Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter55 #46061:
Ja by som autobusovú linku potiahol aj do Čane. Podobne, ako jazdia autobusy do nižnej Myšle. Myslím si, že obec by sa z podnikom nejak dohodla, Čaňa a Valaliky sú oveľa väčšie dediny ako Myšľa, tak od VSS by tam mohla jaziť aj celodnná linka v tarifnom pásme T2. Bol by som za čo najväčšiu možnú integráciu okolitých obcí do tarifných pásiem DPMK, no samozrejme tak, aby tie linky boli rentabilné a netrebalo ich dotovať. Košičania by nemali doplácať na spoje pre cezpoľných.
Reply on: Isidor #46058:
Nemáš za čo. Len som to zabudol otočiť a treba to aj zrovnať a orezať, opravím to. CP sa asi menili v celom meste, ale to si len myslím, nepozeral som sa na ne. Len som videl, že oznam na modrom papieri je na každej zastávke, ktorou prechádza výluková linka. Na električkovej zastávke Levočská ale ostali pôvodné, pretože tam linky "X" zastavujú na autobusovej zastávke.
Reply on: Alco #46056:
jeden čas to mala robiť ešte SADka, ale dajak z toho zišlo. Najkrajšie je to keď sú tam tie mláky a ty zažiješ prekvapenie do čo si vošiel. Ja som to zažil už s 3903 ? zo zálohy, Tedomami, Karosami, Ikarusom 280 a ani jednému tá cesta neprospieva.

Včera ma dojalo, že cesta na Bankov sa dalej nerenovuje iba láta pláta...
Reply on: eMareq #46060:
Zacneme robit zbierku? 🙂 Teraz vazne: Nezvysila by sa cena za ten dlhsi usek tym, ze trat je v BKV paneloch? Mozno blbost, len sa pytam. Keby aj to bolo 120 mil., radsej ich pouziju na nakup 20 kratkych CNG, nez na rekonstrukciu trate.
Reply on: Alco #46056:
Ano, 2čku by som ukončil vo Valalikoch a ak by si objednala Kokšov-Bakša spoje tak by sa išli cez valaliky a nie okolo spaľovne.
Veď sa tam tam ničia tlmiče, namahaju ramy... - naklady pre podnik ale im je to jedno ?
Skoro 800 m opravy trate za 50 M. Ten zvyšný nezrekonštruovaný úsek (2 km) mi vychádza pomocou priamej úmery na 125 M (od začiatku panelov na Levočskej, ku koncu panelov na Važeckej), ak by to robili naraz. Nejak málo, nie?
Reply on: Isidor #46058:
po výluke budú tie CP pekný zberateľský úlovok... ?
Reply on: jt #46057:
Dík za foto CP -- ako furt, DP má v tom bordel a oproti PDF-kám, ktoré tu prebehli, je tam nejaká minútka hore-dole 🙂
Ale že vyvesili na mesiac aj zmenené CP pre ostatné linky, to som teda šokovaný 🙂 je to len na úseku do Barce či v celom meste?
Nejaké fotky z prvého dňa výluky. Nemal som čas na ich upravovanie, takže ich vidíte v takom stave, ako boli urobené.
http://img242.imageshack.us/gal.php?g=vss20.jpg
Reply on: Peter55 #46053:

Srdečná vďaka (aj pre JT), celkom bez problémov som to zvládol za menšej podpory cestujúcich. No teda, to je naozaj tankodrom, ja byť RD alebo RT tak tam zruším MHD, kým si nedajú komunikácie do zjazdného stavu. Svojho času také niečo urobil pán Reiprich v Kavečanoch, ale títo terajší predposranci by si také niečo nedovolili, ani keby sa zrútil most cez Hornád alebo niečo podobné.
Reply on: jt #46042:
keď natrafia na pár "správnych" profákov, tak možno pôjdu v takom obmedzenom počte, ako my (19ti)... ? ☠
Reply on: jt #46052:
Ano pojde po tom tankodrome a pred branou od spaľovne je zastavka rašelinove zavody, potom je tam ďalšia (spaľovňa) tam su označniky na oboch stranach a keď sa ide až do kokšov bakše tka tma je ešte zastavka mestska zeleň abo dačo take a tma je taky provizorny domaci označnik.
Reply on: Alco #46050:
Nejazdím síce na autobuse, ale poradiť ti viem. Odbočíš hneď za železničným priecestím na takú širokú hodne plátanú cestu (hneď pred mostom) a pôjdeš popri širokorozchodnej železnici, ktorá je na vysokom násype rovno k spaľovni. Pozor na zastávky, pretože v areály spaľovne nie je označovníkom označená zastávka Rašelinové závody (aspoň myslím, že tá).
Reply on: Alco #46050:
Hneď za križovatkou a pojdeš vedľa širokorozchodnej (no ona bude kus vyššie na nasype) a potom ked dojdeš do Kokšov Bakše tak do ľava ku kostolu a stamaď pojdeš do prava (najprv kus rovno) a vratiš sa naspäť na začiatok dediny k žel. prejazdu.
Kolegovia autobusáci poraďte, prosím, zajtra robím prvý krát v živote L 24, kde odbočiť vo Valalikoch - hneď na žel. zastávke alebo až v dedine? Díky vopred...
Reply on: TA #46048:
http://sk.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%A1ick%C3%A9_s%C3%ADdlisk%C3%A1#Ko.C5.A1ick.C3.A9ho_vl.C3.A1dneho_programu
Kedy sa začalo plánovanie som sa ale nikde nedočítal, keďže stavať sa začalo v ´80, tak plánovanie sa mohlo začať koncom 70s, keďže komunisti stavali ako na bežiacom páse.
kedy sa začala plánovať stavba najzápadnejšieho košického sídliska ❓
Reply on: TA #46046:
To vysvetľuje ten súbeh existujúcej trolejbusovej trate z Furče do Myslavy a električiek.

Keďže tam nie je zakreslené KVP, mapa bude z obdobia sedemdesiatych rokov a neskôr.
Reply on: jt #46045:
niekde som sa dočítal, že táto schéma znázorňuje nielen ED, ale aj TD - a práve trať do Myslavy je myslená asi ako trolejbusová.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.