Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: grofmathias #28535:

Re #28533 Axel:
http://img228.imageshack.us/img228/1015/p1020046kd2.jpg

Podľa mňa na výhybky najjednoduchšia verzia. Len si neviem predstaviť, či ten celý okruh pri odbočovaní VĽAVO (samozrejme) budú vedieť električkové nápravy absolvovať...
Reply on: Axel #28533:

http://img228.imageshack.us/img228/1015/p1020046kd2.jpg

Podľa mňa na výhybky najjednoduchšia verzia. Len si neviem predstaviť, či ten celý okruh pri odbočovaní vpravo budú vedieť električkové nápravy absolvovať...
Ked uz sme pri zastavkach, ako je to so zastavkou pri Steel Arene v smere na NO? Je to hanba, ze pri takomto stanku nemame zastavk a musim pesovat bud ku Domu umenia alebo z Ruzovej dole kopcom...
Reply on: TA #28532:
Nemozte ten kolajovy okruh niekto aspon schematicky nakreslit aj so zaznecnim cesty? Akosi si to neviem predstavit na priestore mensom ako 200m v priemere tak, aby z toho nebola splet kolaji a vyhybiek.
Reply on: PTI #28502:
zriadenie zastávok na Šrobárovej by možno nebolo od veci, avšak zastávky pri KS sú veľmi blízko. Takže je otázne, nakoľko by bolo zastavovanie efektívne a či by len nezdržiavalo. Avšak ak by došlo len k presunu zastávok, t. j. súčasné pri KS by sa zrušili, došlo by pretrhnutie možnosti prestupu pri KS na bus smerom von z centra. To by sa ľuďom nepáčilo ( keďže pri Dome umenia sa nenachádzajú zastávky v tomto smere - ak by sa tam postavila aj zastávke v opačnom smere, tak by to bol reálnejší plán ).

Re #28512 PTI: v tomto riešení - kruhovom objazde pre električky - vidieť 1 veľkú výhodu, a to, že ED by mala prednosť pred IAD: Inak si však neviem predstaviť koľajový okruh na takom relatívne malom priestore. Existujú na to nejaké plány?
Reply on: Dimi #28529:
kua, nejako mi nefunguje klavesa N, ci co.. sabotaz! ?
Reply on: SHORTY #28524:
?
PTI: Viete vobec, ze zilinska firma EMTest ma na krku niekolko trestych oznameni, z viacerych slovenskych miest prave kvoli nefukcnostiam systemu a vdaka DOBRE POSTAVENYM ZMLUVAM zo strany dotkutych miest ? 🙂 .. Viac o EMTeste nevypisujte, vieme, ze je to robota starsich vedeni dpmk, ale to, ze toto a predosle vedenie s tym nic nezmohlo, znamena jedno.. ze mesto azda nedokaze postavit zmluvy, ktore by boli vyhodne prave pre mesto a nie pre dodavatela ? Teraz si dodavatel diktuje to, co on chce a mestski poslanci na cele s primatorom si mozu akurat tak oplut sami seba v zrkadle, ze sa zachovali tak, ako sa zachovali.. Na magistrate su fakt perfektni pravnici, ktori dokazu nadherne podkopavat mesto a klincovat mu rakvu.. Co som pocul, ta su tam mlade baby ako pravnicky, ktore nic nevedia.. Inak by to napriklad aj s viacerymi peticiami nedopadlo tak, ako to dopadlo.. Takze pfuj! Oplut emtest a... no, to radsej nie.. oni si opluju zrkadlo..
Reply on: Dimi #28527:
Vidno ? ? ?
Reply on: Peter55 #28525:
PTI zrejme do toho az tak nevidi, bol sice pri tvorbe EMTestu, ale neskor uz nie..
Reply on: Peter55 #28525:
? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: PTI #28510:
EMTrest relatívne funguje a poskytuje mnohé? Jaaaaj väčši vtip som ešte v živote nepočul, kokso ani taký smajlík tu není aby som vyjadril svoj smiech ? ? ? ? ? ? ? ? Chodte s apovoziť a vypočujte si tie nadávky a pod. 10x tam treba strčiť lístok aby ho označilo a 20x prikladať kartu lebo vypisuje "Karta neplatná ERROR 45x 456780000000000" (nie konkrétne toto ale podobne) Jedine čo je dobre na tom testovacom systéme sú pekné nálepky a to je asi všetko. ? ? ?
Reply on: PTI #28510:
EMtest je najväčším omylom DPMK! Nikdy nefungoval , nefunguje a ani nikdy nebude fungovať pri takom prístupe k dodávateľovi ako je to v súčasnosti. Dielo nefunguje na 100% (cca na 60%) a nikto s tým nič nerobí!!!!!!!!!!!!!!!! Ono aj by sa možno dalo ale viete si predstaviť demontovať 10% zariadení (palubáky, čítačky, označovače, tabule, GPS) a poslať ich na reklamáciu do Žiliny dodávateľovi??? To by bola možno polovica vozidiel a v dnešnej dobe, keď vodiči musia čakať na električku alebo autobus, lebo nie je s čím ísť na linku!
Reply on: 5 #28505:
Nechaj tak, na Furču každy YEBE ❗ ❗ ☠ ? ? ? ? ? ? To nove LV je na 3,14ču a bolo robene pre dva uzly THC- DPMK ? ? ? ? ? ?
Reply on: S499.1023 #28446:
počuj trulo!a ty si z akého vidieka/mesta/,že len v NAŠOM MESTE je problém s doplnkovym predajom?ha???už ma unavuje omieľať to isté,že vodič je stále len vodič,nič nepodpisoval v zmluve akože predavač,okrem iného to ani nijaký zákon nestanovuje,aby mestská doprava predávala lístky...ja som z ke,a neviem,že by iné mesto na slovensku predávalo lístky...dopravca vyšiel cestujúcej verejnosti v ústrety,že im umožnil si zakúpiť v "NUDZI" lístok u vodiča a /podľa slov filipka/cestujúci si z nás začali robiť predajcov,zneužili túto vymoženosť,len pravda nieje v cestujúcich,že nás oni zneužili,ale niekto od stola...viem,že je nespravodlivé,že si ten cestujúci nemá niekedy ten poondiaty lístok kde kúpiť,lebo je tu málo miest,stánkov a automatov,ale to neznamená,že vodič bude na úkor svojho volna zháňať lístky za lenivcov,ktorým nezáleží,či to stojí 15-20 alebo aj 30 sk,aby sa poobzerali okolo seba,kde si ho môžu zadovážiť za lacnejšíe/smiešne tri koruny menej/...nepochopil som v tomto smere ani toho KDH-ka čo je za 20 sk,to je prašť,či uhoď...30 sk!!!a aj to je málo...
Reply on: Isidor #28520:

