Balky: Ja som ostal tiež prekvapený,keď som došiel na miesto činu a videl,že trolej je roztrhnutý od NO až pred zastávkou Poľská.Aj preto som urobil s digitálnym foťákom veľké množstvo aj detailných fotografií.Rozprával som sa s dispečerom i vodičkou, ktorej vozidlo malo strhnutý zberač a predbežne som dospel k názoru,či nedošlo k rozpojeniu troleja v mieste pripojenia ku úsekovému deliču po tom,ako sa najprv vyvinul tlak smerom k uvedenému deliču (trolej pri tomto ťahu vydržala) a či až následný spätný ťah nespôsobil prerušenie v uvedenom mieste.Všeobecne je toto miesto dosť zraniteľné,jednak je tu trolej ukončená iba štyroma vzpriečenými skrutkami a jednak je miesto medzi trolejom a pertinaxom neustále častované naťahovanými elektrickými oblúkmi.Ale je to len moja hypotéza. Naviac,delič je pred zastávkou=min. výskyt oblúkov.
Vladimír
1. pojem "rýchlovlak" v súvislosti s 840-tkou. To máme dajaké malé nároky na rýchlovlak, nie?
2. TGW vs. TGV
3. a vôbec prívlastok "slovenský TGW"...
4. "ŽSR má záujem o ďalšie". Faaakt? A ja by som si naivne myslel, že ZSSK. Fakt, čo budú ŽSR s týmito jednotkami robiť?