Reply on: PTI #28510:
Upozornujem pan Titl, ze DPMK NEUROBIL dve diametralne odlisne linkove vedenia, to sa velmi mylite!!! Kuzma z DPMK urobil v ramci svojho volneho casu (alebo pod natlakom cloveka, ktory ho podrzal, ked mal byt kuzma prepusteny ? ( Reisinger)).. Dokonca ani Rada starostov vobec nezobrala do uvahy linkove vedenie od Kuzmu, len pan Filipko si ho pozval do diskusie a huuups.. dalsie vedenie bolo pred UHA a pred vami..Takze je to blbost, DPMK vydalo len JEDNO linkove vedenie. Kuzmu si pozval SAM FILIPKO a mne nie je jasne, co tym sleduje ? Ak ste aspon trosku rozumnym clovekom (co pevne verim, ze ste), porozpravate sa o tom s Filipkom, snad vam povie aj pravdu.. KTO a PRECO sa snazi zhadzovat cez Kuzmu oficialne vyjadrenia a oficialne dokumenty DPMK ??? TOTO sa pytajte Filipka!! V prvom rade u Filipka loboval Kuzma za svoje LV.. Len preto, ze robi v DPMK od 1979 ?? Precitajte si uvod do jeho LV.. Ved sa sam zhadzuje, ked pise, ze len ON jediny dokaze take nieco urobit, lebo ON je KUZMA.. Co je BOH ?? Brunak by ho mal okamzite a bez akehokolvek zavahania vyhodit a potom podpisat svoju vypoved. Pan Titl, ROZMYSLAJTE .. Dakujem
PTI
Ide o systém - alebo všetky zastávky za, alebo pred, pred sa mi pozdávajú skôr, lebo električky tam stoja pred križovatkou a dávajú prednosť, resp. zápasia vodiči s výhybkami, naviac sú lepšie naviazané na priechody pre peších v križovatke. Ak by sa zmenila prednosť a električky by tu mali prednosť, je výhodnejšie situovať zastávky na výjazde za križovatkou. Ale s tým prvým riešením nevidím až taký problém - pri 12, resp. 15 či 20 min. intervale a dvoch linkách nie je problém čakať na svoju električku, bez toho aby som musel behať po križovatke. Inak po viacerých nehodách električiek medzi sebou v tejto križovatke v minulých rokoch mám predstavu urobiť vo vnútri komunikačného kruhu kruh aj električkový - koliesko dookola s 8 výhybkami a žiadnym krížením, dnes je tam 16 výhybiek a kríženia snáď sa ani nedajú zrátať. A električka pri výjazde z pruhu by odbočovala doprava a mala by prednosť pred automobilovou dopravou. Určite by to fungovalo a nároky na údržbu zo strany DPMK by klesli asi na tretinu. Nehľadiac na to, že dnes sú prejazdy cez koľajnice ťažko technicky udržiavané, lebo sa jazdí naraz aj cez štyri koľaje za sebou, mohli by sa potom urobiť gumenné prejazdy a bol by pokoj.