a keď pošleš viac busov do ulíc? Je vyššia internzita dopravy. Ak bude vyššia intenzita dopravy, je vyššia pravdepodobnosť DN ? - takto sa nedá uvažovať. ?
to by nemalo zmysel. Načo ťahať L 6 až k Lokomotíve? Veď ten, kto chce ísť na stanicu, použije L 2. Takže radšej ponechať L 9 až k Lokomotíve a L 6 tak, ako je teraz.
Keby sa všetko bralo ako to ty popisuješ "Zvyseny pocet suprav zvysuje riziko poruch vozov,ako aj nehod s CMV" tak nikto nevinde von a nič nerobi, lebo všade j enejake riziko ? ?
A vypadok prudu... Čo to meleš? Keď chodili trojičky + x vozňov a intervaly boli 3x hustejšie ako teraz a meniarne to zniesli tak prečo by to nezniesli teraz? ?
...duchaplne názory.... NAVRHNI NIEČO, linky,intervaly.
...jedna linka z jazera.... ale ja nehovorím o jednej linke, prečítaj predošlé príspevky.
... v novom návrhu a nie mojom, JE SKUTOČNE LEN JEDNA linka z podhradovej; ...
... No on ten trolík z Furče ani z KVP ani nikam inam nemože než cez N.O. ,ono je to v podstate jedna linka.
... cez NO nepreženiem všetko, ale aj tak to ostane doležitým prestupným terminálom. Vlastne stále je.
...Ak sa potrebujem najrýchlejšie dostať z bodu A do B , tak platí AJ DNES, že to može byť s použitím prestupu. Je to rýchlejšie, než čakať na priamy spoj 30 min.
... 10-min. interval na linke ed ešte nikde nesposobil kolaps ed, ani v Košiciach.(to by v iných mestách už dávno ed skolabovala- to je holý nezmysel a neznalosť) Kapacita zaťažitelnosti traťových úsekov v KE je cca štvor až päť násobná oproti dnešku. Na erke do VSŽ sa jazdilo kedysi v rannej špičke v MINUTOVÝCH intervaloch, dvojičky, trojičky. Na mestských linkách bol int . 4,6,12min.
V podstate príspevok 29128 je absolútna mystifikácia.
Isteže, bolo by ideálne mať v každom smere každých šesť až desať minút priamy spoj, ale vychádzať sa dá len z možného, moj návrh ed vychádzal z kapacity oficiálneho návrhu dp. Treba si to porovnať
A este nieco...skratenim intervalu u ED vlastne zvysujes pocet suprav na trati...a vacsi pocet vozov je vacsia zataz na meniarne, co je vyssie percento pravdepodobnosti, ze dojde k vypadku napatia...Zvyseny pocet suprav zvysuje riziko poruch vozov,ako aj nehod s CMV...Nuz a v tychto pripadoch supravy vacsinou stoja...a uz mas kolaps dopravy,kedze ED sa povazuju za chrbticovu-nosnu siet MHD v KE.
Citam tvoje "duchaplne" nazory na reorganizaciu liniek ED a nestacim sa divit...Co to tu prosim ta spekulujes???
Jedna linka z jazera??Tak dajme jeden bus z Tahanoviec, Podhradovej na NO, pusti jednu trolikovu linku od Furce aj KVP,najlepsie po NO...potom by ti kludne stacili 4linky ED a trebars ..nooo nech doprajem... 10linek busovych+trolejbusovych...a vsetko prezen cez NO-ved tam ludia prestupia....ej,kolko ludi ti ruky "vybozkava", hoci budu mat sekundove intervaly. Ja nepotrebujem platit MHD za to, aby som si urobil vyhladkovu jazdu po meste....ja sa potrebujem dostat z bodu A do bodu B najrychlejsie..a tym sa chape aj vyber najkratsej trasy...
Nevidím nič zlé na posilnení nočnej dopravy 25. 12. Pochybujem, že by spoje chodili prázdne. Robil DPMK minulý rok nejaký prieskum, že tentoraz nebudú žiadne spoje naviac?
Doprava behom Polnočnej a na Silvestra.
Je velmi velmi smutné , že v dnešnej dobe vobec prebieha debata na túto tému („...ked si pobožný, nech ti pomože boh s dopravou“)
Potom sa niekto pohoršuje ak použijem pojem „okupačná správa“ a jej verní služobníci (dpmk).
Čo tak nariadiť ZÁKAZ VYCHÁDZANIA v uvedených dňoch a časoch ? Čo?
Už som sa ťa raz pýtal, čo ťa postihlo a toto je ďalší dôkaz. Trkvasko, ja som odjazdil síce len púhych 10 rokov ale z toho 10 Štedrých dní a 8 Silvestrov.
Re #29101 regeta: Jasné, nech si každý MHD zaplatí zo svojho. No nie? Prečo len na Silvestra. Prečo by som ja mal akurát niekomu prispievať na jeho cestovanie. Nebol(a) si náhodou na školení u súdruha Zahradníka?
KVKV
Skrátenie L9:
Po NMM, možno by stačilo len po amfik. Účelom linky je spojenie NJ-Terasa.
(L6 až na Havličkovu)