Reply on: LeLe #37607:
2.)
a.) pri vhodnom trasovani aj tie 4 minuty mozu spravit ten rozdiel vo vyprave, podla hesla babka k babce budu kapce
b.) bruselska - madridska tam a naspet je asi 1,6 km. Nech ich usetrime iba na 50 jazdach denne 80km, za rok to robi skoro 30000 km, ktore sa mozu pouzit efektivne.
3.) v com je problem, ze je to iba jedna linka ? V tom, ze ludia budu musiet prestupovat ? Ber prosim do uvahy aj fakt, ze ten autobus bude na hanojskej prazdny, kdezto autobus od madridskej, podla toho co hovoris, by bol minimalne z polovice plny.
Ake komplikacie, zmetok a problemy by sposobil moj navrh ? Prosim bud konkretny.
Co sa tyka uspory vodicov pri skrateni nintervalu na 6 minut, na miesto 12 vodicov potrebujes 10, co je uspora dvoch vodicov. Ta linka 10 bol len priklad, ako som to tam pisal prestavky som do uvahy nebral. Intervaly som ratal na zaklade LV ku 28.8
LeLe
Písal si aj o tom, že keď chceme zmeniť interval na linke 10 z 12 minút na 6 minút usporíme 2 spoje, to je o 2 vodičov menej. Ale potom ti bude treba namiesto tvojich 5 vodičov 10 vodičov, ktorých nemáme. Je ľahko hovoriť o úspore 2 kusy, keď musím pridať ďalších 5, aby som 2 usporil. Rátal si tam aj prestávky vodičov, lebo oni ti nebudú kolečkovať bez prestávky 4,5 hodiny.
Ja som rátal podľa plánovaného a aj prezentovaného linkového vedenia od 2.8.., nie od 4.8.
linka - interval - spoje za hod.
L10 - 12 - 5
L18 - 12 - 5
L27 - 12 - 5
L34 - 10 - 6
L51 - 12 - 5
L53 - 10 - 6
L56 - 30 - 2
=======
spolu 34 spojov