Reply on: LeLe #37607:
2.)
a.) pri vhodnom trasovani aj tie 4 minuty mozu spravit ten rozdiel vo vyprave, podla hesla babka k babce budu kapce
b.) bruselska - madridska tam a naspet je asi 1,6 km. Nech ich usetrime iba na 50 jazdach denne 80km, za rok to robi skoro 30000 km, ktore sa mozu pouzit efektivne.
3.) v com je problem, ze je to iba jedna linka ? V tom, ze ludia budu musiet prestupovat ? Ber prosim do uvahy aj fakt, ze ten autobus bude na hanojskej prazdny, kdezto autobus od madridskej, podla toho co hovoris, by bol minimalne z polovice plny.
Ake komplikacie, zmetok a problemy by sposobil moj navrh ? Prosim bud konkretny.
Co sa tyka uspory vodicov pri skrateni nintervalu na 6 minut, na miesto 12 vodicov potrebujes 10, co je uspora dvoch vodicov. Ta linka 10 bol len priklad, ako som to tam pisal prestavky som do uvahy nebral. Intervaly som ratal na zaklade LV ku 28.8
t.p
Predpokladajme ze 2/3 obyvatelov sidliska byvaju v oblasti ohranicenej Azijskou, Americkou a Europskou triedou. Z toho je cca 1/3 mimo pesiu vzdialenost (400 m) od Budapestianskej a Bruselskej. Teda cca 1/5 az 1/4 celeho sidliska. Ak rano odchadza zo sidliska 23 spojov za hodinu, na obsluhu vyssie uvedenej casti sidliska by (odhiadnuc o kapacity vypravovanych autobusov) stacila jedna linka s 5 - 6 spojmi za hodinu, co je linka s 12 az 10 minutovym intervalom. V praxi si to predstavujem napr. tak, ze z madridskej by v spicke chodila jedna linka s 10 min inervalom z madridskej po americkej triede, dalsia by chodila s 10 min intervalom z bruselskej po americkej triede a psledna by chodila z hanojskej po azijskej triede s intervalom 10 minut. ak by blo treba obsluzit aj europsku triedu kvoli vnutrosidliskovej doprave napr. deti do skoly, tak sa moze zaviest nejaka linka v trase terajsej 25 z hanojskej s intervalom 20 min.