super, akurát si zrušil jedinú zrýchlenú linku z NO na Furču a to isté z mieru, keď si tam zrušil aj 50 aj 55. tvoj zámer však nebol zlý, ale bohužiaľ, 18 sa už asi na Furču tak skoro nevráti....
no celkom pekne...až na tie presunuté kapacity na THC...tam už NIČ netreba pridávať...zo zavedením linky 73 súhlasim...
Re #41409 Peki: 73 nie je zbytočná..lebo keby si zrušil linku 50 čím ju nahradíš??Úsek KVP-NO je podľa mnňa dosť využívany.Postav sa raz na NO a uvidiš že na NO vystupuje zo 71 a 50 veľa ľudí.Myslím si že po zrušení 50,by to 71 neuniesla.
celkom suhlasim, az na - 73 bola podla mna zbytocna, k tomu keby si tam dal 55, na KVP by mali vela zbytocnych liniek..ak uz ma 55 chodit kolo techniky, nech rovno konci pri intakoch na luniku VIII, (nie na moskovskej)
Dovolil som si urobiť taký malý nadšenecký návrh na mikroidnú zmenu LV. Neberte to, prosím, vážne, ale vaše názory by som si rád vypočul. http://www.sendspace.com/file/o2tlky
A to je argument?
+
Re #41403 Peter55: A keby boli časi dobre urobené, koľko by sa ubralo z meškania? 5 minút?
Ja skôr narážam na nekoncepčnosť tejto zmeny (52L), podobne ako bola stará L22.
Re #41402 R55ka: Prosím Ťa čo máte s tou L18? Keby Vám ju preložili naspäť chodila by častejšie? Nie! To čo tu "riešiš" ja volám plakaním za stratou „dlhoročného a tradičného spojenia“, stratili ste to, že Vám to nejde priamo z Furče na KVP, ale musíte ísť trolíkom a potom si prestúpiť a to sa Vám tam hore nechce. Lebo dvadsať rokov nám to tu takto jazdilo tak to tak musí byť až kým asi neumrie posledný furčan.
Inak keď už si nakusol tie dlhe trasy a meškania, na L12 maju vodiči meškania bežne 10-15 minut a keď pridu do šebastoviec nemaju žiadnu prestavku a hneď idu nas5 (z 10 min, meškanim sem tam), ľudia nadavaju... ale to nie je chyba vodiča ale jazdne časy su na 3,14ču urobene.
Este ohladom znovunavratenia linky 18 na furcu bude bitka. Ta linka sa musi a aj sa vrati na furcu. Ani linka 50 ani 55 ich nenanhradili. Bude to aj za cenu, ze by mnoho neschopnych ludi malo v DPMK skoncit. A viem, ze tvrdu odozvu chcu aj obyvatelia jazera (z okolia teplarne), obyvatelia krasnej a aj ludia z cermela. Tiez su velmi velmi nespokojny. Aj na stranke www.antidpmk.wz.cz onedlho najdede dovody, fakty o dpmk, preco tolko zbytocnych ludi a aj neschopnych tam pracuje. Preco chcu niektori ludia zrusit trolejbusy v nasom meste? Ak aj vy mate nejake vaznejsie pripomienky na dpmk, piste nam na : antidpmk@centrum.sk
Nove linkove vedenie riesi hlavne Tahanovce. Furca a Jazero su na tom hosie ako boli. Je to nielen moj nazor, ako obyvatela furce ale mnohych. Samozrejme, ze ziaden tahanovcan s tym asi nebude suhlasit. Lebo su na tom lepsie na ukor furce.
"Dnes (po 14.12.) maju tie iste linky, len castejsie a su v meste este o nejaku minutku skor... Ak boli spokojni vtedy, nemaju dovod byt nespokojnejsi ani dnes.
V obdobi 1.8. - 14.12. - pisal som nizsie (prestup a dlhsia doba cestovania) vo vztahu k NO."
Či sú častejšie v meste ako vtedy je relatívne (cez víkend a večer/skoro ráno určite). Slanecká cesta je v špičke upchatá, tak tie busy sem tam chodia aj po trati. Ak aj sa dnešná L52(L) z tej kolóny nejako vymoce, tak sa zachvíľu dostane a stane súčasťou kolóny na Južnej triede. Potom ide relatívne ešte kľudným úsekom po Jantárovej, ale príde ku NO a už je to tu opäť. O nejakom skrátení cestovania do centra sa v takomto prípade nedá vravieť - to je realita. To čo by tá linka získala, tak by zase tam stratila. Naviac opakujem, na L52L budú zachvíľu ponosy, lebo ráči kumulovať meškanie (už aj pre svoju dĺžku - skoro 80 minút a na Lorinčíku nemá vodič žiadnu menšiu prestávku), ktoré sa následne môže, ale nemusí preliať pri prejazde na L13. Môže nastať taká situácia, že L52L príde do Krásnej s takým meškaním, že vodič vzápätí zistí, že už mal dávno odísť ako L13. Tak podnik bude musieť vypravovať ďalší voz, ktorý bude riešiť (rozumej vyrovnávať) práve tie meškania, ale cestujúci to nijak nepocíti (netýka sa to len týchto dvoch liniek), naopak podnik áno - zbytočnou výpravou.
