Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
nocne elektricky?? ste sa zblaznili ?? kto by pri tom rachote spal ?
Reply on: snopy10 #42612:
Skôr by to mohlo byť:
- 23:00, 23:30, 00:00, 00:45, 01:30, 02:15, 03:15, 04:00, 04:30, 05:00
- 23:00, 23:30, 00:00, 01:00, 02:15, 03:15, 04:15, 05:00
Tu treba zabudnúť na to, že teraz sú autobusy prázdne, prípadne plné tak akurát. Ak by sa interval zvýšil, a pokryla primeraná časť územia, nočná doprava by mohla byť využívaná častejšie, pretože by bola dostupnejšia. Pol hodina okolo polnoci nie je prehnaná, denné linky by sa neoplatili, ale nočná doprava by bola akurát. Pri cestovnom o 25% navýšenom by som si niečo také predstaviť vedel.

Re #42613 Apeer: Ak by sa dodržal systém zastávok na znamenie mimo centra, bolo by to rýchlejšie. Na Triede SNP by netrebalo ani spúšťať sľúbenú preferenciu (ktorej sme sa "prekvapivo" do konca minulého roka nedočkali), pretože v noci sú semafory vypnuté a električka má prednosť. 70 minút by to teda nebolo. Takže by to síce vyzeralo ako linkové vedenie z dielne súdruha Schartza, no prepravá doba by v noci bola ďaleko kratšia.
Reply on: jt #42611:
NE2 by bol riadny vymeták, z konečnej na konečnú za cca 1h 10 min ?
Reply on: jt #42611:
tyi chceš nočaky kazdu pol hodinu si normalny
?
Reply on: t.p #42601:
Ja by som to urobil trocha inak:
NE1: Ťahanovce - ŽSt - NO [NE2] - Južná trieda - VSS- Važecká (Krásna)
NE2: Šaca - Moldavská - NO [NE1]- ŽSt - NO - Kuzmányho - NMMM - SNP - VSS - Barca
NA - Levoèská - Južné Nábrežie - Palackého - NO [NE1/2] - Moyzesova - Podhradová
NT - L N71

interval by som nedal pevný, ale napríklad:
víkend - 23:30, 00:00, 00:30, 01:00, 01:45: 02:30, 03:30, 04:00, 04:30, 05:00
prac. dni - 23:30, 00:00, 00:45, 01:30, 02.30, 03:30, 04:00, 04:30, 05.00
Reply on: pershing #42609:
Ved su 3 + trolik a asi by nestačili keď teraz chodia plne.
ja by som radsej zrusil tie okruzne kraviny a zaviedol nocne linky z bodu A do bodu B...a uplne by stacili 3...
Reply on: t.p #42606:
Pokiaľ viem tak sa da prestupiť z hociktoreho sidliska buď na Mlynskej bašte alebo NO.
Reply on: t.p #42606:
to je spravne ? ? ?
Reply on: Peter55 #42605:
A co takto skoordinovat vsetky N linky na namesti osloboditelov ?
Reply on: t.p #42603:
No napr. taka N71 s N1.
Reply on: t.p #42601:
mas pravdu aby sa ro..... z Velkej Idy mohli vozit už aj na električkach.Sadni si niekedy do 20-ky tak medzi 9 00a 11 00 smer Šaca alebo smer Košice
Reply on: Peter55 #42602:
A s cim je skoordinovana ? So splnom mesiaca ? 🙂
Reply on: t.p #42601:
Nočnu dopravu nechaj na pokoji, ta je urobena v sučastnosti na 150%, perfektne skoordinovana.
Reply on: eMareq #42576:

Toto mi trocha pripomina pristup nikdysatotaknerobilo taktosatoneda 🙂
Netvrdim, ze 4,5 tisicova dedina ma potencial na EDako taka. Tvrdim ale, ze ak elektrickova trat konci cca kilometer pred nou, tak ma zmysel ju do tej dediny dotiahnut. Dediny po ceste by sa riesili prestupom na rychlodrahu - samozrejme to predpoklada rekonstrukciu zastavok na kombinovanu AD+ED. Dopravu by tvorili solo vozy na linke Saca - ZST v intervale 10/30/30 a Saca - VA USS v intervale terajsej linky 26. Teda z ekonomickeho hladiska by to cele stalo iba predlzenie trate, ktoru by zaplatila eu a te aj nove elektricy by sme ku tomu dostali. Tymto by sa znizili jedotkove naklady a ED a zanikol by subeh ED a AD, ktory aj ty kritizujes. Ano, trat by v saci bola sucastou cesty, takto elekticky funguju aj v inych estach a ziadna tragedia to nie je. Vytazenost N3 je asi taa, ko vytazenost N2 medzi Jazerom a krasnou. Ked ti ide jeden dva spoje za celu noc, tak sa na to clovek moze vykaslat a radsej pouzije taxik. Ak by chodili v intervale 30 minut pocas vikendov, tak by boli minimalne tak vyuzite ako poslede denne spoje. Za predpokladu, ze by sa dostavali mnou spominane useky trati a pri zachovani sucasnej (ne)obsluznosti Kosic nocnymi linkami. by stacili nasledovne 2 elektrickove, 1 trolejbusovova a autobusova nocna linka:

EN1 -- Sidlisko THC - ZST - NO - Hl. Posta - Amfik - Trieda SNP - VSS krizovatka - Vazecka
EN2 -- ZST - Saca
TN -- ako N71
AN -- Tahanovce obec - Podhradova - Technicka univerzita - Nova nemocnica - Hlavna posta - NO - Juzne nabrezie - Levocska
Reply on: tomik55 #42589:
reprezentativna elektricka... ?
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=5845

Re #42587 tomik55: ak spravne pocitam len susedne krajiny tak v ČR je 7 prevadzok ED, v Madarsku tusim 4, v polsku 14, na ukrajine minimalne 10, atd...
Reply on: tomik55 #42595:
Hovori sa strasne o integrovanej doprave, ale akosi nikto neriesi tarifnu stranku..
Reply on: tomik55 #42596:
Mily zlaty, doprave v BA regione sa (v podstate laicky, ale predsa) venujem uz dlhsie a o eurofodny som sa trochu zaujimal. Pokial viem tak Bratislava moze cerpat jedine OP Bratislavsky kraj + nieco na IDS (neviem ci je to sucastou OP BSK, alebo nejakeho ineho). Tak laskavo netaraj. A nie, Radio Viva som o siedmej rano nepocuval 😛
Reply on: tomik55 #42595:
Co sa Ti na tom nepozdava?
Reply on: 810zssk #42593:
nikto o tom nevie ak si dnes nepucuval rano kolo 7 radio VIVA

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.