v skusobnej prevadzke su taketo chybicky dovolene ? veselo bude az pri novom linkovom vedeni, uz si predstavujem papieriky sa celnym sklom a vsetky linky na polov ?
piechod pre chodcov je - priamo pri zastávke Zimný štadión. A dokonca aj podchod ?. Len škoda, že zastávka je od štadióna ďalej než iná zastávka ( Krajský súd ).
To s tou 530kou ti aj verím ale to z dopytom aj displejmi tu už bolo pred pol rokom a vysledok je 417+418 so zamaľovanými sklami na čelach ? A pri takom tempe ako robia 381 a robili 383 dostane posledna T3 dopyt asi o 100 rokov aj to som ešte optimista ?
To je sice pravda, ale zase davam za pravdu aj Drahovskemu.. Aupark snad moze mat zasobovanie v podzemi. Bohuzial, pri vystavbe tesca a dargova sa asi s parkovanim, prave kvoli malemu poctu aut v tejto dobe, nepocitalo. No zase zasobovanie doriesili podzemim. Dnesna doba si ziada aj parkovanie na vyssej urovni, tak nech daju aj parkovisko a aj zasobovanie dolu a je to. Alebo nech tahaju z centra Kosic ?
Ja iba jednu pripomienku: UHA tvrdí, ako výborne je riešené TESCO a Dargov, lebo majú zásobovanie z podzemia. Uf, a a koľko parkovacích státí tieto dve obchodné centrá majú v podzemí ! Ako počítam, tak počítam, ale všade vidím samé nuly ....
A ešte doporučujem pozrieť cestovné poriadky tu premávajúcich liniek AD a medzizastávkový čas medzi Žst a NO.
Určite by sa minimálne 2 minúty na spoj ušetrili...
O koordinácii a dynamike riadenia košických križovatiek sa nutno informovať na MMK - SKK. Všetky križovatky sa projektujú s detektormi, chodeckými tlačítkami, ako to funguje v praxi to je otázka na tých vyššie. Aj križovatky Štúrova-Kuzmányho a Štúrova - Rastislavova booli vyprojektované na dynamické riadenie, s detektormi pre električky atď. To isté aj napr. VSS, či križovatka Rastislavova-Gemerská atď. Len mesto ako investor nepustil toľko € a tak nefunguje nič.
Inak križovatka Toryská - Moldavská - Štúrova je už dávno zrelá na CSS-ku, nehody sú tam každý týždeň, až sa z toho urobí štvorramenná križovatka, tak tam bude problém prejsť. A ešte jedno si je potrebné uvedomiť - v tomto dopravnom koridore cez Moldavskú - Štúrovu nie je vyznačený v okolí Steel arény jeden jediný priechod pre peších cez túto komunikáciu, ktorá má šírku vyše 20 metrov. A to tiež má CSS-ka vyriešiť.
Parkinghouse bude investovať hlavne Steel aréna, ako bude riešiť komerčnú prevádzku, to je vecou jej. A ak príde DPMK s podnetnými návrhmi, je to zatiaľ budúcnosť. Prečo už teraz niečo podobné nerieši s Optimou alebo aj Galériou. Zaparkujem a dostanem jeden celodenný lístok na MHD. Ale s podmienkou, že urobím nálkup v OC za 20 € napr. A hneď by sa centrum trocha odľahčilo od parkujúcich z okresu KS.
Tá plaváreň jasná nie je - ten štrk tam navozil DPMK predvlani, zapáčila sa mu Južná trieda. Do centra mesta sa to vôbec nehodí, a udržiavať to bude treba tak či tak.
Výstavba križovatiek a zastávok v okolí Steel arény ? Pýtajte sa na magistráte, ale pokiaľ viem MS v hokeji by mali byť v košiciach na jar 2011....
Nie, ak ste si určite všimli, keď má električka v smere od stanice na obidvoch semafóroch za sebou signál voľno, tak vtedy vozidlá stoja v smere zo Štefánikovej stoja. Áno idú vtedy aj električky v opačnom smere od NO, ale ja som chcel aby tak jazdili po električkovom telese autobusy v smere Žst-NO. To ide bez akých koľvek úprav CSS-ky, dokonca keby sa oživila vypnutá preferencia a dynamika, mohli by sisignál voľno navoliť aj autobusy v električkovom telese. A pri drobnej úprave signálneho plánu by tak mohli jazdiť autobusty aj v smere Žst - Palackého/Jantárová.
Takže žiadne maľovanie križovatky pri VSE.
dragula