Aj keby to bolo všetko zopnuté spolu a priviazané, tak by si to cestujúci aspoň mali možnosť pozrieť. Trvácnosť je otázna, ale 2 dni by aspoň niečo vydržalo.
DPMK sa oháňa tým, že musí zverejniť podľa zákona nové CP do 48 hodín pred začatím ich platnosti, tak ich dávajú na zastávky. Ale, ako je to možné, že :
" Na internetovej stránke www.dpmk.sk budú cestovné poriadky platné do 1.8.2008 k dispozícii do 31.7.2008 do 24,00 hod. Cestovné poriadky platné od 2.8.2008 budú zverejnené o polnoci z 31.7.2008 na 1.8.2008. "
a v podstate ešte horšie platí pre zastávkové CP, pretože tipujem, že sa súčasné CP prelepia ? BTW v súčasnosti by už mali byť nové CP na každej jednej zastávke, keďže 48 hodín do spustenia nového LV už vypršalo.
v prispevku nizsie som napisal ako .. a este ma potom napadlo ze sa moze manipulacne pesi presunut na most, kde chyti 5:52 L71 .. prichod na NO 6:02 a potom prestup na L7 s odchodom 6:10 prichod na dnepersku 6:21
Veď to je normálne, jedná sa o orientačnú dobu jazdy naviac v najdlhšom režime počas pracovných dní. Máš dojem, že na zastávkových CP je to inak? Podstatné je, čo Ti ukazuje tabuľka a nie tie minúty naľavo od zoznamu zastávok.
Re #35557 Crossfire: odchody L3: 6: 26, 50, L7: 6: 10, 40. Príchod linky 72: 6: 11, 31, 51. Stíha?
1. linka 72, odchod z Moskovskej 5:41 .. prichod na NO 5:53 .. tam prestup na L3 z odchodom z NO 5:56 prichod na Dnepersku 6:07 (dokonca aj v predstihu tam budes :D)
ozaj .. v CP L72 .. odchod 5:38 z moskovskej .. cas na namestie pise 12 minut, avsak ked si kliknete na namestie, pise tam prichod 5:48 .. cize cesta len 10 minut, takze co plati?
Možnosti:
1. linka 19, odchod z Moskovskej o 5.46, príchod o 6.17 ku Hydine
2. linka 34, odchod z Drabovej o 5.59, príchod na zastávku Gymnázium Alejová o 6.06, potom přestup na linku 9 s odchodom z GA o 6.10, príchod na Dneperskú o 6.20 a potom přestup na pešiu chôdzu ku Hydine.
3. Použiť taxík. ?
Každá výveska je však samostatný kus papiera. To by sa na ten motúzik zaradom ponavliekalo napr. 6 vývesiek? Nehádam sa, možno by to šlo. Otázna je však aj trvácnosť.
S trvácnosťou čohokoľvek na označníkoch, čo nie je pod sklom, mám bohaté praktické skúsenosti.
Ja osobne som schodnejšie riešenie nenašiel. Z tvojich zastávok chodí cez voľný deň len 18,19,34,72. Časy neviem aké sú, preto ti to celkom presne nepoviem, ale prestup priamo na L19 je len z linky 72 na Jakabovom paláci.
Keby si išiel cez pracovný deň, navrhoval by som ti spojenie L54 a električka.
Tie umiestnenia tlačidiel nad označovač som tu už opakovane kritizoval. Ale komu niet rady...
BTW: mohol by si mi pomôcť s CP? Potrebujem 2.8, byť na zastávke NJ - Hydina, poprípade Dneperská tak o 6:30. A nástupnú zastávku mám Iskra poprípade Drábová. Doteraz som šiel 19stkou, ale po novom sa mi v nej nechce terigať 45 minút. Nejaké rozumnejšie riešenie sa nenájde?
Ďakujem a sorka za OT.
Ja si to technicky viem predstaviť, tak ako to tu niekto pisal. Motuzik a stare CP zavesit na oznacnik, myslím že by to nezabralo až tak veľa času a energie.
Pre trochu zmieru treba povedať aj to, že aspoň ja som ešte nevidel žiadneho iného mestského dopravcu, ktorý by to robil inak. Osobne si to technicky ani neviem dosť dobre predstaviť.
"Kritizovali najmä návrh na riešenie dopravy v súvislosti s výstavbou, na ktorom sa mesto nedokázalo s investorom dohodnúť. Samospráva napokon uprednostnila povrchový variant, ktorý je podstatne lacnejší ako podzemný."
Primátor František Knapík považuje schválený návrh za kompromis. Podľa jeho slov je výstavba nadzemnej komunikácie len prvou etapou riešenia dopravy na Námestí osloboditeľov.
„Mesto nemá dostatok zdrojov na výstavbu podzemnej komunikácie. Investor na vlastné náklady vybuduje nadzemnú komunikáciu i podzemný prechod s pasážou pre chodcov. Zároveň pripraví podmienky na druhú etapu, teda zapustenie dopravnej tepny pod zem.“
Iste, veď 800 miliónov aj tak nikto nemal v šuflíku odložených o tom sa vedelo strašne dávno, len bola snaha ich nejako donútiť to zacálovať (he-he). BTW, ten povrchový variant aj tak nikto nevidel, len sa čosi včera rozprávalo o verejnom prísľube vybudovanie podchodu pre peších. ?
To je pre DPMK urcite neriesitelny problem davat nove cestovnne poriadky na zastavky skor s tym ze by tam ponechali stare a adekvatne ich oznacili aby clovek vedel ktore CP platia kedy.. Zaujimalo by ma co urobi nejaky anglican ktory pricestuje vlakom a na zeleznicnej stanici 1.8. bude chciet nasadnut na nejaky autobus (napr. 27 na furcu).....
Zvonku vyzerá ako z propagačného materiálu ČKD pre rok 1982 (obnovenie výroby T3). Tlačidlá na otvorenie dverí v interiéri sú nezmyselne nad označovačmi (malé dieťa na ne nedotiahne, bude musieť niekoho popýtať). K interiéru sa nevyjadrujem. Umiestnenie bočného displeja do otváracieho okna... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír