Ak firma nefunguje v prvom rade je zodpovedný majiteľ, resp. manažment. Totiž ak si on nevie spraviť poriadok vo firme, je to len jeho neschopnosť. Nemyslím, že má všetkých povyrážať, ale starať sa o to, aby na nich nenadával.
aký význam malo zrušiť možnosť zakúpenia CL pre spolucestujúceho alebo za batožinu pri druhom a každom ďalšom priložení BČK k označovaču ( rečnícka otázka )
DP ja ako vodic sam nezmenim a vedenie je mominovane na urcite obdobie ktore chce využit naplno na naplnenie svojich planov,nie su zodpovedny za svoje chyby a ani ich to netrapy ? a to je to najhorsie,a j preto je DP stale horšiea vodicov stale menej,takze nakupujte nove auto a postavte sa do kolony
a mozno aj čita ale sa neozve.Ktomu vsetkemu co tu rozbehol Riško je učelove,ale velmi pravdive ,aj dnes sa stane mne ako vodicovi že dostanem cukrik od dedka ktoreho pockam alebo babka pride cez cely autobus a sa s usmevom podakuje za pockanie či naklopenie autobusu . pre to mam tuto pracu rad ,pre tychto ludi ktory su Ludia.ale su tu aj provokoko ktory sA vyživaju ako ma doebat alebo na rata vtedy taketo osoby poslem aj do otvoru analneho ak treba,robim to nerad ale aky požičal taky vrat.
toto som napísala vedeniu,a aby sa s toho nevyzuly,tak som to dala aj do eteru,kto si myslí,že nemám aspoň na poly pravdu,nech o mňa hodí kameňom,kua!!!
all:sťažnosť na DPMK-sťažujem sa nie na vodiča,ale na DPMK,píšem to za chrbtom svojho priateľa,je to vodič ako mnohý iní z podniku...To čo vymýšľate na nich nemá obdobu,akože chcete sťažnosť preverovať cez údaje,tak prosím,som pani nikelová,máte to aj v mojich os. údajoch,ale nevšimla som si pochvaly vodičov!!!to sa nehambíte,že vodič je len robot,na ktorého treba kydať???osobne a z vlastnej skúsenosti pri sťažnosti na vodiča som bola svedkom,že cestujúci si myslel,že je boh!vodič len špina..asi...mala som možnosť riešiť problém či len z meškaním vozidla,keď sa na vodiča ohúril cestujúci neprávom,ale vy to tam od stola nevidíte,ste slepý jak patrony!!!opakujem sa,že nevidíte problematiku vodiča,riešite si svoje pič...ny,a na vodičov seriete...anketa na vašu stránku?je na grc,lebo okrem toho,že je platená z naších peňazí,ste sa ani neunúvali dať nám na vedomie,že sa bude prerábať,aj keď sme používali starú...nové linkové vedenie si môžte strčiť do gatí,lebo nikoho nezaujíma riešenie starostov a ich babičiek kde a kedy sa bude stáť,ale nás,čo dennodenne vaše služby využívame,by nás to zaujímalo,my sme tí,čo vas živia!!!tých idiotov,ktorí si myslia,že podnik patrí im,ako je aj kuzma,bryndziková a spol.,zrušte,lebo su zbytočný,oni si len držia svoje tlusté zadky na kreslách,a o o doprave nemajú ani páru,kopnúť ich do p..e!!!riaditeľ,nech si nemyslí,že je malý boh,lebo pokiaľ viem,aby bral čo je mu súdené,bude súhlasiť s kde-akou debilitou...nerozumiem doprave,ale viem,že ak by k tomu došlo,tak by som to viedla iným,a verím aj správnym,smerom,nie ako vy teraz k úpadku...hrešila by som jak pohan,len mi to inteligencia nedovoľuje...na toto ani nemusíte reagovať,či odpovedať,zapíšte si za uši,že aj tak toto výjde na nete,tak budte aspoň v tomto smere ,,in" ,že môj názor na vašú neschopnosť dáte prečítať širokej verejnosti..s pozdravom,bez urážok,vaša nespokojná cestujúca...
Ten semafor je cely paskvil, dnes som cez neho siel. Od zastavky k Tescu preferencia hned nahodi zelenu, prejdem do polky a 2 minuty stojim aj ked som stlacil preferenciu (teda uz bola stlacena z druhej strany). Siroko daleko nikde jedine auto.
A preferovanie na tom elektrickom prechode.: od Bajkalu stala elektricka na cervenej, pani stlacila tlacidlo, elektricka presla a cervena tam svietila este hodne dlho... Absencia zebry na druhej strane uz asi nikoho neprekvapuje.
Asi tak 15 rokov dozadu mal jeden vodič Karosy DPMK na kabíne veľký nápis "VODIČ NIE JE INFORMÁTOR". Keď ste sa ho na čokoľvek opýtali, ani okom nemihol. Všetci boli pre ňho vzduch. Úplne bez reakcií. ? Ale aspoň nehovoril nahlas, kde nás má.
Bohužiaľ, ale to je ako sa vraví " Riziko povolania"
Ale keď to psychicky nezvládaš nechaj to radšej tak. Zamestnaj sa na patológii, tam ťa srať zákazníci isto nebudú...
?
Pekna sa vám tu píše ale nikomu z vás neverím, že keď vas niekto cely deň *erie tak mu budete odpovedať slušne a s úsmevom. Tiež by vás vytočilo keď pridete na zastávku baba študuje CP (lepši prípad) a keď zatvarate dvere tak pribehne a opýta sa či idete na NO a pritom to je napisane 20cm veľkym písmom napisané na BUSEčku ?
stotožňujem sa stým čo Dimi napísal.
Ale aby som ti odpovedal, sťažuj sa vedeniu. Môžeš použiť anonymne aj ten web (alebo si vymysli údaje)
Koniec koncov ak je vedenie vinovaté, buď nasrdený na neho, nie na cestujúceho.
Inak chlapi, neberte to tak, že som proti vám. Som s vami, a chápem vás, ale keď vás serie vedenie, cestujúci by si to odnášať nemal. Ako už Dimi písal.
To že vedenie nemá zdravý rozum neznamená, že aj vy ho máte zahodiť. To potom môžme ísť do hája...
Stranícki kamoši, ktorí v živote také niečo neriadili. Ale funkcie na meste sa už minuli pre iných kamošov, tak im ponúkli náhradu a škodia tu (samozrejme neplatí to pre všetkých).
Re #34472 BMko: ? Mne šlo o samotnú signalizáciu, tú neexistujúcu zebru beriem späť. ?