nemyslím si, že by sólo T3 malo problém odtlačiť dvojičku. Ja som mal poruchu na voze 610+611 a odtlačila ma v pohode sólo 417, dokonca aj do kopca na stanicu, takže pokojne ju mohla odtlačiť aj 413ka ?
Trať do Šace plánovali ešte komunisti. Taktiež okrem Ťahanoviec plánovali električku aj do Krásnej nad Hornádom (kde mala byť ďalšia vozovňa) a do Východného mesta.
Zdravím všetkých. Dnes popoludní mali električky opäť šťastie. Keď sa darí, tak sa darí. Na Kuzmányho, pri gymnáziu došlo k poruche na #398+399 na linke 7. Asi polhodinovú odstávku zapríčinila nezistená porucha. Súpravu odtlačila #413 (L2) na stanicu, kde si po ňu mali prísť.Vodička súpravy riadila normálne a zo zadu ju tlačila #413. Takže tipujem, že porucha bola na zadnom voze súpravy, pretože jedna T3 nie je schopná potlačiť dve, zatiaľ čo dve jednu zvládnu.
Ak myslis Sacu, tak je to aj o tom, ze mame postavenu cca 10km trate do USS a elektricky tam chodia iba pocas striedania smien v USS . Keby sa predlzila trat az do Sace, jednak by sa na to dali dostat peniaze z EU (za predlzenie elektricky po Radlicku zaplatila Praha iba cosi okolo 35 m CZK z cca 1mld CZK) a ak by sa na zaklade toho zrusili autobusy do Sace, dali by sa za peniaze EU nakupit aj elektricky. Tak by si mal z el trate, ktora je vyuzivana cca 6 hodin do dna, el trat vyuzivanu 24 hodin denne (aj nocny bus by sa dal nahradit), co by podla mna znizilo naklady na 1 vzkm elektrickej trakcie
Vzhladom na planovanE (a ktovie kedy zrealizovane) prepojenie Masarykova - Presovska sa mi ako vhodnejsia trasa javi Masarykova - Svetoplukova - Stanicne Namestie
Stavať trať iba kvôli nemocnici naviac s frekvenciou 2-3 spoje za hodinu a ničomu inému sa mi zdá trochu neekonomické (a priestorové možnosti sú tam obmedzené).
Re #42563 TA: Presne tak. Tento a budúci rok je supervolebný. Teraz sa už nikto z tunajších komunálnych "politikov" do toho nepustí. Bola by to škoda si to nedať do plagátika v budúcom volebnom období na ohlupovanie voličov (už to bude; už sme podpísali takú a takú dohodu; takú a takú zmluvu; takú a takú zmluvu o budúcej zmluvu; budúci rok začíname stavať! atď. Pripomína mi to paródiu na stavbu rýchloelektričky do Petržalky.). Otázne je, či sú tu ľudia natoľko uvedomelí a nenechajú sa balamutiť, že už to raz konečne bude.
Včera o integrovanom dopravnom systéme rozprával Knapi3,14k (regiosprávy na STV2). Jeho rozhovor pôsobil dojemne až ma veľmo srdco zabolelo. ?
" Možno tá STOPka naozaj mätie a vodič Avie si myslel, že platí pri výjazde na hlavnú cestu. "
--->>> znie to ako výhovorka malého decka. Ale veď " krížik " je v podstate o tom istom - upozorňuje, že cestu niečo kríži. Lenže pri krížiku sa nemusí zastaviť, na stopke áno, takže tým by sa opäť len potvrdilo, že IAD sa dáva prednosť pred MHD. Ak už " krížik ", tak so závorami. ?
Rano na L 4 solo 403. Predny displej jej nefunguje od zaciatku - sak naco, ked je to B vozen - pocas jazdy prestal fungovat vnutorny. Prestavam stracat toleranciu a rezistenciu voci takymto skutocnostiam. Technicky riditel a zrejme aj ekonmicky dostanu odo mna mail.
"Polícia bude musieť určiť príčinu dopravnej nehody, no predpokladáme, že nákladné auto zn. Avia nedalo prednosť našej električke. Škodu momentálne ťažko odhadnúť. Odborník pri pohľade vraví, že môže byť milión korún. Tá električka je už pre nás nepoužiteľná," povedal nám na mieste nehody generálny riaditeľ Dopravného podniku mesta Košice Michal Tkáč.
Na otázku, koľko dnes stojí nová električka, povedal, že cena sa pohybuje na úrovni milióna eur (30 miliónov Sk).
- Sebaisté vyjadrenie o nepoužiteľnosti tohto vozňa z úst GR. To už sa niekto pozrel aj pod kapotu? Či stačilo z vonku a vec vybavená? Pokiaľ nebol poškodený rám, tak by opraviť šla. Otázne je či sa niekomu do toho aj chce, samozrejme treba kúpiť novú skriňu. Alebo sa len mávne rukou a z vozovne sa opráši jedna súprava T3, však ich je stále dosť.
Re #42519 TA: Nebolo by lepšie osadiť takéto kríženia cesta - električka výstražnými krížami ako na žel. priecestiach? No ale to by musel niekto chcieť. ? Pritom to stojí rozhodne menej ako pokusy o ukľudnenie dopravy vo forme pseudokruhákov za pol milióna aj s následným škrabaním bielej farby. Možno tá STOPka naozaj mätie a vodič Avie si myslel, že platí pri výjazde na hlavnú cestu.
To je jasne, že nestal... Určite by si všimol, že niečo ide. Alebo podľa mňa ak išiel z toho smeru ako elektička t.j. smerom k Važcu a nevidel vedľa seba žiadnu električku pozrel iba na ľavu stranu a bolo bum.
No pokial by zastavil a obhliadol sa, tak skaredo-kriklavo svietiaci oranzovy displej sa neda prehliadnut. Musel si to svihat, rychlo ockom dolava-doprava, v rychlosti, mozno aj cez posadene ihlicnate stromy nezaregistroval pohybujucu sa elektricku a nestastie bolo na svete.
Inak je smutnou ironiou, ze prave v tento den pred troma rokmi sa len par km pred letiskom Kosice zrutilo lietadlo AN-24 vracajuce sa z mierovej misie v Kosove, ktore si vyziadalo 42 obeti...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
3001