Reply on: PTI #34615:
"Tak isto pri zadávaní projektu na rekonštrukciu trate na Želstanicu som chcel asfaltobetónový povrch ako napr. na Komenského, a jazdiť busmi zo stanice po električkovej trati, a neobchádzať nezmyselne Jakabov palác - technický úsek si presadil ako povrchovú úpravu štrk, jazdí sa dookola..."Lenže ako by sa pri výjazde (ako je budova VSE) zapojil potom do riadneho pruhu? To by len tak zišiel niekde z trate a zapojil by sa na cestu?
Re #34624 Axel: Isteže, veď on investuje naďalej len tých 100 M čo investovať má. Dá síce 170 M, ale potom už mesto pozemky žiadne mať nebude a ani ďalšie $$$.
Re #34623 tbus: To môže byť osvetlenie prechodu.
eMareq
Radnica Auparku: Zabezpečte náhradné parkoviská!
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=11.7.2008/92486K
"Investor a DPMK nesúhlasia
Investor tvrdí, že zásobovací dvor bude moderný a o odpadkoch nemôže byť reč. "Je navrhnutý ako uzatvorený priestor a integrálna súčasť budovy za jej fasádou, so všetkými technológiami vnútri budovy. Vonkajšia fasáda počíta s prevádzkami prístupnými aj z exteriéru od zastávky električiek, ako predajné miesto DPMK, zákaznícke centrum TEHO, Mestské informačné centrum atď."
Podľa Karabelliho alternatíva ÚHA ide nad rámec územného plánu, je technicky náročnejšia a okrem redukcie parkovacích miest, hoci v centre ich je málo, si vyžiada preloženie či zrušenie dvoch električkových zastávok pri plavárni na Sennom trhu. S tým nesúhlasí ani DPMK. Viceprimátor Čečko tvrdí, že mesto a investor sa v technických otázkach určite dohodnú."