jasne...a najviac zlatunky su vodici MHD....sak preco by nezastali tam..kde je najvacsia neohrabana kopa snehu ? a este im je zatazko aj dvere otvorit.... !!!! ? a mohli by tu dat info co za situacia sa stala v pondelok v buse 5004
A nevidim na tom nic cudne. Ked raz nemas v robote co telefonovat, tak proste netelefonujes... Uz vidim robosa v Kii za pasom, ako si vytiahne z monterok mobil a namiesto montovania prevodoviek, si pokeca s dcerou, ze co noveho v skole, aky bol obed a ci ma vela domacich uloh...
Nemam v tomto prehlad, ci ma cistotu zastavok na starosti DP alebo mesto...
Osobne je mi to viacmenej jedno, ja len logicky ocakavam, ze na stvrty den po skonceni snezenia najdem zastavku ocistenu a nie zahadzanu snehom. Ale mozno mi chcu ulahcit vystupovanie z Ikarusu, tam je to jeden dlhsi krok a som vonku na vrchu kopy... ?
Dokonca mu davam za pravdu. NEMAS co telefonovat ani sa inac rozptylovat pocas soferovania. Mimochodom, ak niekto vodicovi vola, moze ho zrusit a zavolat mu pripadne zo zastavky, ked vozidlo stoji. Za toto pokutovany nebude.
kompetentní asi čakaju kedy sa všetko roztopí. teraz by mala cestujuca verejnost bombardovat zodpovedních za sneh na zastávkach asi tak intenzívne ako vodičov počas celého roka.pamatame sa za pána reipricha si v kalamitných situaciach vysukali rukávy i THPpracovníci. Dnes len kravaty, prdy,postihy ...
Tu autobusovu zastavku pred SOU Dopravnym (sorry SOS automobilovou) nema snad nikto na starosti???
Je streda rano a na zastavke je stale suvisla snehova bariera do vysky pasa... Uz sa to stihlo zmenit na zladovately pancier, tak sa do toho asi nikomu nechce. Koho mozem zazalovat v pripade, ze si pri pokuse o nastupenie zlomim nohu? Rano som tam stal 6 minut a na zem sa zlozili traja ludia. Postarsi pan so sadrou na ruke siel radsej peso po ceste pomedzi auta.
Ano, kopu ciest je neodpratanych, KOSITaci na to kašlu. To už aby aj na vodiča pluhu trebalo vysoku školu aby mu došlo, že ten pluh tam nema na paradu ale na to aby odpratal sneh ktory vidi na ceste a nie kružil okolo neho ?
to mi je jasné, preto som aj uviedol, že ide o " veeeľmi hrubý výpočet ". Ale aspoň ilustračne je vidieť, že napriek takému počtu sa dajú celkom slušne udržiavať cesty zjazdné. Aj keby si to zdvojnásobil, teda prejazd 1 miestom raz za 2 hodiny, ani vtedy by to nemohlo vyzerať tak zle, ako sme teraz cez víkend videli. Napadá ma však 1 skutočnosť, na ktorú som zabudol - viacpruhové cesty.
To mi však pripomína niečo, čo som tu chcel napísať už doobedu. Napriek tomu, že už takmer deň nesneží, na niektorých križovatkách v centre stále nie sú odhrnuté odbočovacie pruhy. Mechanizmy prechádzajú len po už vyčistenom pruhu a viac ich nezaujíma. Opäť mimoriadne zlá koordinácia.
Len pripomeniem, že keď máš skutočne naliehavý hovor, tak odstavíš voz na krajnicu zapneš výstražné a vybavíš telefonát... Chcel by som vidieť ako by vodič za volantom zareagoval ak by sa dozvedel takú správu... ?
Tak vidíš. V meste je väčšia pravdepodobnosť nehody, aj keď s menšími následkami, na diaľnici menšia pravdepodobnosť s pravdepodobne horšou bilanciou, čiže telefonovať by sa nemalo nikde presne tak, ako to hovorí zákon.
Re #51963 TA: Nie je možné aplikovať takýto výpočet do praxe. Úseky, ktoré majú mechanizmy na starosti sú od centrály aj desiatky kilometrov vzdialené. K času samotnej údržby povrchu vozovky treba prirátať čas potrebný k presunu na daný úsek, presun na doplnenie posypu, presun medzi úsekmi, technickú prestávku, prestávku vodiča a pod.
S499.1023