Reply on: Peter55 #41401:
A to je argument?+
Re #41403 Peter55: A keby boli časi dobre urobené, koľko by sa ubralo z meškania? 5 minút?
Ja skôr narážam na nekoncepčnosť tejto zmeny (52L), podobne ako bola stará L22.
Re #41402 R55ka: Prosím Ťa čo máte s tou L18? Keby Vám ju preložili naspäť chodila by častejšie? Nie! To čo tu "riešiš" ja volám plakaním za stratou „dlhoročného a tradičného spojenia“, stratili ste to, že Vám to nejde priamo z Furče na KVP, ale musíte ísť trolíkom a potom si prestúpiť a to sa Vám tam hore nechce. Lebo dvadsať rokov nám to tu takto jazdilo tak to tak musí byť až kým asi neumrie posledný furčan.
Axel
Je to proste fakt a nebudem predsa velebit dopravu nastup, bus, vystup, cakanie (L13 bola tusim koordinovana na L9), hrkanie po rozbitej trati so stanim na kazdej vrbe aby som bol v (pred)cieli mojej cesty o minimalne 5 minut neskor, ked mozem nastupit, usadit si svoj rozkysnuty zadok a v teple sa "expresom" odviezt.
5 minutovy interval je OK, ale naco mi je, ze nieco ide 7.20,7.25,7.30,7.35 aj 7.40, ked ja potrebujem ist len tym na 7.30...
(ZNOVU opakujem, ze nie som zastancom Svorcovin, ze chapem zmysel, ucel a vyhodnost prestupnej tarify a husteho intervalu a sam som zmenu intervalov uvital. Uz neovladam odchody liniek, nechodim z domu podla hodiniek, proste sa obujem a idem na zastavku s tym, ze nieco dojde.)
No pre ludi z Krasnej prestupna tarifa pri cestovani na NO nepriniesla ABSOLUTNE nic (kedze interval pre nich nie je motivacia)