Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #29117:
Neviem neviem ze kto by chcel robit na vianoce a uz rovno hned v dopravnom podniku.
Trolejbusy budú na Vianoce premávať tak, že po 15.00 hod sa prejde na okrajový režim, t.j. budú sa striedať po 15-tich minútach.
Reply on: 747 #29123:
Škody dať zosobniť, dať prepadnúť všetok majetok do spomínanej výšky, bývalé predstavenstvo pozatvárať až sčernajú. Tu máte "výkvet" lokálnej politiky. Na takéto hlúposti sa im teraz poskladáme a im sa zase nič nestane, veď zodpovednosť je len vo formálnej rovine... ? ? ?

Košický dopravný podnik považuje nárok OutClaimu za neopodstatnený
http://www.sme.sk/c/3643986/Kosicky-dopravnu-podnik-povazuje-narok-OutClaimu-za-neopodstatneny.html
Reply on: TA #29132:

Dovolujem si pripomenúť moje príspevky #28856 a #29044 , z toho vychádzam. Najprv si ich pozri.
Spojenie ed z Havličkovej a NMM na stanicu je problematické, oklukové. Aj dvojkou dnešnou. Práve tu je velmi vidieť ako chýba trať ed v smere Masarykova-stanica. Z NMM sa dnes rýchlejšie dostanem na stanicu (po absolvovaní malej zastávkovej turistiky) od mlyn.bašty abusmi po Štefanikovej alebo Masarykovej (ten smer by mal mať lepšie intervaly!).
Zámena konečných 6 a 9 nemá nič spoločné so spojením na stanicu. Deviatku som skrátil, aby to nelákalo ludí k jej využívaniu až na jazero. K tomu by mali práve rýchlejšiu a kratšiu jedničku. L6 doplnuje interval na Havličkovú. Ja tam s dvojkou nepočítam. Oproti Nagyovmu návrhu je ten rozdiel, že na B.Něm sa mení int ed z 10‘ na 15‘ a k Havličkovej z cca 6‘ na 5‘. Dúfam, že objektívni návštevníci a študenti TU ma neukrižujú ak budem tvrdiť ,že dobré spojenie sa im nezmení a že zastávka pri Športe na Komenského je v pohodovej dostupnosti.
Reply on: KVKV #29136:
nemám sa k čomu vyjadrovať...v opačnom prípade by sme ťa registrovali na návrhoch zmien v košickej MHD,takže keby si tam bol bola by doprava bez jedineho zadrhelu...nereaguj už na matway,oki?
Reply on: 747 #29123:
toto je ešte lepšie:

""Za čas našej spolupráce získal DPMK historicky prvých 700 000 korún od čiernych pasažierov," tvrdí Kvietková."
?
http://www.cassovia.sk/newsread.php?newsid=13375
Reply on: matway #29135:

V čom vidíš moje „snílkovstvo“ ???
Čo sa týka návrhu link.vedenia, tak ma to zaujíma. Súčasný stav považujem za naprosto nevyhovujúci. Príčiny boli xkrát popísané a v tom sa zhodujem s oficiálnymi iniciátormi reorganizácie.
Pokial mám nejaké pripomienky, alebo otázky, tak práve k tomuto návrhu, ale v podstate ho považujem za správnu cestu.
Tak sa vyjadri!
Ámos:,,Bud to akceptujes alebo si najdi iny job",ja už nechápem,prečo tu stále toto omieľate dookola,ved je to až trápne!!!,,zmeň prácu,nerob,čo ťa nebaví,chod za traktoristu,za dverami čaká 20 takých jak ty,alebo najlepšie,ja sa ti postarám,že tu už nebudeš pracovať!!!"fuj,je mi na bľutie!!!

S499.1023:,,10 Štedrých dní a 8 Silvestrov",tebe by som asi toľko,ak si toľko toho odkrútil cez tie sviatky,tak vieš,že sa stále na základe dopytu /podľa toho,koľko bolo za podtreby,po omši/a monitorovania s pojazdným disp.,zabezpečila doprava,ked bolo treba,tak aj do 2-hej rána,ja osobne som bol svedkom,kedy posledný zvoz na sídlisko mal odchod na 2:30,a to iba s pár cestujúcimi...tak sa nenavážaj tiež do každého,aj ked je to tvoj názor,nikto ti ho neberie,takže aj solaris-maniak má ten svoj...

