Reply on: tbus #4516:
Ono to nie je kvôli tej medzere, ale izolovanému úseku, ktorý je aj pred, aj za medzerou. Ak by bola bez prúdu len tá medzera, tak by to nestihlo ani bliknúť. Okrem toho, tých miest je oveľa viac, len krížení ED a TD vedenia sú na týchto 12-tich miestach:
- križovatka Štúrova-Južná trieda (pri hoteli Centrum-2x)
- križovatka Nám. osloboditeľov-Bottova (2x)
- križovatka Rooseveltova-Protifaš. bojovníkov (2x)
- križovatka Toryská-Moldavská cesta (2x)
- križovatka Toryská-Trieda SNP (4x)
Na križovatke Kuzmányho-Štúrova sú 4 izolované úseky pre trolejbusy, električky tu možu naberať na jazdu.
Okrem toho je v celej električkovej sieti viac ako 100 úsekových deličov, pri ktorých to tiež blikne, ale pozor, iba na električkách typu T3, ktoré majú napájanie žiarivkového osvetlenia priamo zo siete. T6 a KT8 majú napájanie z batérie (24 V), tu žiarivkové osvetlenie len máličko zoslabne.
1018
BM ma pravdu, v ZA sa lieta neskutocne a nielen na rovinnych usekoch. Vyhybky sa tu bezne sekaju aj 30-35 km/h -ovou rychlostou, obmedzenia rychlosti pod mostami, na krizeniach a inych kritickych miestach sa zvaecsa ozaj nedodrzuju, aj ked su casto aj navestou vyznacene. Keby vodic zo Ziliny sadol do KE-ckeho tbusu, tak by na 2 km jazdy napr. po Furci aspon na 3 miestach dotrhal priecne lana. Tu prave vidno, co robi tlakovanie palic. Lebo trat v ZA nie je projektovo o nic horsia ani o nic lepsia, ale tlakovanie 15 a 8 kP je riadny rozdiel...