Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dimi #46120:

co mozes cakat od "ne-podnikatela" ,ktory "rozumie" fungovaniu udrzieb, drahovych zakonov a riesi nažalovane "pravdive skutocnosti" od noveho karierneho veduceho AD.
Už aby tu boli komunalne volby ...
na zastávke stodolová niečo po desiatej som čakal na L34-nejak vymeškal spoj-asi kvôli dopravnej nehode o ktorej som písal v dispečerskom fóre...tak som čakal dalej asi 20 možno aj viac ľudí čakalo na zastávke,došla linka 10 ako solaris 15 ktorý už bol preplnený takže asi polovica ľudí sa dostala dovnútra (na takej linke by mal byť klbový bus povinnosť) a hneď za ním prišla L34 a opäť solaris 15 a opäť preplnený že ledva otvoril dvere...tak všetci sa pobrali k spoločenskému pavilónu pešo ?
Reply on: cybernetic #46117:
nájde sa vôbec niekto, kto ich kúpi?
Reply on: solac3903 #46119:
už viem... 1013
Reply on: cybernetic #46117:
čo si mal na obed? "Lečo" ? ?
Reply on: eMareq #46121:
ok, ale na ostatných boli už robené VP, a neverím že 15TrM by išla už na vyradenie.
Reply on: solac3903 #46119:
Ja neviem konkrétne ktoré čísla to majú byť.
Reply on: cybernetic #46117:
Toho inteligenta tak odstavim, ze si nebude pamatat na seba. Ho roznesiem po poslancoch, mediach a kade tade. Nemusis sa bat, predaj sa neuskutocni.
Reply on: eMareq #46118:
1001, 1002, 1005, 1006, 1007, 1009, a ešte ?
Reply on: cybernetic #46117:
Len 4? Ja som počul o siedmich.
politicky aktivovany, aktivny "manager" dopr. podniku ,podla poslednych info planuje predat 4ks trolejbusov
Na trati na Jazere, pri zastávke Ladožská pracujú pracovníci zrejme DPMK. Akoby brúsili, alebo čosi rezali medzi koľajami, je tam nejaký poklop.
Reply on: Vladimír #46112:
Ak je jedna spoločnosť schopná prevádzkovať regionálnu aj mestskú dopravu, tak prečo nie? Len preto, že inde to robí Connex, tak silou mocou budeme presadzovať aby to tak bolo aj tu? Ja hovorím o tom, že prímestské linky môže robiť aj DPMK. Samozrejme, integrácia železníc a SAD by mala byť tak, ako sa to plánuje v KORID-e.
Reply on: pedro77 #46113:
a hlavne riesit dopravu do aj v ramci mesta sucasne
Reply on: Vladimír #46112:
ale jasne ze ma suvislost, cim vacsie mesto tym vacsia potreba ids, do maleho mesta neni taka potreba pruzne cestovat z okolitych dedin ako do vacsieho
Reply on: jt #46093:
Potreba IDS nemá vôbec žiadnu súvislosť s veľkosťou mesta. Svoje využitie a zmysel by mal tak v Košiciach ako aj čo ja viem v Ružomberku.

Okrem toho, reč je samozrejme o regionálnom (napr. celokrajskom alebo ešte lepšie košicko-prešovsko krajskom) IDS. Zavádzať IDS len na území mesta sú vyhodené peniaze bez efektu. Aj dnes aj o rok aj o 50 rokov.
Reply on: Yogi616 #46096:
načo peniaze? DPMK si nedokáže uplatniť záručnú opravu ❓ ( rečnícka otázka, keďže odpoveď znie nie )
Reply on: tbus #46097:
to sú potom veľmi chabé možnosti. Napr. nikdy nepochopím, prečo niektoré spoje idúce rovnakým smerom ( napr. do Skároša a do Trsteného pri Hornáde, do Čane a do Gyňova, do Čane a do Trsteného a pod. ) majú navlas rovnaký čas odchodu z KE. Je to absolútna donebavolajúca somarina. Napr. z KE cez dni školského vyučovania o 5:45, 6:30, 14:30, 15:15, 15:45, 16:15, 18:25
Kedy sa o ňu DPMK uchádzal ❓
Reply on: solac3903 #46108:
treba ist poňu teraz hned
Reply on: Arksun #46104:
ta Vladovi trebalo povedať nech ju skryje keď robil, minule sme sa o nej bavili tak mu ju asi vyfukli

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.