Reply on: t.p #42568:
Rozhodne si to nemyslím, potenciál tejto obce na zavedenie ED je mizerný, aj keby všetky gadžobusy z okolia stáli pri nemocnici, alebo na námestí, rozhodne to stále nieje prúd na električku. Výstavba trate by mala zmysel keby sa tam niečo postavilo čo by ten dopyt generovalo (to je rozsiahla bytová výstavba). Nič tam také nieje. Nemocnica ako taká nestačí (a je to aj tak len jeden jediný cieľ, za ktorým sa do Šace jazdí). Že komunisti postavili VSŽ kdesi za mestom a ku nemu aj rýchlodráhu bolo jasné, keďže na prepravu tej hromady robotníkov to bola najlepšia možnosť. Ale do obce s necelými 4.800 obyvateľmi ťahať električku, ktorá by chodila tak 2 - 3 x za hodinu, mi príde uletené. Zabúdaš na obsluhu vnútrozemia priľahlých obcí (Pereš, Poľov, Lorinčík, tam tak či tak bude chodiť autobus (tam koľaje nie sú a iná forma dopravy nie je), takže neviem čo stále riešiš? Prestupovanie na areáli nič pozitívne cestujúcemu nedá. Iba vymení dopravný prostriedok a bude musieť nútene ísť do mesta naokolo a dlhšie. Načo? Prečo?Priestorové možnosti na samotnú výstavbu sú obmedzené, keďže trať by sa musela stať súčasťou cesty. Neviem si predstaviť, keď sa vyrúti sanitka idúca za prípadom, alebo vezúca pacienta a zrazu voči nej pôjde električka. To môže byť hodne zaujímavé.
Nočná električka zo Šace. Akože neviem na čom frčíš, ale odvez sa niekedy N3. Zrazu zistíš ako ten autobus priam zíva prázdnotou. Jeho obsadenie je nasledovné: Jeden vodič, jeden vodič čo skončil v garáži Šaca a sem tam jeden neskorý "zábudlivec" z nemocnice, alebo z námestia. A ty chceš nočnú električku??? ?
Nočné električky majú význam v Brne, Ostrave, Prahe. Tu nieje potenciál na zavedenie nočnej električkovej dopravy.
Škodu pri nehode električky vyčíslili na 133.000 eur
http://www.sme.sk/c/4271739/skodu-pri-nehode-elektricky-vycislili-na-133000-eur.html
jt