Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: *SOLARIS* maniak #29111:
Môj otec robí takmer celý môj život v doprave na zmenu, takže môžem posúdiť. Len za posledné 4 roky som mal možnosť zažiť rôzne kombinácie oslavy Vianoc. A podľa toho, ako mu vyšla zmena, sme mali štedrú večeru buď o štvrtej (keď mal nočnú) alebo o siedmej (keď mal poobednú). Za to že v DPMK to nevedia ľudsky zariadiť, je druhý problém.

A k obsadenstvu štedrovečernej dopravy po 20:00. Minulý aj predminulý rok som na cestu ku priateľke miesto 15 minútovej pešej prechádzky zo zvedavosti absolvoval 8 minútovú jazdu nočákom. Viezlo sa asi 30 cestujúcich, polovica ľudí bola vo veku do 30 rokov a ďalšia polovica nad 50. A ani jeden z nich nebol bezdomovec.
S499 : doprava v Kosiciach bola pocas vianoc vzdy v popoludnych hodinach nevyuzita (24.12). Podla mna absolutne stacia predlzene ranne diely sluzieb A a poobede okolo tej 16tej nastup nocnych spojov a pred polnocou posilnenie dopravy na omse a spat. I ked moj nazor je, ze objednat bus pre ovecky by si farariky mohli objednat ved beru dost statnych penazi a ak nie tak nech sa ovecky odvezu aj taxikom.

matway :kosice by potrebovali mat konecne stabilnu organizaciu tejto vianocnej dopravy, ale uznajme ze doteraz to robil niekto komu bolo jedno ci vodic bol v praci alebo nie a netrapili ho ani kapacitne problemy.´

maniak a ikarusko : ak clovek pracuje v doprave, musi ratat aj s tym, ze doprava je nepretrzita prevadzka. ja osobne som nemal vianoce bez toho aby som nepracoval.
Reply on: Axel #29154:
Neviem ako by to bolo potom v prípade otočenia na NMM, či by sa tam všetko zmestilo. A je tam jednokoľajové obratisko.
Reply on: Axel #29154:
Subjektívne podľa mňa nestačí, potom by to chcelo dvojičku/KT8 na L4.
Reply on: TA #29132:
Ked uz mame tu prestupnu tarifu, je vobec kapacitne potrebne tahat L9 aj L6 k Lokomotive? Nestaci L4+2 a prestup na NMM?
Reply on: KVKV #29129:
Dovolim si scasti oponovat - najrychlejsia doprava je s prestupom, ak sa potrebujem dostat z bodu A do bodu B v presnom (momentalnom) case. Ak mi je to viacmenej (15-30 minut) jedno, castokrat je vyhodnejsie si doma v teple pockat na priamy spoj, ktory je v bode B rychlejsie (cisty cas jazdy). Nove LV by malo aspon scasti vyriesit/skompenzovat aj toto.
Reply on: COMFORT #29150:
Choď si zobrať na loky or Važec ?
Reply on: COMFORT #29150:
To je podnikový časák, kupit sa neda...
Chcem sa spytat casopis Kosicky dopravar aj niekde vychadza alebo funguje? ? ?
Keď tak kukám na sekciu Nočná doprava v KE, je už neaktuálna.






?
Tip na last-minute vianočný darček (pre schotouschov) ?
http://www.k-report.net/discus/nahledy/112108.jpg
Reply on: S499.1023 #29145:
tak sa prepni na červenú podtlač...
Reply on: Ikarusko4211 #29142:
Asi toho vieš veľmi málo.
Reply on: matway #29135:
V Bratislave bola vždy zabezpečovaná doprava podľa pevných grafikonov.
Reply on: Ikarusko4211 #29142:
Čudoval by si sa, kopu vodičov berie služby cez sviatky len kvôli príplatkom.
Reply on: KVKV #29139:
pre študentov TU je dobrá aj zastávka pri KÚ.

Ak by bola postavená trať Nám. MMM - stanica, tak by sa dala viesť L 1 cez stanicu napríklad. Ale aj tak, ak sa ukončí L 9 na Nám. MMM, tak potom tu môžeme ukončiť aj L 6 - a je to. Komenského bude obsluhovať jediná linka. Ak by mala intervaly v špičke 3' a v sedle napr. 4', tak prečo nie. ( Osobne si však myslím, že by sa to asi nepáčilo tam bývajúcim )
Reply on: S499.1023 #29117:
Neviem neviem ze kto by chcel robit na vianoce a uz rovno hned v dopravnom podniku.
Trolejbusy budú na Vianoce premávať tak, že po 15.00 hod sa prejde na okrajový režim, t.j. budú sa striedať po 15-tich minútach.
Reply on: 747 #29123:
Škody dať zosobniť, dať prepadnúť všetok majetok do spomínanej výšky, bývalé predstavenstvo pozatvárať až sčernajú. Tu máte "výkvet" lokálnej politiky. Na takéto hlúposti sa im teraz poskladáme a im sa zase nič nestane, veď zodpovednosť je len vo formálnej rovine... ? ? ?

Košický dopravný podnik považuje nárok OutClaimu za neopodstatnený
http://www.sme.sk/c/3643986/Kosicky-dopravnu-podnik-povazuje-narok-OutClaimu-za-neopodstatneny.html
Reply on: TA #29132:

Dovolujem si pripomenúť moje príspevky #28856 a #29044 , z toho vychádzam. Najprv si ich pozri.
Spojenie ed z Havličkovej a NMM na stanicu je problematické, oklukové. Aj dvojkou dnešnou. Práve tu je velmi vidieť ako chýba trať ed v smere Masarykova-stanica. Z NMM sa dnes rýchlejšie dostanem na stanicu (po absolvovaní malej zastávkovej turistiky) od mlyn.bašty abusmi po Štefanikovej alebo Masarykovej (ten smer by mal mať lepšie intervaly!).
Zámena konečných 6 a 9 nemá nič spoločné so spojením na stanicu. Deviatku som skrátil, aby to nelákalo ludí k jej využívaniu až na jazero. K tomu by mali práve rýchlejšiu a kratšiu jedničku. L6 doplnuje interval na Havličkovú. Ja tam s dvojkou nepočítam. Oproti Nagyovmu návrhu je ten rozdiel, že na B.Něm sa mení int ed z 10‘ na 15‘ a k Havličkovej z cca 6‘ na 5‘. Dúfam, že objektívni návštevníci a študenti TU ma neukrižujú ak budem tvrdiť ,že dobré spojenie sa im nezmení a že zastávka pri Športe na Komenského je v pohodovej dostupnosti.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.