Reply on: Papyr #4514:
Aj v Brne je pár trolejových križovatiek s tramvajou, kde sú kvôli úsekovým deličom stopy trolejbusov rozmiestnené do štyroch rovnomerne rozložených priamok. Palice sa tu rozkročia a potom opäť skročia bez vypadnutia.
Pri prvej návšteve Brna som sa pustil do smiechu a brnenskí kolegovia len nechápavo krútili hlavami, ako sa môže niekto smiať na takom "bežnom jave". Dnes je to už aj pre mňa neprekvapujúca bežnosť.
1018
BM ma pravdu, v ZA sa lieta neskutocne a nielen na rovinnych usekoch. Vyhybky sa tu bezne sekaju aj 30-35 km/h -ovou rychlostou, obmedzenia rychlosti pod mostami, na krizeniach a inych kritickych miestach sa zvaecsa ozaj nedodrzuju, aj ked su casto aj navestou vyznacene. Keby vodic zo Ziliny sadol do KE-ckeho tbusu, tak by na 2 km jazdy napr. po Furci aspon na 3 miestach dotrhal priecne lana. Tu prave vidno, co robi tlakovanie palic. Lebo trat v ZA nie je projektovo o nic horsia ani o nic lepsia, ale tlakovanie 15 a 8 kP je riadny rozdiel...