Kolko sveta si presiel? Mne v Kodani vydali pri 20 DKK listok pri platbe bankovkou 500 DKK. A vodic mi este v anglictine zazelal prijemnu cestu a ochotne poradil kde mam vystupit.
A prepravny poriadok meni zakon? Ak nie su schopny vydavat z najmensej bankovky nech ten predaj nerealizuju!
Jedna vec je samozrejme moralna (snazim sa platit vhodnym platidlom). Na druhej strane je tu zakon, ktory nedava ziadnu vynimku z vydavania vodicom (prakticky podla zakona je vodic povinny vydat aj z 500vky).
Myslim si ze pri cene 1 euro je bankovka 5 uplne v poriadku. Naco je potom dobry doplnkovy predaj ked nemozem platit najmensiou bankovkou? Ak mam mince tak vacsinou automat najdem..
"Kresliť linkové vedenie systémom "tu máš X vozkm a vojdi sa do toho" je dosť nesystémové (ak sa to takto deje)..."
ale takto sa to deje... skoro všade... ak sa autori aj napriek tomu zmestili do deklarovanych (a velmi atraktivnych intervalov), tak klobúk dolu.
A co sa tyka listu vlastnictva, tak to neviem. Ale viem, ze tu uz boli studie majitela o zastreseni namestia a podobne.. Len sa nenasli love, ci co.. treba to preskumat, na mesto urcite namestie nevlastni, diky za presnorenie
Podľa katastra k priestranstvu predstaničného námestia, kde je parkovisko, billboardy, zastávky autobusov a električiek neexistuje list vlastníctva (parcela 2009/2). Rovnako ani k priestranstvu pred stanicou medzi obratiskom električiek a vchodom železničnej stanice (parcely 2633/196 a 2633/284). Rovnako je to aj s ďalšími menšími parcelami vrátane cesty pred autobusovou stanicou a parkoviska pre taxíky. To je podľa mňa dosť divné - existuje parcela, je zakreslená na mape, ale list vlastníctva k nej nebol vystavený. V tom sa až tak nevyznám, ale napadá ma len to, že to niekto kúpil len pred nedávnom, alebo že ide o reštitúciu, alebo vlastník nie je známy (to sú ale iba moje domnienky).
Mesto vlastní až parcelu so schodiskom k výstupným stanovištiam autobusovej stanice.
Hej, je to mierna zachádzka a ten semafor je relatívne ľahko riešiteľný preferenciou. No ľahko je v tomto prípade relatívne, ale bez ohľadu na vôľu, je to finančne zanedbateľná položka. Menej liniek, hustejšie intervaly, myslím, že to je logickejšie a praktickejšie.
A keď už ide len o ten súbeh, tak prečo sa obratisko vybudovalo práve pri Exnárovej? Takto sa sídlisko rozdelilo na dve časti, na jednej jazdia trolejbusy, na druhej aj autobusy, myslím, že ak by jazdili z okraja sídliska, bolo by to nie len lacnejšie, efektívnejšie, ale aj ekologickejšie. A tá zachádzka, pri vhodnom nastavení semaforov, zavedení preferencie by s prestupom nezabrala viac času, ako jedna zastávka na trase naviac.
s tou úvahou ohľadne trate do Barce súhlasím, ale ak tu niekto argumentuje previsom ponuky na Kuzmánke a Komenského, tak si dovolím tvrdiť, že v Barci je to niekoľkonásobne horšie.
A jedna otázka: je vlastne prechod z Palackého na stanicu chodcom oficiálne povolený??? Jeden čas tam bola tabuľa so zákazom vstupu pre chodcov, dokonca tam bol vrátnik pri vjazde pre busy. Teraz tam nič také nie je, ale myslím si že len dovtedy, kým tam nebude nejaká škaredá nehoda - občas tam chodím a nie je to príjemné, vyhýbať sa busom, pretože žiaden prechod pre chodcov tam neexistuje.
Suhlasim s emareqom. Trolejbusy MAJU zachadzat na stanicu. A to, ze chodia pomaly, som uz iX krat spomenul, ze nie je ich problem. Trolejbusy dokazu jazdit aj rychlo, keby bolo trolejbusove vedenie od zaciatku pripravene a nainstalovane tak, ako ma byt.
Ale s tou stanicou je pruser, samotne stanicne namestie (plocha) nepatri mestu Kosice. Sukromna firma, ktorej to patri, chcela s namestim nieco robit, ale doteraz sa tak nestalo. Preto sa nepristupuje ani k zatrolejovaniu namestia. Tusim by sa tomu trebalo pozriet na korienok...
S tou Barcou je to vec pohladu. Iste mas v tom smere pravdu ale nazvat L4 nosnou pre Barcu tiez nie je bohvie co. Skor sa divim ze ju nenechali povedzme celodenne v 30 min int. a nechat L3 celodenne.
810zssk
A prepravny poriadok meni zakon? Ak nie su schopny vydavat z najmensej bankovky nech ten predaj nerealizuju!