To je pravda, ale prestup by bol zaručený na dosť frekventované L7 a L3 pri VSS, takisto aj 12. Je to o priamosti/nepriamosti spojov. Ja netvrdím, že tá trasa L4 je ideálna, ale využíva ponúknuté traťové kapacity.
Reply on: grofmathias #28518:
1. L4 by bolo treba niečím nahradiť na Južnej triede - chodí dosť plná
2. drvivá väčšina cestujúcich z Barce (podľa mojich pozorovaní) vystupuje na NO, táto väzba by sa pretrhla - iste, dá sa argumentovať prestupom na L12 pri VSS...
Reply on: PTI #28510:
Upozornujem pan Titl, ze DPMK NEUROBIL dve diametralne odlisne linkove vedenia, to sa velmi mylite!!! Kuzma z DPMK urobil v ramci svojho volneho casu (alebo pod natlakom cloveka, ktory ho podrzal, ked mal byt kuzma prepusteny ? ( Reisinger)).. Dokonca ani Rada starostov vobec nezobrala do uvahy linkove vedenie od Kuzmu, len pan Filipko si ho pozval do diskusie a huuups.. dalsie vedenie bolo pred UHA a pred vami..Takze je to blbost, DPMK vydalo len JEDNO linkove vedenie. Kuzmu si pozval SAM FILIPKO a mne nie je jasne, co tym sleduje ? Ak ste aspon trosku rozumnym clovekom (co pevne verim, ze ste), porozpravate sa o tom s Filipkom, snad vam povie aj pravdu.. KTO a PRECO sa snazi zhadzovat cez Kuzmu oficialne vyjadrenia a oficialne dokumenty DPMK ??? TOTO sa pytajte Filipka!! V prvom rade u Filipka loboval Kuzma za svoje LV.. Len preto, ze robi v DPMK od 1979 ?? Precitajte si uvod do jeho LV.. Ved sa sam zhadzuje, ked pise, ze len ON jediny dokaze take nieco urobit, lebo ON je KUZMA.. Co je BOH ?? Brunak by ho mal okamzite a bez akehokolvek zavahania vyhodit a potom podpisat svoju vypoved. Pan Titl, ROZMYSLAJTE .. Dakujem
Reply on: eMareq #28509:

Re #28506 grofmathias: Čo sa týka presmerovanie L4, nemám pre toto pochopenie. To čo mi prekáža je nemožnosť prekladať intervaly s novými na L6 a L9 (tam je interval o spoj vyšší ako na dnešnej L4). Dnešné linkovanie električiek je na vybudovanú sieť sieť optimálne.

Čo som si načrtol fiktívne intervaly (L6 a L9 po 10 minút, L4 po 12 minút = návrh LV), mi vyšlo, že ani jedna linka by sa neprekrývala. Došlo by k lepšiemu využitiu koľajiska na Alejovej, čím by sa mohla doprava k OC Cassovia odbremeniť. Po Moldavskej by šli dve linky (4,6 + R1), Po Alejovej takisto dve linky (4,9), po triede SNP (6,9). Namiesto troch liniek po Južnej triede s obsluhou v špičke 17-krát do hodiny.
Na ilustráciu v rannej špičke:
Zastávka Magistrát smer Spol.pavilón (odchody)
L9: 01,11,21,31,41,51
L6: 05,15,25,35,45,55

Zastávka SOU Dopravné smer Krajský súd (odchody)
L6: 01,11,21,31,41,51
L4: 04,16,28,40,52

Zastávka OC Cassovia smer VSS (odchody)
L4: 07,19,31,43,55
L9: 08,18,28,38,48,58

Z toho vyplýva, že pri takomto fiktívnom cest. poriadku by cestujúci z linky L4 mohli pri SOU dopravnom prestúpiť 4x priamo bez čakania väčšieho ako 5 minút, raz s čakaním 9 minút. A z linky L4 by mohli cestujúci pri OC Cassovia prestúpiť na L9 priamo s čakaním do 5 minút 3x, dvakrát do 9 minút. V oboch prípadoch je možné prestúpiť na autobusy v dosahu 3 minút peši.

Je to len fikcia, samozrejme, koordinácia viacerých liniek závisí aj od dĺžky trás, ale myslím, že skĺbenie liniek je možné aj pri takomto vedení linky 4.
Reply on: PTI #28508:
Vy sam viete, ako to je s ODBORNIKMI... nevyhovorite mi to ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.