MIKE: Schwartzovina a kuzmovina su v populacii hlboko zakorenene. Prejdu generacie, kym (mozno) vymizne. Ale vtedy uz bude neskoro. Opakujem sa, ale je to tak.
Pred 1.8. to nebolo lepsie.
Dnes (po 14.12.) maju tie iste linky, len castejsie a su v meste este o nejaku minutku skor... Ak boli spokojni vtedy, nemaju dovod byt nespokojnejsi ani dnes.
V obdobi 1.8. - 14.12. - pisal som nizsie (prestup a dlhsia doba cestovania) vo vztahu k NO.
Re #41393 Mike:
Mladsia generacia sa na MHD obavam sa, ze vykasle uplne... ?
A podľa Teba bolo do 1.8.2008 s linkami 13 a 38 lepšie? Defacto majú to isté čo predtým, len z linky 38 sa stala linka 52 (nestojaca pri každej vŕbe ako pôvodná L38) a chodí v špičke 2x častejšie a z L13 čo do trasy trochu ubudlo. Čo bola teda motivácia pre nich? Alebo: Čo po novom od 14.12. je motivácia pre nich?
Za seba môžem povedať, že keď som sa trepal do Krásnej tak keď mi to časovo vyhovovalo, išiel som tým čo vtedy šlo (čo bolo málokedy), zvyčajne som však vystúpil na Važci a šiel tam peši.
"Je to oveľa lepšie, keď mimo špičky máme priame spojenie s centrom a už netreba prestupovať pri Optime. Hoci nová 52L nejde až na stanicu, aj po Námestie osloboditeľov je to pre nás výhra. Ide vlastne o návrat k stavu spred augusta. Ešte budeme bojovať za to, aby električky premávajúce do U. S. Steelu a späť zastavovali na Pereši čo najviac za hodinu, najlepšie všetky, nielen raz či dva razy do hodiny ako teraz."
JOZEF KARABIN
Ach ten starosta Mojsereša, zase trepe blbosti. NIKTO NIKDY Mojserešanov predsa nenútil ani im neprikázal prestupovať pri Optime! To len on si vsugeroval túto sprostosť, že tam si musia povinne vystúpiť, lebo konečná pri Optime bola jediná možná. Prestupovalo sa predsa na Perešskej v oboch smeroch a nie pri Optime. A tie jeho výkriky o tom ako budú bojovať, aby VŠETKY R-ky zastavovali na Pereši (resp. viac spojov v sedle) ma dojímajú (he-he-he). Keď bolo treba zrušiť TZReisingerovinu, tak žiadal vyňať tú svoju zastávku z tohto pásma. To bolo všetko čo pre to bol ochotný spraviť. Nič však neurobil, ale spravili to za neho iní a zruší sa to komplet pre všetkých od 1.1.09. ? ☠
Tu je vidieť, že samotní občania - cestujúci - voliči uprednostňujú systém, ktorý je už na západe (a čiastočne už aj v BA) dávno prekonaný...ale čím to je...?
Podľa mňa hlavne vekom. Verím tomu, že keď generácie duochodcov vymrú a v tej - ktorej m. č. začne prevládať vrstva v strednom, príp. mladšom veku, tí uvítajú hustý interval a prestupy im nevadia.. avšak ako sa pozerám na demografickú prognózu SVK, také ružové to tak skoro nebude...
Ano, mas pravdu.
Pri cestovani do Krasnej (ak neviem odchody) mi vsak staci jedno: dostat sa na zaciatok Jazera, nie na jeho koniec a viem, ze ta 13/52 tam stoji a odvezie ma.
(riedkost intervalu je mi jasna, no ako vidime, nie je pre obyvatelov Krasnej dolezita...)
Navyse si dovolim tvrdit, ze vacsina cestujucich z krasnej a do krasnej rano niekde vystupi a poobede na tej istej zastavke nastupi... Nie je tam nic, kvoli comu by tam mali cestovat "cudzinci".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peter55