Porovnávať Trenčín, jeho päť a pol autobusov, systém nástupu iba prednými dverami a jeden označovač vo vozidle s prepravnými nárokmi, vozidlovým parkom a jeho rôznorodosťou Košíc, je trocha mimo... Už len to, že Trenčín mal problémy po zavedení EMTestu, pričom systém tam funguje skoro ako v prímestskej/medzimestskej SAD, už svedčí samo o sebe...
... emtest je nefunkcnym zlepencom nefunkcnych casti. Asi to bude tak pre extremne nizke platy programatorov tej zilinskej kraviny. Pracujem predsa len do vysky svojho platu. Nech si to pobrezie slotoviny doriesi.
jt
Ak má ísť o komplexný systém, ako je možné, že sa doň nedajú nahrať doplnkové hlášky pre cestujúcich? Mám na mysli prípadné informácie o meškaní vozidla, o čakaní na odchod podľa CP, o prípoji na linku, obchádzkovej trase, rôzne oznamy a výzvy pre cestujúcich... Veď aj informácia o doplnkovom predaji lístkov je súčasťou názvu zastávky (!!!), toto je snáď košický unikát.