Reply on: Vladimír #4047:
Podla mna bude zachadzat k OC Optima. Neviem si dost dobre predstavit, kde by v urovni zastavky L5 mohol nahradny bus zastavit...
) a následne som si prešiel všetky tri mestské nočné autobusové linky. Aby som veľa nešakal, zvolil som si poradie 105 (2:10), 103 (3:00), 101 (3:50), takže po absolvovaní jednej trasy som mohol po 10 minútach absolvovať ďalšiu.
). Bol som prekvapený štýlom nočnej jazdy, ktorú musím označiť prívlastkami ako rýchla, plyn/brzda, adrenalínová, povážlivá, na hrane bezpečnosti... Na všetkých uvedených spojoch som vykonal prieskum jazdných dôb (záujemcom môžem poslať vo formáte .doc na mail) - ich porovnaním s oficiálnymi som bol prekvapený, že dva z uvedených spojov dokonca meškali.
Vladimír
Re #4034 S499.1023: Ťažko povedať, či možno dve pivá považovať za alkoholické opojenie
Ešte sa vrátim k jazdným dobám - za všetky tento úsek:
L103
3:34 VSS
3:34 VSS križovatka
3:35 SAD
3:35 Cintorín
3:35 Poľská
3:36 Hotel Strojár
3:37 Stará nemocnica
Samozrejme, ani na jednej z týcho zastávok sa nestálo a Karoska to drala koľko vládala. Inak, celkovo som bol prekvapený, ako málo nočáky zastavujú - vynechané boli aj mnohé zastávky na sídliskách a v centre, ktoré počas dňa patria k najzaťaženejším (bez záujmu napr. Dom umenia, UPJŠ, Slovenský rozhlas, Poliklinika Západ, OC Hornád, OD Mier, Stará nemocnica a pod.). Ďalším prekvapením bolo, že v nočnej prevádzke sa prísne uplatňuje princíp zastávok na znamenie - "Nezazvoníš - nestojím!" najmä v súvislosti so skutočnosťou, že v KE zastávky na znamenie neexistujú.