Reply on: Peter55 #41401:
A to je argument?+
Re #41403 Peter55: A keby boli časi dobre urobené, koľko by sa ubralo z meškania? 5 minút?
Ja skôr narážam na nekoncepčnosť tejto zmeny (52L), podobne ako bola stará L22.
Re #41402 R55ka: Prosím Ťa čo máte s tou L18? Keby Vám ju preložili naspäť chodila by častejšie? Nie! To čo tu "riešiš" ja volám plakaním za stratou „dlhoročného a tradičného spojenia“, stratili ste to, že Vám to nejde priamo z Furče na KVP, ale musíte ísť trolíkom a potom si prestúpiť a to sa Vám tam hore nechce. Lebo dvadsať rokov nám to tu takto jazdilo tak to tak musí byť až kým asi neumrie posledný furčan.
eMareq
V obdobi 1.8. - 14.12. - pisal som nizsie (prestup a dlhsia doba cestovania) vo vztahu k NO."
Či sú častejšie v meste ako vtedy je relatívne (cez víkend a večer/skoro ráno určite). Slanecká cesta je v špičke upchatá, tak tie busy sem tam chodia aj po trati. Ak aj sa dnešná L52(L) z tej kolóny nejako vymoce, tak sa zachvíľu dostane a stane súčasťou kolóny na Južnej triede. Potom ide relatívne ešte kľudným úsekom po Jantárovej, ale príde ku NO a už je to tu opäť. O nejakom skrátení cestovania do centra sa v takomto prípade nedá vravieť - to je realita. To čo by tá linka získala, tak by zase tam stratila. Naviac opakujem, na L52L budú zachvíľu ponosy, lebo ráči kumulovať meškanie (už aj pre svoju dĺžku - skoro 80 minút a na Lorinčíku nemá vodič žiadnu menšiu prestávku), ktoré sa následne môže, ale nemusí preliať pri prejazde na L13. Môže nastať taká situácia, že L52L príde do Krásnej s takým meškaním, že vodič vzápätí zistí, že už mal dávno odísť ako L13. Tak podnik bude musieť vypravovať ďalší voz, ktorý bude riešiť (rozumej vyrovnávať) práve tie meškania, ale cestujúci to nijak nepocíti (netýka sa to len týchto dvoch liniek), naopak podnik áno - zbytočnou výpravou.