Reply on: Papyr #4089:
Jasné, s tým súhlasím. Niekedy sa to však môže obrátiť aj proti samotnému vodičovi. Raz som si vypočul príbeh jedného vodiča električky, ktorý ochotne nasmeroval jedného zablúdeného angličana. Za ten čas prešiel niekoľko zastávok, no podľa kontroly dispečingu to bolo jednoznačne zabávanie sa počas jazdy. Pravdu si síce obhájil, ale odvtedy na otázky vyžadujúce viac ako niekoľko slov, neodpovedá. A to nie je prípad nejakého košického vodiča, ale pražského. Pritom DP Praha je známy profesionálnym prístupom k svojim zákazníkom.
Dopravák
Vladimír: presne viem na čo narážaš, to som mal na mysli (nemožnosť zakúpenia CL počas víkendov a sviatkov...atď), keď som to písal, že ZLÝ je celý ten systém v DP, ale nemožno dávať všetko na plecia vodičom...
Ty všetko nechávaš na vodičoch, nech robia to alebo hento, ale zabúdaš, aj oni sú ľudia (a majú omnoho dôležitejšie povinnosti, ako predávať lístky - JEDEN TOLERUJEM) a kým tam budú pracovať ľudia, ktorí nemajú vzťah k tejto práci (najmä vedenie) tak sa nič tak skoro nezmení... ani myslenie samotných vodičov -
to už narážam na Papyra a jeho reakciu, ktorú nechápem...(neverím, že u Nás by do vlaku starenke nepomohli)
Aj tu sa nájdu vodiči, čo idú pomôcť nastúpiť ZŤPákom a raz sa dokonca stalo, že ho poslala preč, že ona vie nastúpiť sama ?