Reply on: Sarko #27994:
Ak sú pochybenia kto to asi vymyslel, môžem poslať na Vašu emailovú adresu kópiu Košického korzára zo 16.10.2003, strana 3, článok: mi Košický korzár, zo dňa 16.10.2007, strana 3 - článok "Zápcham na križovatkách možno lacno zabrániť", podtitulok P.Titl: Zmenou dopravného značenia a signalizácie by sa priepustnosť zvýšila až o 40 %.
V archíve Korzára tento článok nie je publikovaný.
Sú to viac ako 4 roky, čo som tento návrh prezentoval v médiách, ale reakcia bola temer nulová. Záujmom mesta nie je riešiť dopravné problémy, stále sa čaká na bohatých investorov, ktorých podojíme, aby niečo poriešili. Aj
povinnosti mesta - napr. rozšírenie Palackého pod železničným podjazdom - mesto odsunulo na štát, aj keď Štúrova ulica už dávno nie je štátnou, ale mestskou komunikáciou.
P.Titl
grofmathias
1)Lorinčík nie je v nijakej linke zakomponovaný. Dajme tomu, že tam niečo zájde ?. Ok, spravila by sa druhá vetva expresnejšia bez zachádzok. Iné linky podľa nového linkového vedenia nie sú (Optima-Pereš-Optima, NO-Šaca, Poľov-Šaca)
2)Nuž, keď tam niekto potrebuje viac spojov, ako je 10 do hodiny, nech sa páči, 73 ako vyšitá. Namiesto nej by som dal 71-tku každých 10 minút. Síce, asi nie je dosť trolejbusov, lebo by tá 73 šla malá, ale ak je to kapacitne možné, radšej posilniť 71-tku.
3) Nie popri trati, ale aby z uzla bol minimálne jeden busový spoj do ďalšieho uzla. Ide o to, nie o odstavených busoch čakajúcich na svoju príležitosť...Pražské metro chodí každých 6 minút (cez víkend som ním cestoval). Môže DPMK vypraviť električky z OC Važec každých 6 minút? Asi ee. V Prahe funguje dokonalá harmónia, z busu z letiska som šiel pohodovým krokom do metra C v zastávke Nové Butovice a akonáhle som prišiel k nástupišťu, metrová súprava otvárala svoje dvere. Takisto to platí aj o prestupe Metro--bus.
4)žiaľ, prieskumy by mali predchádzať návrhom linkových vedení
5) nielen kvôli školákom, ale aj kvôli lekárskej starostlivosti, pošte a bankám, ktoré sú miestne príslušné aj pre obec Ťahanovce
6) o harmónii je celá prestupná tarifa, ide o to, skoordinovať to tak, aby nenastávali kolídne situácie a aby preprava bola čo najviac plynulá. Sú, boli a budú vždy tri strany: DP, mesto, cestujúci. Ide o to, zosúladiť názory všetkých troch strán a to sa bez účasti informácií o preferenciách cestujúcich nedá. V zasadačke sa môže odsúhlasiť všetko, čo vyhovuje konkrétnemu osadenstvu...nuž, hlasuje sa pre celé mesto.