad NP poradie na TD - konečne po roku a pol je na TD dostatok vodičov na to, aby vykryli aj službu 7105 (samozrejme pokiaľ nie je veľa chorých a dovolenkujúcich naraz - dostalo sa ku mne že dnes na D7108 behala 3903 zo zálohy) ... "Chcemnovetroliky" - hej, chceme. Lenže pri takom CNG lobby aké tu vládne asi len môžeme zostať pri tom "chceme" ?
Reply on: Peter55 #52765:
a aka? vozit ludi k novej nemocnici? (stanica uz spomenuta bola), stokrat radsej by som bol ak by smer mlynska basta -nova nemocnica mal interval taky isty ako obidve tbusove linky dokopy aby sa dalo pohodlne prestupovat
Reply on: pedro77 #52764:
No lenže hlavna uloha 17ky nie je voziť ľudi z Furče k Bašte...
Reply on: jt #52761:
L17 je pre furcu velmi zvlastna linka, v podstate obsluhuje stanicu a to jej hlavna uloha, dalej sa uplne zbytocne stretava s trolejbusmi pri mlynske baste a to tak ze trolejbus je tam skor..
Reply on: jt #52761:
Úplne mimo. Linky 20 a 20L sú NP tak z 30%. Cez víkendy je tam 1 NP z 3 vozidiel. V pracovné dni tam máš úplne všetko (NP tak 2 zo 6). Do Šace jazdí ešte 52-ka, kde možno polovicu vozov vypravuje Šaca (v Šaci je 0 NP vozov) a 56-ka = 0% NP.
Reply on: jt #52761:
Minimalne jedna karosa tam je aj v sedle + trhane.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.