Reply on: pedro77 #42615:
ten, kto býva pri trati, si už na to dávno zvykol. Ak bývaš nikde pri električkovej trati, tak mi snáď nechceš povedať, že sa budíš každé ráno o 4:00, keď začínajú premávať.Inak, po rekonštrukcii tratí by mohli pod oknami premávať rovno aj regiovlaky - prejdi sa po Južnej triede niekedy.
t.p
Toto mi trocha pripomina pristup nikdysatotaknerobilo taktosatoneda
Netvrdim, ze 4,5 tisicova dedina ma potencial na EDako taka. Tvrdim ale, ze ak elektrickova trat konci cca kilometer pred nou, tak ma zmysel ju do tej dediny dotiahnut. Dediny po ceste by sa riesili prestupom na rychlodrahu - samozrejme to predpoklada rekonstrukciu zastavok na kombinovanu AD+ED. Dopravu by tvorili solo vozy na linke Saca - ZST v intervale 10/30/30 a Saca - VA USS v intervale terajsej linky 26. Teda z ekonomickeho hladiska by to cele stalo iba predlzenie trate, ktoru by zaplatila eu a te aj nove elektricy by sme ku tomu dostali. Tymto by sa znizili jedotkove naklady a ED a zanikol by subeh ED a AD, ktory aj ty kritizujes. Ano, trat by v saci bola sucastou cesty, takto elekticky funguju aj v inych estach a ziadna tragedia to nie je. Vytazenost N3 je asi taa, ko vytazenost N2 medzi Jazerom a krasnou. Ked ti ide jeden dva spoje za celu noc, tak sa na to clovek moze vykaslat a radsej pouzije taxik. Ak by chodili v intervale 30 minut pocas vikendov, tak by boli minimalne tak vyuzite ako poslede denne spoje. Za predpokladu, ze by sa dostavali mnou spominane useky trati a pri zachovani sucasnej (ne)obsluznosti Kosic nocnymi linkami. by stacili nasledovne 2 elektrickove, 1 trolejbusovova a autobusova nocna linka:
EN1 -- Sidlisko THC - ZST - NO - Hl. Posta - Amfik - Trieda SNP - VSS krizovatka - Vazecka
EN2 -- ZST - Saca
TN -- ako N71
AN -- Tahanovce obec - Podhradova - Technicka univerzita - Nova nemocnica - Hlavna posta - NO - Juzne nabrezie - Levocska