"III.2.3)
Referencie min. od troch užívateľov kĺbového autobusu s pohonom na naftu vyrobeného a ponúkaného uchádzačom. Užívatelia musia prevádzkovať MHD v rámci EÚ.
(...)
Minimálne jeden užívateľ musí prevádzkovať MHD v rámci SR."
čiže zas len Shitelis a Soplaris? ?
Možno niekto z nich teraz veľkoryso ponúkne 1 autobus za 400 mil. (+1 grátis v akcii)
Asi nepovažujú DP za solídneho obchodného partnera, lebo potom majú s DP vyrobcovia len problémy ?. Naposledy to dal jasne najavo Solaris keď sa do súťaže ani neprihlásil
"Podpredseda predstavenstva DPMK Jozef Melničák (KDH) priznáva, že nezáujem dodávateľov o veľkú zákazku je prekvapením. "Ťažko sa mi vysvetľuje, čo môže byť príčinou, to sa možno len domnievať. Napríklad niektorí výrobcovia môžu mať momentálne už naplnené technické kapacity pre iné zákazky, navyše je dovolenkové obdobie."
To musí byť tragické, že 300 miliónov nikto nechce...
"Aby sa riaditeľ dopravy a techniky Robert Nagy mohol naplno venovať príprave zmien linkového vedenia MHD od 2. augusta, dočasne má technickú časť Nagyovho úseku na starosti práve Adamčík." ?
No kym boli palubaky a tabule BUSE, blbiny boli ozaj sporadicke.... s Em Testom mam pocit, ze je to pol na pol. o oznacovacovacoch listkov pomlcim, to je uplna bieda....
VLK - ty budes asi niekto z Em Testu - mas docela odvahu sa tu takto stretnut s ludmi ?
Ta to tam maju dobrych programatorov v tej firme (alebo mate) dneska zase kopu vozov malo na tabuliach nezmysli, neverim, že si DPMK praje aby im naprogramovali to, že cely system je na 3,14ču.
asi ťa sklamem, ale EMtest programuje podľa toho, ako si to zákazník praje.... ak je však vec technicky náročná (napr. operácia by si vyžadovala viac času na spracovanie a teda cestujúci by musel dlhšie držať kartu pri čítačke), tieto veci sa so zákazníkom konzultujú a hľadá sa optimálne riešenie... nie všetko vždy funguje, priznávam...
inak, navrhujem nejaké krátke stretnutie... možno aj viacerých KE fans, budúci týždeň asi od stredy sa budem vyskytovať v KE (do piatku)... ?
tak či tak ten obrubník budú skôr či neskôr musieť dať preč, keďže tam pôjde 2. strana prepojovacej komunikácie Popradská - Pri prachárni. Bojím sa toho, že to nebude tak skoro, keďže ho urobili.
Určite to navrhol odborne spôsobilý odborník z SKK, ďalší odborne spôsobilí kompletní, pardon kompetentní to odsúhlasili a magistrát to zaplatil z našich daní ...
Ale ja viem, že 34-ka končí pred garážou a točí sa v areáli garáže, len by som chcel vedieť čo viedlo SKK ku vybudovaniu toho obrubníka (definitívne presmerovanie dopravy?). ?
Isidor
http://tinyurl.com/5bonsn
"III.2.3)
Referencie min. od troch užívateľov kĺbového autobusu s pohonom na naftu vyrobeného a ponúkaného uchádzačom. Užívatelia musia prevádzkovať MHD v rámci EÚ.
(...)
Minimálne jeden užívateľ musí prevádzkovať MHD v rámci SR."
čiže zas len Shitelis a Soplaris? ?
Možno niekto z nich teraz veľkoryso ponúkne 1 autobus za 400 mil. (+1 grátis v akcii)