basta007:príspevky KVKV neber vážne,je to snílek...
Reply on: basta007 #29128:
a keď pošleš viac busov do ulíc? Je vyššia internzita dopravy. Ak bude vyššia intenzita dopravy, je vyššia pravdepodobnosť DN ? - takto sa nedá uvažovať. ?
Reply on: basta007 #29128:
Č to melieš? Vychádzaš ty vôbec z domu, aby si nezvyšoval riziko, že sa ti niečo stane ? ? ? ?
Reply on: KVKV #29125:
to by nemalo zmysel. Načo ťahať L 6 až k Lokomotíve? Veď ten, kto chce ísť na stanicu, použije L 2. Takže radšej ponechať L 9 až k Lokomotíve a L 6 tak, ako je teraz.
Reply on: basta007 #29128:
Keby sa všetko bralo ako to ty popisuješ "Zvyseny pocet suprav zvysuje riziko poruch vozov,ako aj nehod s CMV" tak nikto nevinde von a nič nerobi, lebo všade j enejake riziko ? ?

A vypadok prudu... Čo to meleš? Keď chodili trojičky + x vozňov a intervaly boli 3x hustejšie ako teraz a meniarne to zniesli tak prečo by to nezniesli teraz? ?
Reply on: S499.1023 #29126:
no cize v takom meste ako KE by stacili nocne linky s 20-30 minutovym intervalom
Reply on: basta007 #29127:

...duchaplne názory.... NAVRHNI NIEČO, linky,intervaly.
...jedna linka z jazera.... ale ja nehovorím o jednej linke, prečítaj predošlé príspevky.
... v novom návrhu a nie mojom, JE SKUTOČNE LEN JEDNA linka z podhradovej; ...
... No on ten trolík z Furče ani z KVP ani nikam inam nemože než cez N.O. ,ono je to v podstate jedna linka.
... cez NO nepreženiem všetko, ale aj tak to ostane doležitým prestupným terminálom. Vlastne stále je.
...Ak sa potrebujem najrýchlejšie dostať z bodu A do B , tak platí AJ DNES, že to može byť s použitím prestupu. Je to rýchlejšie, než čakať na priamy spoj 30 min.
... 10-min. interval na linke ed ešte nikde nesposobil kolaps ed, ani v Košiciach.(to by v iných mestách už dávno ed skolabovala- to je holý nezmysel a neznalosť) Kapacita zaťažitelnosti traťových úsekov v KE je cca štvor až päť násobná oproti dnešku. Na erke do VSŽ sa jazdilo kedysi v rannej špičke v MINUTOVÝCH intervaloch, dvojičky, trojičky. Na mestských linkách bol int . 4,6,12min.
V podstate príspevok 29128 je absolútna mystifikácia.

Isteže, bolo by ideálne mať v každom smere každých šesť až desať minút priamy spoj, ale vychádzať sa dá len z možného, moj návrh ed vychádzal z kapacity oficiálneho návrhu dp. Treba si to porovnať
Reply on: KVKV #29125:
A este nieco...skratenim intervalu u ED vlastne zvysujes pocet suprav na trati...a vacsi pocet vozov je vacsia zataz na meniarne, co je vyssie percento pravdepodobnosti, ze dojde k vypadku napatia...Zvyseny pocet suprav zvysuje riziko poruch vozov,ako aj nehod s CMV...Nuz a v tychto pripadoch supravy vacsinou stoja...a uz mas kolaps dopravy,kedze ED sa povazuju za chrbticovu-nosnu siet MHD v KE.
Reply on: KVKV #29125:
Citam tvoje "duchaplne" nazory na reorganizaciu liniek ED a nestacim sa divit...Co to tu prosim ta spekulujes???
Jedna linka z jazera??Tak dajme jeden bus z Tahanoviec, Podhradovej na NO, pusti jednu trolikovu linku od Furce aj KVP,najlepsie po NO...potom by ti kludne stacili 4linky ED a trebars ..nooo nech doprajem... 10linek busovych+trolejbusovych...a vsetko prezen cez NO-ved tam ludia prestupia....ej,kolko ludi ti ruky "vybozkava", hoci budu mat sekundove intervaly. Ja nepotrebujem platit MHD za to, aby som si urobil vyhladkovu jazdu po meste....ja sa potrebujem dostat z bodu A do bodu B najrychlejsie..a tym sa chape aj vyber najkratsej trasy...
Reply on: Ámos #29122:
Jazdia radiálne linky s posilnením víkednových grafikonov.
Reply on: TA #29095:

Skrátenie L9:
Po NMM, možno by stačilo len po amfik. Účelom linky je spojenie NJ-Terasa.
(L6 až na Havličkovu)
Nevidím nič zlé na posilnení nočnej dopravy 25. 12. Pochybujem, že by spoje chodili prázdne. Robil DPMK minulý rok nejaký prieskum, že tentoraz nebudú žiadne spoje naviac?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.