Reply on: Isidor #42577:
tá 26P sa tam dostala samozrejme omylom.Inak hrubý výpočet vraví, že na N3 sa ročne prejazdí rádovo 7-10tisíc EUR na palive (CNG či nafta), ktoré by sa dali ušetriť zelektrifikovaním. Nie je to veľa, ale zas ani málo.
Ešte viac by sa samozrejme dalo ušetriť úplným zrušením (zdravíme súdruha integrátora Reipricha)...
eMareq
Priestorové možnosti na samotnú výstavbu sú obmedzené, keďže trať by sa musela stať súčasťou cesty. Neviem si predstaviť, keď sa vyrúti sanitka idúca za prípadom, alebo vezúca pacienta a zrazu voči nej pôjde električka. To môže byť hodne zaujímavé.
Nočná električka zo Šace. Akože neviem na čom frčíš, ale odvez sa niekedy N3. Zrazu zistíš ako ten autobus priam zíva prázdnotou. Jeho obsadenie je nasledovné: Jeden vodič, jeden vodič čo skončil v garáži Šaca a sem tam jeden neskorý "zábudlivec" z nemocnice, alebo z námestia. A ty chceš nočnú električku??? ?
Nočné električky majú význam v Brne, Ostrave, Prahe. Tu nieje potenciál na zavedenie nočnej električkovej dopravy.
Škodu pri nehode električky vyčíslili na 133.000 eur
http://www.sme.sk/c/4271739/skodu-pri-nehode-elektricky-vycislili-na-133000-eur.html