Reply on: Vladimír #47248:
niet za čo.Ako tak teraz pozerám do schémy, tak zisťujem, že L 24 aj L 94 budú končiť v Barci tak, že prejdú zopár metrov priamo dedinou. Nebolo by predsa jednoduchšie, ak by sa otočili na prejazde cez električkovú trať na križovatke Osloboditeľov - Gavlovičova
Veď kedysi sa tak podobne otáčala L 103 - len o pár metrov južnejšie pri ČS Slovnaft a opačným smerom.
TA
1. Sídlisko ŤHC - Mlynská bašta
pýtaš si 6' / 20' / 13,5' ( tu neskoordinuješ svojich 12' a 15' ) / 30' *
nové LV ponúka 4' / 7,5' / 6' / 10'
ak zarátam do tejto skupiny liniek aj ŤHC - Amfiteáter - KVP, tak :
pýtaš si 4' / 10' / 14' / cca nekoordinovaných 7' / 15'
- to je aj tak stále menej, než ponúka nové LV
2. Sídlisko ŤHC - Prešovská cesta - NO **
pýtaš si 5' ( alebo s L 56 nie úplne koordinované 4' ) / 15' / 5' ( alebo s L 56 nie úplne koordinované 4' ) / 20'
nové LV ponúka : 4' / 7,5' / 6' / 10'
- takže opäť viac ponúka nové LV - až na poobedňajšiu špičku, kde máš o 2 spoje viac ( resp. s L 56 až o 5 ) za hodinu
3. Sídlisko ŤHC - ŤHC - Poľov ( iba L 25 )
pýtaš si 20' / 60' / 30' / 60'
nové LV ponúka 30' / 60' / 30' / 60'
- strata 1 - 2 spojov v rannej špičke prechádzajúcich cez dedinu ŤHC je zanedbateľná
4. L 54
pýtaš si 12' / - / 15' / -
nové LV ponúka 16' / - / 20' / -
- jedine v tomto prípade pýtaš viac spojov, než nové LV navrhuje
___
* - 30' evidentne nebude stačiť
** - do porovnania som nezahrnul nový navrhovaný interval L 56, keďže 60' v rannej špičke veľmi nehraje rolu
===
Tak stále si myslíš, že nové navrhované LV je zlé