No dobre, teraz budem trosku mozno propagovat reklamu stranky, ktoru spravujem, ale stoji za precitanie:
www.trolejbus.sk
-> clanok o Prvom vyroci udalosti o utlme trolejbusovej dopravy v Kosiciach, rozsireny aj o rozobratie udalosti suvisiace s dnesnou dobou. Pekne citanie
No, podla mna (ale nehadam sa) je prevadzkovanie, vyuzivanie vozidla na premavku s cestujucou verejnostou, alebo inou skupinou cestujucich Bez ohladu na to ci ho vlastnis alebo nie.. ale je to dost diskutabilne
testovanie a prevádzkovanie je ale rozdiel. Načo by dávali takú podmienku, ak by aj testovanie brali do úvahy? Navyše testovanie môže byť aj dosť diskutabilné - resp. nedávno bolo v KE Volvo, ktoré sa malo testovať, lenže ( napokon asi ) ani nevyšlo na žiadnu linku, tak teda testovalo sa či nie? Ťažko určiť.
Samozrejme, ze supersocka. s polouzavretou kabinou, naco uzavretu, nikto to nepouziva, naco hmlovky, atd. A ta najnizsia cena. asi si neuvedomuju, ze sa to niekde musi prejavit. Zeby tiez prispievala k takej poruchovosti?
Otazka znie, ci ti co dodavaju referencie musia od vyrobcu klbak vlastnit, alebo staci ze ho prevadzkovali.. lebo potom moze byt aj SOR (NB18 testovany minimalne v Bratislave, Nitre a mozno aj niekde inde + dost dalsich mestach)
som si vsimol ze postupne unifikuju aj trolejbusy na cng alebo naftovy pohon a o par rokov zacnu na autobusy unifikovat aj ED...
No musim pochvalit DPMK ze postupne zavadza najelkolgickejsiu dopravu aka kedy na svete vznikla: nevypravene spoje ?
dufam ze ak dojdu tak v najzakladnejsom vybaveni
co sa tyka unifikacie vozoveho parku, ta pokne pokracuje, ved je jedno aky typ vozu mame vsetky su jeden typ - vrzgajuce krabice, raz za cas aj jazdiace
snáď sa už Solaris prihlási do súťaže. Alebo čakajú, že DPMK bude licitovať po stovkách až do miliardy? ?
To by už bola veľká smola, keby nebolo od koho kúpiť busy a museli by sa peniaze použiť na električky. ☺
absik
http://www.sme.sk/c/3975056/V-Kosiciach-vyrastie-nove-polyfunkcne-centrum.html