Reply on: SHORTY #4085:
Typicky Slovak. Nehlada moznosti, ako by sa to dalo, ale dovody, preco to nejde.A PROSÍM TÍCH ČO NIE SÚ VODIČI ABY SA K TEJTO TÉME NEVYJADROVALI, LEBO NEVEDIA O ČOM TO JE.
VODIČ NIE JE INFORMÁTOR, ZA TO NIE SME PLATENÍ!!!Skúšky z poznania mesta a ulíc robia taxikári a nie my.
Naopak, k tomu sa nema co vyjadrovat vodic. On totiz tie listky nepotrebuje. Potrebuju ich pouzivatelia, cize cestujuci, ked to uz musim napisat natvrdo, tak KLIENTI dopravneho podniku. Ak sa nahodou vedenie rozhodne doplnkovy predaj zaviest, kvitujem to, je to sluzba cestujucemu a samozrejmost vo vsetkych civilizovanych mestach, ale je to zalezitost vedenia DP. Vodic do toho fakt nema co kecat, ten by naopak mal byt rad, ze prispeje k zlepseniu image firmy, ktory je zrovna u DPMK, slusne povedane, nic moc.
SHORTY, precitaj si Vladimirov prispevok #4067 , tam to je krasne napisane. A ak to nechapes, citaj znovu a znovu, nez to pochopis.
Dopravák
Vladimír: presne viem na čo narážaš, to som mal na mysli (nemožnosť zakúpenia CL počas víkendov a sviatkov...atď), keď som to písal, že ZLÝ je celý ten systém v DP, ale nemožno dávať všetko na plecia vodičom...
Ty všetko nechávaš na vodičoch, nech robia to alebo hento, ale zabúdaš, aj oni sú ľudia (a majú omnoho dôležitejšie povinnosti, ako predávať lístky - JEDEN TOLERUJEM) a kým tam budú pracovať ľudia, ktorí nemajú vzťah k tejto práci (najmä vedenie) tak sa nič tak skoro nezmení... ani myslenie samotných vodičov -
to už narážam na Papyra a jeho reakciu, ktorú nechápem...(neverím, že u Nás by do vlaku starenke nepomohli)
Aj tu sa nájdu vodiči, čo idú pomôcť nastúpiť ZŤPákom a raz sa dokonca stalo, že ho poslala preč, že ona vie nastúpiť sama ?