teda sranda je na vyhybke ,ked trolejbus ide rovno a troleje odbocuju... ja som to zazil asi ,,len,, 3-krat [pri tESCU, pri kvp- Most a pri ML. baste- tam blokoval premavku asi 5 minut]
BM ma pravdu, v ZA sa lieta neskutocne a nielen na rovinnych usekoch. Vyhybky sa tu bezne sekaju aj 30-35 km/h -ovou rychlostou, obmedzenia rychlosti pod mostami, na krizeniach a inych kritickych miestach sa zvaecsa ozaj nedodrzuju, aj ked su casto aj navestou vyznacene. Keby vodic zo Ziliny sadol do KE-ckeho tbusu, tak by na 2 km jazdy napr. po Furci aspon na 3 miestach dotrhal priecne lana. Tu prave vidno, co robi tlakovanie palic. Lebo trat v ZA nie je projektovo o nic horsia ani o nic lepsia, ale tlakovanie 15 a 8 kP je riadny rozdiel...
V Košiciach sú dokonca trolejbusy blokované... viac ako 55Km/h nedajú ? ? (samozrejme existujú výnimky... dá sa na 15Trke aj 70 Km/h ale rekord je na 14TrMke 80 Km/h - neoficiálne ?)
Zákaz tam môže byť choď sa tam mrknúť ako to poniektorý dodržujú. Zo Solarisom (Jamnikom) do pravého pruhu a potom šup cez križovatku do ľava.Niektorý sa chodia otáčať trochu ďalej myslím až ku Kinu Družba.
Nevie niekto, akou obchadzkou premavaju L12 a L55. V smere od amfiteatra pri nemocnici je z dovodu rekonstrukcie elektrickoveho priecestia docasne zakaz odbocovat vlavo smerom k nemocnici.
Áno, v Žiline sa taktiež upísali Elektrolinu, ale počet týchto výhybiek nie je vysoký. Používajú sa len na nových tratiach. Tie "staré" nie sú až také staré, aby pôvodné vymieňali. Čo rozmýšľam, Elektroline visí na kruháku pri Carrefoure a potom na trati na Hájik. Inde nie, pokiaľ mi pamäť siaha.
Nehoda sa odohrala o 4:30 pri prechádzaní v smere od Optimy do centra. Na miesto činu dorazili až 4 hasičské vozidlá a 6 sanitiek. Dokumentácia a odstraňovanie následkov nehody trvala do 7:00. Dve osoby sú ťažko ranené, jedna bojuje o život. V televíznych novinách odvysielala reportáž aj TV JOJ.
Vladimír:No,v Košiciach som Elektroline nevidel ale pokiaľ mi pamäť siaha tak v Slotove pri Kár-foure som videl Elektroline.Elektroline sa pozná jednak podľa toho že tie krabice na jazykoch a krížoch sú biele a majú oblé rohy zatiaľ čo ESKO sú menšie,hranaté a kovovej farby a okrem toho na nich býva aj zeleno napísané ESKO.A na zjazdových ESKO nebývajú krabice vôbec. BM:Ten debil by povedal že nevidí žiadny rozdiel oproti jeho paskvilným výtvorom. Vladimír:Aby som nezabudol,tým výhybkám hovor ako chceš len nie Kummlerky lebo by sa chudáci Kummler aj Matter v hrobe obracali:).
Noo, Presovcania si na to budu musiet zvyknut a skripat zubami este nejaky cas.Naozaj to nevyzera na skore odstranenie poruchy.Kazdy na tuto stavbu bohoval, len zeleznicny casopis SEMAFOR to vychvaloval, ake to je svetove! ? Hlavne,ze sa na tom nabalili rozne firmy.Fakt, tolko zariadenia a systemy nenajdete na ziadnej inej trati.A aby boli kompatibilne? ? A to je len jedna slabina. Moze nastat aj situacia, kedy CELE zar. bude v haji a zabezpecenie trate sa ocitne na zaciatku minuleho storocia.Alebo este skor.
Vďaka za poučenie. Na nových tratiach Elektroline nemajú. Tuším si to bol Ty osobne, kto svojím odborným okom posúdil, že to, čo som do istého času v Košiciach považoval automaticky za Elektroline je vlastne Esko. Pokiaľ sa nemýlim (ale aj to možné, tak ma nebite), v Košiciach je jediný Elektroline, a to na manipulačnej trati do vozovne pre núdzové otáčanie ...Mier - HyperTesco - Mier... A aj tento jediný sa neprehadzuje rádiovo, ale klasicky štýlom jazdy. V Košiach vlastne vôbec rádiové ovládanie výhybiek neexistuje, čo samo o sebe núti vodičov pred výhybkami spomaliť, aby tam potom mohli šaškovať s pedálmi.
Re #4492 balky: Žiadame modré gumy o čo najrýchlejšie jednanie v tejto veci Skutočne, stav je neúnosný. Pred priecestím čakajú v dvoch pruhoch kolóny bežne aj 6-8 minút aj viac. V praxi to znamená, že neprejazdné v určitých smeroch sú aj križovatky vzdialenejšie od priecestia, pretože všetko sa upcháva.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír