Celý problém s Hlavnou, Rooseveltovou a vôbec centra mesta spočíva v politike mesta, ktoré umožňuje parkovanie doslova všade. Na ktorú ulicu sa pozriete, tam je dovolené parkovať ak nie po oboch stranách ulice, tak prakticky kdekoľvek. Byť niekým zodpovedným a vplyvným na magistráte, po tom, akonáhle si všimnem, že veľké parkovisko za pamätníkom začína zívať prázdnotou a ulice v centre mesta praskajú vo švíkoch, začnem konať a rušiť niektoré parkovacie plochy, kde to nie je vhodné. Autá na koľajniciach pred Slovanom už parkovať nemali, ale aj tak si to niekto presadil - parkovisko zrušiť, nechať premávať koňku tak ako má (po oboch stranách Hlavnej), urobiť pešiu zónu aj zo zvyšku Hlavnej (dovoliť odbočenie vpravo na Hlavnú len MHD), v celej dĺžke severnej časti Rooseveltovej zákazom zastavenia zakázať pozdĺžne parkovanie a máme také široké ulice, ako si predstavujeme...
Sarko
Možno Balky chcel tými ulicami naznačiť, že s prívlastkom "slovenská" je ich viac a na rôznych miestach. Každopádne ZASTÁVKA "Slovenská" je len jedna.
K tomu SCI-FI:
To, čo spomínaš, bolo schválené ešte za čias komunistov. Malo ísť o zapustenie individuálnej dopravy pod zem od križovatky Štúrova-Moyzesova-Rastislavova až na Palackého, s tým, že prúdy na Štefánikovu mali ďalej pokračovať pod zemou a v danej úrovni sa ńa ňu plynule pripájať. Vysušenie Mlynského náhona a výstavba križovatky Štefánikova-Staničné nám.-Protifašistických bojovníkov bola de facto 1. etapa tohto plánu. Osobne som videl aj perfektne spracovanú maketu. Na povrchu mala od Domu umenia po Palackého a Štefánikovu premávať len MHD.
Iný návrh hovoril o zapustení električky pod zem v trase Nám. osloboditeľov-Hlavná-Nám. MMM. Autorom bol myslím bývalý dopr. námestník DPMK, Ing. Schwarz.
Prvý prípad sa dá finančne lacnejšie realizovať, nakoľko stačí celý terén zahĺbiť len do minimálne potrebnej hĺbky a zastavať na pôvodnú úroveň a s výrazným výsledným efektom. Naopak na Hlavnej je podzemné múzeum, popod ktoré by sa musel tunel raziť a pri prípadnom realizovaní podzemného cestného tunela aj vo väčšej hĺbke. Naviac je potreba vybudovať stanice ako v metre. Kvôli jednej linke, ktorá aj keby tadiaľ jazdila každých 10 min., sa to neoplatí.